Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Da har jeg satt opp ny Coil og veke på IGO'n, og Bingo :) den ble på 1.4 ohm :) Dette blir bare bedre og bedre. Har samtidig testa Grant's. Hva skal jeg si? Ikke vond, men ikke altfor god heller. En anelse for søt, men en helt grei vape. Hverken den beste eller værste jeg har smakt. Blir ikke en heldagsvape, men kommer nok til å dampe opp flaska sånn litt og litt. Ble kjempetrekk på IGO'n på Drawtuben med 1.4 ohm. Meget fornøyd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er det info som de som kjører veldig lav motstand bør sjekke opp:

Veldig nyttig info.Takker for denne :) Så at han fremhevet de grå Panasonic batteriene. Hva med de grønne, er de like trygge? Foreløpig er 1.4 ohm det laveste jeg har dampa på, og han anbefalte Dual Coil setup om man beveger seg under 1.3 ohm. Ser ut til at coilen jeg laga i dag traff blink da :)
Lenke til kommentar

Skikkelig fulltreffer det :-) Har hatt en 1,4 ohm coil på IGO-L selv og det dampa skikkelig bra. Syntes juiceforbruket ble høyt og batteriene varte ikke så lenge som jeg er vant til, men det funka bra :-D

Jepp, skikkelig goddamp :) Likevel virker det som om Grant's varer lenger enn Forbuden Frukt gjorde. Da jeg hadde IGO'n på 2.2 ohm og brukte SVD'n på 10 watt, og dryppet 15 dråper med Forbuden Frukt, måtte jeg dryppe oftere enn når jeg kjører Grant's på 1.4 ohm på Drawtuben. Virker som om Grant's juicen er drøyere på en måte og varer lengre :) Har merket at batteriene tømmes fortere på Drawtuben med drippere enn med clearo's ja. Nok pga den lavere motstanden :)

Vapemail igjen. Sitter å røyker pipe nå, hehe

Satte på en CE 4 v3 med 510-eGo adapter og det funker som bare det :-D

Nei for en morsom mod :) Denne var bare lekker da, gratulerer så mye :)

Min iGo-L koser seg på 0.8 ohm :) Har borret ut luftehullet til 1.5 mmm også.

Kjører du Dual Coil på det oppsettet?
Lenke til kommentar

Nope, kjører single coil, man ikke kjøre DC under 1.3 ohm. Hei alt jeg har er single coil under 1.3 ohm :p

Bortsett fra en dripper lager for DC, som jeg har på 0.5... :)

Ok. Så jo Ramzy sin video der han lager en SC på 0.65 ohm på blekkspruten og damper på Drawtube. Han brukte et vanlig Efest 18350 batteri, men i følge videoen Vaperizer posta så er det utrygt? Ikke minst fordi man brenner bort hårene i lungene, og juicen kan utspille formaldehyd når varmen blir for intens. Har uansett ingen planer enda om å bevege meg under 1.0 ohm, jeg klarer ikke å bore hullene større, og ikke har jeg bor heller. Synes det damper og smaker lekkert på 1.4 og 1.6 ohm jeg :)
Lenke til kommentar

Ok. Så jo Ramzy sin video der han lager en SC på 0.65 ohm på blekkspruten og damper på Drawtube. Han brukte et vanlig Efest 18350 batteri, men i følge videoen Vaperizer posta så er det utrygt? Ikke minst fordi man brenner bort hårene i lungene, og juicen kan utspille formaldehyd når varmen blir for intens. Har uansett ingen planer enda om å bevege meg under 1.0 ohm, jeg klarer ikke å bore hullene større, og ikke har jeg bor heller. Synes det damper og smaker lekkert på 1.4 og 1.6 ohm jeg :)

Ramzy brukte en Efest IMR, de er trygge. Er ikke i nærheten av å få så varm damp at det er noe fare for hverken at det dannes formaldehyd eller at man svir av hår i lungene med f.eks en 0.8 SC, faktisk er dampen fra en vanlig carto varmere i munnen :)

De atomizerene jeg bruker har mye større kammer som dampen går igjennom, og dampen blir nedkjølt før de treffer munnen. Men jeg ville vært særdeles skeptisk til en 0.8 ohm carto! :)

Lenke til kommentar

Ramzy brukte en Efest IMR, de er trygge. Er ikke i nærheten av å få så varm damp at det er noe fare for hverken at det dannes formaldehyd eller at man svir av hår i lungene med f.eks en 0.8 SC, faktisk er dampen fra en vanlig carto varmere i munnen :)

De atomizerene jeg bruker har mye større kammer som dampen går igjennom, og dampen blir nedkjølt før de treffer munnen. Men jeg ville vært særdeles skeptisk til en 0.8 ohm carto! :)

Ok. Trygt å høre. Det er Efest IMR jeg har, og AW IMR. IGO blir ikke så varm som blekkspruten blir, men den har større kammer og større luftehull. Skal jeg lavere enn 1.4 ohm tror jeg det er best å bruke IGO'n.
Lenke til kommentar

Ok. Trygt å høre. Det er Efest IMR jeg har, og AW IMR. IGO blir ikke så varm som blekkspruten blir, men den har større kammer og større luftehull. Skal jeg lavere enn 1.4 ohm tror jeg det er best å bruke IGO'n.

Ja det er uansett ikke noe behagelig om det blir for varmt og intenst, den 0.5ohm DC'n liker jeg ikke spesielt godt heller, blir for mye av det gode. Men røyklegger det meste med 2x2mm luftehull. :)

Lenke til kommentar

Ja det er uansett ikke noe behagelig om det blir for varmt og intenst, den 0.5ohm DC'n liker jeg ikke spesielt godt heller, blir for mye av det gode. Men røyklegger det meste med 2x2mm luftehull. :)

Ja enig i den. Er meget fornøyd om jeg havner der jeg ligger nå jeg :) Gir goddamp og sinnsyk smak. Langt bedre enn carto's og clearo's ja. Har dampa 65 ml med Forbuden Frukt på ProTank, men når jeg smakte den på IGO'n ble jeg forbauset over hvor mye mer smak det var :)
Lenke til kommentar

Da har jeg vapet på ''Dulche de leche'' fra ejuiceuk.com i ett par dager nå og er klar til å avlegge rapport.

Grei damp. Good feeding på carto i tank med tre selvpuncha hull. Helt OK smak, ikke noe fabelaktig noe, men ikke forferdelig heller. Smaker som om de prøver å få frem en karamell/sjokoladesmak. Får det ikke helt til (som med all annen sjokoadeejuice jeg har prøvd). Dulche de leche skal visst være karamellisert melk som ''Hapå'' pålegget vi har her i norge. Ikke rart jeg ikke er ekstremt begeistret for den da, har aldri vært glad i Hapå :p

Tror ikke jeg kommer til å kjøpe den igjen.

Lenke til kommentar

Nå tror jeg zmaxen begynner å fuske litt også.. den vil ikke la cartomizerene ta direkte kontakt, men det funker hvis jeg først setter på den der airflow control greia jeg kjøpte for litt siden. Merksnodige greier.

Edit: Den nye cartopuncheren jeg kjøpte er også litt mer annerledes enn den forrige jeg hadde.. Det virker som om denne er mye mer løs, så ingen problemer med at cartoen sitter dønn fast inn i cartopuncheren lenger så jeg trenger å hamre den løs forsiktig, men nå må jeg istedetfor hamre litt på selve cartoen for å få rettet den ut igjen.. Lol. Men det funker fantastisk bra da! :D

Edit2: Hawaiian Pineapple :love: :love: :love:

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...