BuffyAnneSummers Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Du får som regel brent smak pga for høy volt/watt for hodet du bruker, eller hvis det er dårlig foring til veken. Når det er sagt så hater jeg de fleste CE(ettellerannawhatever) greier da de alltid gir meg plast/brent/dårlig smak. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Er det slik at Vamo v2 funker dårlig på hoder med lav resistans? Har nå testet både en Vision CE5 V3 og en Dbox PuriTank på Vamo'en, det smaker bare brent, uansett styrke (har testet både NO1 og NO2) PuriTanken har en Cinnamon Rolls og Visionen har Cherry Cola. Men når jeg tar på en Kanger Evod med vanlig Cola så smaker det greit nok. Har merka at Ohm-en endrer seg av og til ifølge Vamoen, selv om jeg ikke gjør noe. edit: i starten kunne jeg bruke vamoen på nesten alle hoder uten å få brentsmak. Har googlet litt og det finnes andre med noe ala mitt problem. Har du Vamo innstilt på variabel volt, så sjekk om styrken er for stor. Bør ikke gå så mye over 4 volt på 1.8 hoder. Har ikke Vamo selv, men en SVD og min er innstilt på variabel watt på 10 watt. Da stiller den voltstyrken automatisk etter hva slags motstand atomizeren har. Har dampa med god smak på cartotankene på 1.5 ohm med 10 wattinnstillingen. Prøv å sette Vamo i wattmodus dersom den er i voltmodus Lenke til kommentar
baguett Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Volt har jeg nesten alltid på 3.0 - 3.9. Tømte ut cherryen som hadde stått urørt i en uke og tok en kjapp vask og fylte på litt mer, ble mye bedre :s Endret 9. august 2013 av baguett Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 11 flasker fra 28vapeslater.com ventet på meg i dag Noe DIY, så nå må jeg sende fruen på apoteket i morgen for å se om de har noen fungerende flasker til salgs. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 hvor viktig/nødvendig/fint er det egentlig med VW (varible watt) ? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 PG og VG har jeg kontroll over, men hva i alle dager er AG?? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Ag?, ingen aning. Hva er sammenhengen? hvor viktig/nødvendig/fint er det egentlig med VW (varible watt) ? Veldig greit når man ikke lager veker og coil selv som jeg gjør, da kan du tilpasse dampen til attyene du bruker. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Og Line, da er Diver oppe og går, og den funker veldig bra , jeg bomma litt og havnet på 1.5 ohm som er for høyt for meg for mine mekmods, men funker strålende på Vamoen Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 AG sammenhengen: http://www.28vapeslater.com/100-ml-ag-base-liquid-11374-p.asp Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 AG sammenhengen: http://www.28vapesla...uid-11374-p.asp Aha, et lite Googlesøk avslørte at det er en glyserinvariant, som visstnok funker fint. http://www.totallywicked-eliquid.com/forum/forum-members-own-reviews-on-the-twdv-range/polyethylene-glycol-vs-aqueous-glycerine-vs-propylene-glycol-istormuk-compares/ Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Og Line, da er Diver oppe og går, og den funker veldig bra , jeg bomma litt og havnet på 1.5 ohm som er for høyt for meg for mine mekmods, men funker strålende på Vamoen Responderer på "Line" jeg... Jeg har litt lyst på en slik. Har sett på masse killer-reviews, og er blitt litt usikker på den. Hva tror du om "killer vs Diver"?? Men da må jeg skjerpe meg når det gjelder bygging.. Så lenge jeg har en skuff full av ferdighullede cartos, og denne trenger ny coil.. Da utsetter jeg byggingen leeenge.. Så du bygger stort sett alt du bruker du.. Syns du det er like morsomt enda? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Responderer på "Line" jeg... Jeg har litt lyst på en slik. Har sett på masse killer-reviews, og er blitt litt usikker på den. Hva tror du om "killer vs Diver"?? Men da må jeg skjerpe meg når det gjelder bygging.. Så lenge jeg har en skuff full av ferdighullede cartos, og denne trenger ny coil.. Da utsetter jeg byggingen leeenge.. Så du bygger stort sett alt du bruker du.. Syns du det er like morsomt enda? Er bare meg som muligens feilaktig antok at navnet er Line haha. Har ikke prøvd Killer, så ingen aning. Jeg bruker kun coiler/veker jeg bygger selv. Har noen cartos liggende, men de er reservert for zombie apokalypsen Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Er bare meg som muligens feilaktig antok at navnet er Line haha. Har ikke prøvd Killer, så ingen aning. Jeg bruker kun coiler/veker jeg bygger selv. Har noen cartos liggende, men de er reservert for zombie apokalypsen Hvorfor skulle den stakkars zombien "forvises" til en simpel carto??? Det er da en utmerket juice. Endret 9. august 2013 av Amaline Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 I dag fikk jeg Smoktech SID. Jeg er veldig fornøyd. Til dere som tenker på å kjøpe en Vamo, eller har lyst på en VV/VW mod til... Kjøp denne. Til ca 175 kr på salg hos healthcabin.com er det ikke så mye å lure på. Vamoen er tung og glatt, mens denne er lett, og har et materiale som er kjempegodt å holde i. Vamoen er enklere å bruke med sine "pluss og minus" knapper. Her er det et meny-system. Som Z-max visstnok. Men det er jo en vanesak. Her er Grimgreens review av den.. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hvorfor skulle den stakkars zombien "forvises" til en simpel carto??? Det er da en utmerket juice. Hehe, snakker ikke om juice gitt. ZA fra AIV var pyton. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hehe, snakker ikke om juice gitt. ZA fra AIV var pyton. Å DEN apokalypsen ja.. Den inntreffer ofte her i huset... Velger det oppsettet som er "ready-to-go". Unødvendig lat er jeg blitt... Skal skjerpe meg. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hehe. ready-to-go er som regel Reo her i huset Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hehe. ready-to-go er som regel Reo her i huset Ja, etter bomulls-revolusjonen er den kommet i den kategorien. Men ikke akkurat nå. Den står her halvfull med maha-ras og lukter noe innmari.. Den er ikke ready-to -go for noen andre smaker med det aller første.. Var inne på reo-siden i dag... Jeg har fortsatt ingen metallic purple.... Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 I'm in love <3 http://www.28vapeslater.com/turkish-tobacco-12301-p.asp Jeg har mange forskjellige tobakk-smaker, men denne er den første jeg smaker som faktisk smaker tobakk, og ikke har en dominerende nøttesmak. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 I'm in love <3 http://www.28vapesla...cco-12301-p.asp Jeg har mange forskjellige tobakk-smaker, men denne er den første jeg smaker som faktisk smaker tobakk, og ikke har en dominerende nøttesmak. Så fint at du har funnet en du virkelig liker. Har hatt en turkish tobacco jeg også. Husker ikke hvilket merke, men det var nok ikke Liqua. Men den smakte skikkelig tobakk, og jeg likte den. Nå er jeg mest over på søte smaker og frukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå