Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor Cinnamon Rolls får så mye skryt, den var rett og slett fæl synes jeg. Whisky var grusom. Får holde meg til cola :)

Amaline: hvor lang tid tok det fra du bestilte SID'en til du fikk den? (hvis du valgte billigste fraktalternativ)

Endret av baguett
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor Cinnamon Rolls får så mye skryt, den var rett og slett fæl synes jeg. Whisky var grusom. Får holde meg til cola :)

Amaline: hvor lang tid tok det fra du bestilte SID'en til du fikk den? (hvis du valgte billigste fraktalternativ)

Den ble sendt 30.7, mottatt 9.8 - 10 dager. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Cinnamon Rolls var assholestygt først, men et par uker senere prøvde jeg, da var den grei. Smørsmaken forsvant liksom.

Klarte miste ryggsekken min i bakken, og spinneren fikk en smell. Disken nederst ble liksom presset litt opp i batteriet og kan ikke vris på.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Er bare meg som muligens feilaktig antok at navnet er Line haha.

Det jeg har kommet frem til er at det enten er Line eller Amalie. :p

Hehe, snakker ikke om juice gitt. ZA fra AIV var pyton.

Pyton? Hva i all verden feiler smaksløkene dine, mann? Det er jo den beste jordbærsmaken som finnes! :D

For øvrig var VRs Cinnamon Rolls min andre favoritt, etter Hawaiian Pineapple, og jeg har dampet veldig mye på den. Burde kanskje begynne igjen, nå som jeg fikk noen nye mega cartos fra SmokTech.

Sitter ellers og eksperimenterer med 0 mg-juicen min og det å "sprite" den opp med DVs Spearmint, sånn for å dra nytte av de ørten flaskene mine - og for å prøve noe nytt. Så langt smaker det bedre og bedre jo mer spearmint / nikotin jeg har i. :p

Lenke til kommentar

Pyton? Hva i all verden feiler smaksløkene dine, mann? Det er jo den beste jordbærsmaken som finnes! :D

For øvrig var VRs Cinnamon Rolls min andre favoritt, etter Hawaiian Pineapple, og jeg har dampet veldig mye på den. Burde kanskje begynne igjen, nå som jeg fikk noen nye mega cartos fra SmokTech.

Sitter ellers og eksperimenterer med 0 mg-juicen min og det å "sprite" den opp med DVs Spearmint, sånn for å dra nytte av de ørten flaskene mine - og for å prøve noe nytt. Så langt smaker det bedre og bedre jo mer spearmint / nikotin jeg har i. :p

Så lenge jeg skjønner at det menes meg, så responderer jeg på det meste. :D

Smart å blande med juicer som passer. :) Du kan jo eksperimentere litt med små mengder. Du har kanskje noen tomme juiceflasker du kan vaske, og blande i.

Cinnamon Rolls var assholestygt først, men et par uker senere prøvde jeg, da var den grei. Smørsmaken forsvant liksom.

Klarte miste ryggsekken min i bakken, og spinneren fikk en smell. Disken nederst ble liksom presset litt opp i batteriet og kan ikke vris på.

Huff da... :hm: Den må jo ha fått en skikkelig trøkk.. Håper du får fikset litt på den, så den kan brukes.

Lenke til kommentar

Alle AIV-juicer har en eller annen "grunnsmak" jeg ikke klarer, eneste flaskene jeg klarte å dampe opp var White Rabbit og Twas Brillig... :)

Men CR er god! :)

Lenke til kommentar

White Rabbit og Twas Brillig klarte jeg ikke i det hele tatt. Ikke Crunkberries heller. Alle tre hadde en forferdelig bismak, som jeg ikke fant i Zombie Apocalypse eller Orange Makes Me Creamsicle.

Amaline, så da er det Line Amalie, eller? :p

Har ingen tomme flasker, kaster alle etter hvert som de brukes. :p

Lenke til kommentar

Alle AIV-juicer har en eller annen "grunnsmak" jeg ikke klarer, eneste flaskene jeg klarte å dampe opp var White Rabbit og Twas Brillig... :)

Men CR er god! :)

Ja, den søtningen er det mulig å bli fort lei. Min favoritt "cupcake city" har mye av den. Derfor bruker jeg den sjelden nå. Har lært av at jeg overdrev med cinnamon rolls, og fikk fullstendig nok av den.. Det skal ikke skje med Maha-ras, så jeg roer ned med den. :) Elsker den for høyt til at jeg vil risikere å bli lei. :p

Lenke til kommentar

Takker for det, en time i garasjen med diverse våtslipepapir, en carto som topp og en skrumaskin gjorde susen :p

1.8 ohms dripper på med Krankberry fylt på. No skal det dampes og spille dota!

God helg alle sammen =)

Da har du gjort en bra jobb. :) Kos deg med dataspill.

Lenke til kommentar

Ja, den søtningen er det mulig å bli fort lei. Min favoritt "cupcake city" har mye av den. Derfor bruker jeg den sjelden nå. Har lært av at jeg overdrev med cinnamon rolls, og fikk fullstendig nok av den.. Det skal ikke skje med Maha-ras, så jeg roer ned med den. :) Elsker den for høyt til at jeg vil risikere å bli lei. :p

Damper Maha Ras as I type. Fylte nettopp en Kayfun med den + litt ekstra nicbase. Skjønner meg ikke på den juicen, er jo en merkelig smak, men får ikke nok av den :)

Lenke til kommentar

Takker for det, en time i garasjen med diverse våtslipepapir, en carto som topp og en skrumaskin gjorde susen :p

1.8 ohms dripper på med Krankberry fylt på. No skal det dampes og spille dota!

God helg alle sammen =)

Meget imponerende at du gjorde dette selv. God helg ja og kos deg med redskapen og spill :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...