BuffyAnneSummers Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Har lyst på en mod med utskiftbar batteri, er lite av de virker det som. Noe dere kan anbefale? Tenkte litt på ProVari men der var det vist anbefalt med drip tip og jeg vil helst montere på en tank Hæ? En provari kan du bruke med alt som har 510 connection, og da har du også adaptere for alt annet. Jeg sikler også på Provari, jeg ble solgt når jeg fikk teste en mini av en kompis. Jeg SKAL ha en Provari. For nå, hvis du har bare lyst til å begynne, så kan du gå til fasttech.com og kjøpe en VAMO til ca 200 kr. Billig og grei introduksjon til moddeverdenen. Jeg har både Zmax mini og VAMO. 1 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 (endret) Healthcabin.com har sommersalg. 40% avslag på Smoktech SID. Kommer på ca 170-180 kr. Den får god review av grimgreen. Som en første mod, eller en back-up er det jo en veldig bra pris. Jeg har bestilt en. Man får ikke nok back-ups. De har Kanger evod til knall-pris også. Har ikke bestilt det, har de fleste farver allerede. Endret 8. august 2013 av Amaline Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hæ? En provari kan du bruke med alt som har 510 connection, og da har du også adaptere for alt annet. Jeg sikler også på Provari, jeg ble solgt når jeg fikk teste en mini av en kompis. Jeg SKAL ha en Provari. For nå, hvis du har bare lyst til å begynne, så kan du gå til fasttech.com og kjøpe en VAMO til ca 200 kr. Billig og grei introduksjon til moddeverdenen. Jeg har både Zmax mini og VAMO. Jeg har også lyst på en Provari, lilla eller hvit. Men vil vente til de kommer med VW. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Sjaluuuu! Post bilder hvis du kan når du får dem Vurderer å kjøpe en veldig fancy cartotank! Man kan sitte leeenge å kikke på den siden. De har så mye å velge i. Ser ikke bort ifra at det blir flere tanker derfra etterhvert. Endte opp med "celtic cross" og "spooky tree". Det sitter en søt ugle i det treet, som jeg falt for. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hæ? En provari kan du bruke med alt som har 510 connection, og da har du også adaptere for alt annet. Jeg sikler også på Provari, jeg ble solgt når jeg fikk teste en mini av en kompis. Jeg SKAL ha en Provari. For nå, hvis du har bare lyst til å begynne, så kan du gå til fasttech.com og kjøpe en VAMO til ca 200 kr. Billig og grei introduksjon til moddeverdenen. Jeg har både Zmax mini og VAMO. Var bare noe jeg leste en plass. Har en 650 ego twist nå men er nedtur å slutte å dampe for å lade batteriet, synes også at den var litt for "tynn". Nå vil jeg ha noe jeg kan veksle med batteri. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Har du vært innom Halo Shamrock? For dersom Nordic Vapor sin er bedre enn den må jeg ha den Nei, har ikke prøvd en eneste Halo-juice. Derfor kjøpte jeg to batteri da jeg først startet. Begge VV, og ett av dem var en passthrough. De kom 4. desember, og passthroughen fungerer enda, men jeg pensjonerte den til fordel for en iTaste VV v3, men den er langt fra like god som den gamle passthroughen, så jeg tenker meg jeg kjøper en ny når jeg får penger igjen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Når man skal bruke bomull.. må ståltrådsnurringene ta borti hverandre da? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Når man skal bruke bomull.. må ståltrådsnurringene ta borti hverandre da? Nei. Jeg bruker en vanlig coil på Reo'en. 4 snurringer, ikke borti hverandre. Du tenker på microcoil. Det er noe annet. Begge kan brukes med bomull. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Nei. Jeg bruker en vanlig coil på Reo'en. 4 snurringer, ikke borti hverandre. Du tenker på microcoil. Det er noe annet. Begge kan brukes med bomull. Well, hva er forskjellen? Går jeg opp i luften hvis jeg lar de gå borti hverandre? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Nei, har ikke prøvd en eneste Halo-juice. Derfor kjøpte jeg to batteri da jeg først startet. Begge VV, og ett av dem var en passthrough. De kom 4. desember, og passthroughen fungerer enda, men jeg pensjonerte den til fordel for en iTaste VV v3, men den er langt fra like god som den gamle passthroughen, så jeg tenker meg jeg kjøper en ny når jeg får penger igjen. Hva er det med i-tasten du ikke liker? Er det at den er annerledes enn den du er vant til, eller syns du den funker dårlig? Jeg liker min versjon 2 veldig godt. Og det at du ikke likte o mg nic. Mangler det TH? Eller smaker det generelt annerledes? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Well, hva er forskjellen? Går jeg opp i luften hvis jeg lar de gå borti hverandre? Den vanlige er jo den du bruker ellers. Til vivi-nova og drippere og den nye du holder på med. Microcoil er den som Blix la ut video på her. Skal være litt tykk tråd, og klemt inntil hverandre med mange runder. Hvis du lager en coil som du bruker å lage den, så går du nok ikke i luften. I think....... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Den vanlige er jo den du bruker ellers. Til vivi-nova og drippere og den nye du holder på med. Microcoil er den som Blix la ut video på her. Skal være litt tykk tråd, og klemt inntil hverandre med mange runder. Hvis du lager en coil som du bruker å lage den, så går du nok ikke i luften. I think....... Blir det ikke komplisert å få satt i ny bomull hvis det skal være en 'vanlig' coil da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hva er det med i-tasten du ikke liker? Er det at den er annerledes enn den du er vant til, eller syns du den funker dårlig? Jeg liker min versjon 2 veldig godt. Og det at du ikke likte o mg nic. Mangler det TH? Eller smaker det generelt annerledes? Føler den gir dårlig trøkk, uansett hvor mye volt / watt jeg bruker. Og så finner jeg ikke noe godt punkt å ligge på med de forskjellige tankene / clearoene / cartoene mine. Enten er det for lite - noe som gir lite damp og nesten ingen smak - ellers så er det for mye - noe som gir brent smak. Ang 0 mg, så var det nada TH og jeg fikk ingen glede og nytelse som jeg får av 12 mg. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Blir det ikke komplisert å få satt i ny bomull hvis det skal være en 'vanlig' coil da? Slutt å overtenk, det er mye lettere! Do it. 1 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Blir det ikke komplisert å få satt i ny bomull hvis det skal være en 'vanlig' coil da? Nei absolutt ikke. Du lager coilen først. Rundt noe på 2 mm - 2,5 mm. Jeg brukte en strikkepinne. Så fester du coilen med pinnen forsatt i. Ta ut pinnen, så er det bare å rulle en liten "pølse" med bomull. Den er superenkel å tre inn i coilen. Når du skal bytte, så tar du den våte bomullen ut med en pinsett, og legger inn en ny. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hm.. ok.. Takk 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Var bare noe jeg leste en plass. Har en 650 ego twist nå men er nedtur å slutte å dampe for å lade batteriet, synes også at den var litt for "tynn". Nå vil jeg ha noe jeg kan veksle med batteri. Kan jo kjøpe en sånnen: http://www.damping.no/collections/batterier/products/ego-vv-usb-kobling Da har du alltid batteri. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Føler den gir dårlig trøkk, uansett hvor mye volt / watt jeg bruker. Og så finner jeg ikke noe godt punkt å ligge på med de forskjellige tankene / clearoene / cartoene mine. Enten er det for lite - noe som gir lite damp og nesten ingen smak - ellers så er det for mye - noe som gir brent smak. Ang 0 mg, så var det nada TH og jeg fikk ingen glede og nytelse som jeg får av 12 mg. Bruker min i-taste hovedsakelig med Evod. Helt kurant det. Ikke det oppsettet som gir mest trøkk, men til å ha med seg i bilen, og litt rundt, så er den akseptabel. Liten og lett. Den ønsker seg en mini-protank nå.. Og det må den jo nesten få.. Tror jeg dropper å prøve 0-nic foreløbig da.. Når det blir såpass tamt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Prøvde EVOD-en på den, men siden den var fylt med 0 mg, fikk jeg ikke noe ut av det. Selv om det var mangojuice og gode greier. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Hvor lang levetid har batteri (ego spinner 900 eller itaste vv v3). Tenker litt på at det er bedre å kjøpe en mod hvor jeg kan bytte ut batteri når det begynner å bli dårlig. Er vel også noe eklere å ta med seg et ekstra batteri til f.eks Provape enn 2 ego 900 spinners?! Og hvordan er det med platt ladig, går det grett eller anbefales det full lading for å få legst mulig levetid på batteriet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå