Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja når du sier det.. Du er god til å sette navn på smaker! :)

 

Tenk når jeg skal begynne å mixe selv.. Det må jo bli fantastisk. :D Jeg tenker veldig ofte at "dette ville jeg gjort litt annerledes"... Men kanskje ikke så lett som jeg tror.. Må gå i gang med å handle inn smaker og tilsetningsstoffer. Har forstått at man fort trenger 50-100 flasker for å ha litt å velge i. :)

Lenke til kommentar

Har hatt et par timer på solsengen med SID'en. For dere som trenger en ekstra grunn til å kjøpe en slik... Man ser skikkelig brun og lekker ut med en kritthvit SID i hånden. :D

(Ja, Blix, jeg vet du ikke vil ha en sånn... Men du ville sett smashing ut. ) :D

 

Jeg får ta en kikk på den når Vamoen tar kvelden. Men jeg får mark av mod uten flat topp som ikke matcher diameteren til resten. :)

Lenke til kommentar

Jeg får ta en kikk på den når Vamoen tar kvelden. Men jeg får mark av mod uten flat topp som ikke matcher diameteren til resten. :)

 

Det lar seg fikse med den der. Alt ekstrautstyr som passer til Evic, passer til Sid. Jeg har tenkt å skaffe en ny "topp" som er rett, og ser bedre ut med tanker. Man kan også skaffe en tube så den kan ta 18350 batteri. :)

 

Hmm, får fortsette å gjette, da. ;)

 

Du trenger ikke det Datasmurf. :) "Call me whatever you like". :D

Lenke til kommentar

Gyda, er Evic'en noe tess? Jeg har vurdert en av dem som gave til bestemor sammen med en protank, men har ikke fått ut fingeren enda.

 

Lagde ny coil til Kayfun Lite'n nå og med bomull istedenfor ekowool. Veker laaangt bedre. Plastvinduet ble dog tåkete etter en alt for varm vask tidligere i dag, og med Maha Ras ser det ut som at den er fylt med fruktsmoothie :wee:

Lenke til kommentar

Gyda, er Evic'en noe tess? Jeg har vurdert en av dem som gave til bestemor sammen med en protank, men har ikke fått ut fingeren enda.

 

Lagde ny coil til Kayfun Lite'n nå og med bomull istedenfor ekowool. Veker laaangt bedre. Plastvinduet ble dog tåkete etter en alt for varm vask tidligere i dag, og med Maha Ras ser det ut som at den er fylt med fruktsmoothie :wee:

Så du også har Kayfun Lite ja. Blir det neste jeg skal bestille meg. Bruker du microcoil på bomullveka?
Lenke til kommentar

Så du også har Kayfun Lite ja. Blir det neste jeg skal bestille meg. Bruker du microcoil på bomullveka?

Jeg kaller det ikke microcoil av mine egne, muligens rare, grunner (det er jo ingenting nytt, så ser ikke hvorfor det trenger nytt navn plutselig). Men ja, jeg bruker "microcoil" :p

Lenke til kommentar

Vel.. Jeg har ingen Evic, men SiD er sålangt veldig bra. Når den får ny "snute" blir den helt topp. :D

SiD'n ligner meget på E-Vic i utseendet ser jeg. Er det den hvite du har? Så mange kule og fine moder å få kjøpt :)

 

 

Jeg kaller det ikke microcoil av mine egne, muligens rare, grunner (det er jo ingenting nytt, så ser ikke hvorfor det trenger nytt navn plutselig). Men ja, jeg bruker "microcoil" :p

Ok. Ser at det er kanskje det beste oppsettet på Kayfun Lite. Blir noe å,prøve meg på etterhvert :)
Lenke til kommentar

SiD'n ligner meget på E-Vic i utseendet ser jeg. Er det den hvite du har? Så mange kule og fine moder å få kjøpt :)

 

Ok. Ser at det er kanskje det beste oppsettet på Kayfun Lite. Blir noe å,prøve meg på etterhvert :)

 

Den hvite ja. :) Delene passer visst om hverandre på denne og Evic. Så utseendet er nok helt likt. Så er visstnok innmaten som z-max. Samme meny-system.

Denne er som en drøm å holde i, i forhold til Vamo. :)

Har lyst på Kayfun jeg også, men den ville vel bare havnet i samme koppen som de andre rba'ene mine... "Til- omcoiling-koppen" og der blir de dessverre liggende en stund.. :mellow:

Lenke til kommentar

 

 

Den hvite ja. :) Delene passer visst om hverandre på denne og Evic. Så utseendet er nok helt likt. Så er visstnok innmaten som z-max. Samme meny-system.

Denne er som en drøm å holde i, i forhold til Vamo. :)

Har lyst på Kayfun jeg også, men den ville vel bare havnet i samme koppen som de andre rba'ene mine... "Til- omcoiling-koppen" og der blir de dessverre liggende en stund.. :mellow:

He he. Ingen grunn til det Amaline. Du har vel omcoilet langt mer enn jeg har enda. Jeg har gjort det kun tre ganger. Når du først har omcoilet Kayfun med bomullsveke, trenger du ikke å gjøre det mer på lenge. Bare dra ut veka og sette inn en ny når du skifter smak :)
Lenke til kommentar

He he. Ingen grunn til det Amaline. Du har vel omcoilet langt mer enn jeg har enda. Jeg har gjort det kun tre ganger. Når du først har omcoilet Kayfun med bomullsveke, trenger du ikke å gjøre det mer på lenge. Bare dra ut veka og sette inn en ny når du skifter smak :)

 

Det er sant. Bomull er genialt. :) Men jeg trodde kanskje at Kayfun o.l måtte ha silica. Men nå sier jo Lakus her at han har brukt bomull. :)

Vel, nå har jeg hentet "koppen" og kanthal, så nå skal jeg sette igang. :hm: Også Vision Eternety skal få ny veke.. Den har nok ligget i koppen i maaange uker. :D Lurer på om den kan bruke bomull......?

 

En av de e-juice'ne jeg kjøpte tidligere i uken oppfører seg rart,

den er gjennomsiktig og fin i flasken sin, men etter par timer i min iClear så blir den veldig tykk og får cola farge, sort. Er dette vanlig?

 

Ja, enkelte juicer reagerer sånn i clearo. :) Ikke uvanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...