Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Det er sant. Bomull er genialt. :) Men jeg trodde kanskje at Kayfun o.l måtte ha silica. Men nå sier jo Lakus her at han har brukt bomull. :)

Vel, nå har jeg hentet "koppen" og kanthal, så nå skal jeg sette igang. :hm: Også Vision Eternety skal få ny veke.. Den har nok ligget i koppen i maaange uker. :D Lurer på om den kan bruke bomull?

Det er bra jeg fikk vekket jaktinstinktet i deg he he :) Go for it girl! Er ingen ekspert og arrester meg noen om jeg tar feil, men kan ikke alle RBA og RDA bruke bomull?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker veldig godt iclear 30 og har tenkt å kjøpe et par til så det er klart når juice utvalget mitt blir noe større en ei flaske med en smak jeg ikke liker.

Æmen har svært lyst på glass tank, finnes det en glass tank mod til iclear 30? Litt beskymret på at tankene skal srekke og at jeg ender opp med en masse utstyr jeg ikke kan bruke.

Har sett mange fine på phiniac men jeg har ingen erfaring med å lage en egen fordamper eller legge om veik. Noe der som kan brukes med iclear 30/16

Lenke til kommentar

Liker veldig godt iclear 30 og har tenkt å kjøpe et par til så det er klart når juice utvalget mitt blir noe større en ei flaske med en smak jeg ikke liker.

Æmen har svært lyst på glass tank, finnes det en glass tank mod til iclear 30? Litt beskymret på at tankene skal srekke og at jeg ender opp med en masse utstyr jeg ikke kan bruke.

Har sett mange fine på phiniac men jeg har ingen erfaring med å lage en egen fordamper eller legge om veik. Noe der som kan brukes med iclear 30/16

Ja iClear30 og 16 er de beste clearomizerne du får i tillegg til Kanger ProTank, og der har du løsningen. ProTank er i glass og Rustfritt stål, men jeg tviler på at det finnes glasstank til iClear30 eller 16. Men så lenge du holder deg unna kjente Tank Killers som Kanel, Salmiakk, Pluid, Nuclear Exploition, enkelte lakrissmaker etc, så bør det gå bra. Men alle disse kan dampes på ProTank eller også PuriTank som Ramzy har på damping.no :) Ham har også SMOK Pyrex cartotanker i glass på 1.5 ohm. Jeg har to ProTanker og to SMOK tanker :) Begge leverer smak og trøkk, men ProTankene er klart best :)
Lenke til kommentar

Pff. Vi har best smak. :D

Noe som minner meg på at jeg tydeligvis må fylle opp noen cartoer og diverse, siden jeg skal bruke dagen i Trondhjem, og ikke her på Orkanger som jeg hadde planlagt. Sjanghaiet til å henge opp en TV i stedet for å gjøre som i går … Bruke dagen på damp, se en og en halv sesong av Bones og å spille World of Tanks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...