Amund_Blix Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Noen som vet om denne her er grei i forhold til pris for glasstank? https://www.vermillionriverejuice.com/Stainless-Steel-Quartz-Glass-Tank_p_178.html Så solid og fin ut den. Ikke like mye for pengene som IBtanked, men prisen er normal for glasstank. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Så solid og fin ut den. Ikke like mye for pengene som IBtanked, men prisen er normal for glasstank. Jammen da er det like greit å gå for IB? Valgets kval.. uuuh! Vanskelig Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Jammen da er det like greit å gå for IB? Valgets kval.. uuuh! Vanskelig IB får du jo også med lakre topcaper i farger Med complete tank kit får du med den smarte fylletippen også. http://www.ibtanked.com/complete-tanks/pbproduct/22mmcartomizertank 1 Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 22mm med standard cartolengde til høyre: 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Er det noen andre gode norske e-sig butikker enn damping.no? (ikke nevn e-sigaretten.no ) Keens.no Vapors.no Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Da har jeg bestilt en nydelig IBtank! Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Så bra Buffy. Jeg er veldig fornøyd med min. Med Hot-pink (lilla/rosa) end-caps. Jeg lurer på om jeg noen gang vil få Maha-ras lukten ut av Reo'en... Den lukter godt, men vil helst ikke ha lukten der til evig tid. Har bestilt flere flasker, men vil bruke glass-tank på den. Den har jo en nydelig farve. Hva tror du Blix? Vil reo'en noen gang bli luktfri? Eller må den dedikeres til Maha-ras, og jeg blir nødt til å kjøpe en Reo til.... Endret 9. august 2013 av Amaline Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 22mm med standard cartolengde til høyre: Hvor kjøper du de bittesmå søte Driptippene dine? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Så bra Buffy. Jeg er veldig fornøyd med min. Med Hot-pink (lilla/rosa) end-caps. Jeg lurer på om jeg noen gang vil få Maha-ras lukten ut av Reo'en... Den lukter godt, men vil helst ikke ha lukten der til evig tid. Har bestilt flere flasker, men vil bruke glass-tank på den. Den har jo en nydelig farve. Hva tror du Blix? Vil reo'en noen gang bli luktfri? Eller må den dedikeres til Maha-ras, og jeg blir nødt til å kjøpe en Reo til.... Du må nok kjøpe ny Reo Lukten forsvinner etterhvert, et bad i eddikvann skader vel heller ikke. Tok vel en uke før jeg fikk Pluidlukten ut av min.... Hvor kjøper du de bittesmå søte Driptippene dine? Fra en sjappe i Frankrike: http://www.esmokers-inc.com/ Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hvor lang tid tar det å få ei pakke med et par flasker e-liquid fra UK? De 2 jeg kjøpte fra e-sigaretten likte jeg ikke så godt så nå har jeg hoppet tilbake til røyk igjen menst jeg venter Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Fra en sjappe i Frankrike: http://www.esmokers-inc.com/ Ok. Takk Hvor lang tid tar det å få ei pakke med et par flasker e-liquid fra UK? De 2 jeg kjøpte fra e-sigaretten likte jeg ikke så godt så nå har jeg hoppet tilbake til røyk igjen menst jeg venter Aner ikke fra e-liquid, derfra har jeg ikke bestilt før, men de sjappene i England jeg har bestilt fra, så fra 5-8 dager Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Hvor lang tid tar det å få ei pakke med et par flasker e-liquid fra UK? De 2 jeg kjøpte fra e-sigaretten likte jeg ikke så godt så nå har jeg hoppet tilbake til røyk igjen menst jeg venter Hvis du vil ha det superkjapt (dagen etter) så tilbyr de det hos ecigwizard.com for 150 kr for frakten, men det hjelper lite nå som det er fredag da! De er ellers ganske kjappe. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Postkassa rimelig full idag, 4 vapemails =) O glede! 2 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Postkassa rimelig full idag, 4 vapemails =) O glede! Gratulerer og strålende helg Elsker slike pakker Endret 9. august 2013 av balltuss Lenke til kommentar
baguett Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Takk, god helg selv, elsker dem jeg og Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Ok. Takk Aner ikke fra e-liquid, derfra har jeg ikke bestilt før, men de sjappene i England jeg har bestilt fra, så fra 5-8 dager Mente e-liquid som e-veske eller juice. Bestilte på søndags natt fra 4 forskjellige butikker. Håpet å få de i dag men må vel vente til mandag. Den ene blir helt sikkert stoppet i tollen da jeg handlet for 300 Lenke til kommentar
code Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 weee, fikk akkurat litt juice selv, Fruit Stripe, KY4m Cinnaman Rolls. Fikk dem etter 5dager hos ecigwizard.com. Har smaket på Cinnaman Rolls, tror ikke den falt helt i smak, skal prøve å la den stå 1 ukes tid, også se hvordan det utvikler seg. Tror Fruit Stripe er typen jeg liker, og generelt andre søte godteri type smaker, alt det andre blir fort kvalmene. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Mente e-liquid som e-veske eller juice. Bestilte på søndags natt fra 4 forskjellige butikker. Håpet å få de i dag men må vel vente til mandag. Den ene blir helt sikkert stoppet i tollen da jeg handlet for 300 Ok he he skjønner Er så mange sjapper og navn at jeg trodde det var et nettsted. Jeg har ofte fått på lørdager, så i dag er ikke siste frist før mandag. Skal litt til før tollerne tar stikkprøver, har flere ganger bestilt over 200 kr grensa og det har gått bra hver gang - hittil Lenke til kommentar
baguett Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 (endret) Er det slik at Vamo v2 funker dårlig på hoder med lav resistans? Har nå testet både en Vision CE5 V3 og en Dbox PuriTank på Vamo'en, det smaker bare brent, uansett styrke (har testet både NO1 og NO2) PuriTanken har en Cinnamon Rolls og Visionen har Cherry Cola. Men når jeg tar på en Kanger Evod med vanlig Cola så smaker det greit nok. Har merka at Ohm-en endrer seg av og til ifølge Vamoen, selv om jeg ikke gjør noe. edit: i starten kunne jeg bruke vamoen på nesten alle hoder uten å få brentsmak. Har googlet litt og det finnes andre med noe ala mitt problem. Endret 9. august 2013 av baguett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå