Vaperizer Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Min blekksprut blir god og varm med 2 ohm coil på EVOD batteri, spørs nok om den blir praktisk brukbar med noe særlig lavere enn 1,6 ohm. Når jeg vaper, skal jeg jo gjerne ha en 15-20 trekk innen ikke alt for lang tid og den bør jo ikke være varmere enn at jeg kan ha den i lomma etterpå ;-) Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hold pailabbene unna attyen ja. Kommer an på type også da, noen blir varmere enn andre. Ok he he. Blekkspruten er jo liten og tynn og i rustfritt stål, så mindre volum å fordele varmen på. Tipper lavere ohm passer bedre til IGO'n siden den er større Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Skal visst være skrale greier... Uten at jeg har førstehåndskunnskap. Ja, det var vel det svaret jeg forventet.. Men den ser fin ut da. Det skal den ha.. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Min blekksprut blir god og varm med 2 ohm coil på EVOD batteri, spørs nok om den blir praktisk brukbar med noe særlig lavere enn 1,6 ohm. Når jeg vaper, skal jeg jo gjerne ha en 15-20 trekk innen ikke alt for lang tid og den bør jo ikke være varmere enn at jeg kan ha den i lomma etterpå ;-) Det er sant. Spørs om lavere ohm på den ikke blir praktisk Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ja dette har vi mast om leeeeenge! En tråd på 350 sider....Er nok en stor fare for at noen må gjenta seg selv opptil flere ganger Vi skal bare være glad. Det betyr bare at det er en voksende interesse for dette. Er det mange fordamperhoder som passer om hverandre? Til min Evod så var det preinstallert en slik: http://www.damping.no/collections/veker-fordamperhoder/products/evod-fordamperhode Og så følgte det med en eske merket Evod som inneholdt 5 stk som ser veldig lik ut som denne: http://www.damping.no/collections/veker-fordamperhoder/products/kanger-protank-fordamperhode Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 [/size] En tråd på 350 sider....Er nok en stor fare for at noen må gjenta seg selv opptil flere ganger Vi skal bare være glad. Det betyr bare at det er en voksende interesse for dette. Er det mange fordamperhoder som passer om hverandre? Til min Evod så var det preinstallert en slik: http://www.damping.no/collections/veker-fordamperhoder/products/evod-fordamperhode Og så følgte det med en eske merket Evod som inneholdt 5 stk som ser veldig lik ut som denne: http://www.damping.no/collections/veker-fordamperhoder/products/kanger-protank-fordamperhode Kanger og Evod er fra samme fabrikant, og hodene kan brukes på begge Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Fra hvor? Ecigwizard? De selger de med nikotin ihertfall. Her.. http://www.ecigwizard.com/e-liquid/nordic-vapours/ Den med sjokolade og mint ser jo litt god ut... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Den er djevelsk god. Det er den beste sjokolade- og mint-e-juicen jeg har smakt, og jeg har vært innom noen nå. Hadde jeg hatt sansen for multer, skulle jeg prøvd den også, men siden det er et av de verste syltetøyene jeg vet av, så avstår jeg. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Den er djevelsk god. Det er den beste sjokolade- og mint-e-juicen jeg har smakt, og jeg har vært innom noen nå. Hadde jeg hatt sansen for multer, skulle jeg prøvd den også, men siden det er et av de verste syltetøyene jeg vet av, så avstår jeg. Jeg elsker multer. Hva med Sakmiakk? Jeg liker jo tyrkisk pepper sukkertøy og saltlakris... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg elsker multer. Hva med Sakmiakk? Jeg liker jo tyrkisk pepper sukkertøy og saltlakris... ADVARSEL: Salmiakk og lakris og sånt er tank-killers.. Dreper all slags clearo's som er i plast. Man må ha stål eller glass for at det ikke skal gå i stykker. 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 ADVARSEL: Salmiakk og lakris og sånt er tank-killers.. Dreper all slags clearo's som er i plast. Man må ha stål eller glass for at det ikke skal gå i stykker. Da vet jeg det, bra du sa ifra. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Den er djevelsk god. Det er den beste sjokolade- og mint-e-juicen jeg har smakt, og jeg har vært innom noen nå. Har du vært innom Halo Shamrock? For dersom Nordic Vapor sin er bedre enn den må jeg ha den Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg elsker multer. Hva med Sakmiakk? Jeg liker jo tyrkisk pepper sukkertøy og saltlakris... Har prøvd salmiakk. Den er sterk, såpass sterk at jeg fikk vondt i halsen av den.. blandet den ut med litt peach uten nikotin.. når går den for meg. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Får man vondt i halsen, så er det nok ikke helt sunt heller. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Sunt eller ikke. Den juicen er STERK. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Jeg elsker multer. Hva med Sakmiakk? Jeg liker jo tyrkisk pepper sukkertøy og saltlakris... Jeg har "Terve". Ikke brukt den på veldig lenge. Den er god, men jeg blir fort lei slike smaker. Den er som en blanding av lakris/urte-drops og hostesaft. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ble en liten shopping-runde i går kveld. Bestilte to glass-tanker fra phiniac.com. De har så mye fint.... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Ble en liten shopping-runde i går kveld. Bestilte to glass-tanker fra phiniac.com. De har så mye fint.... Sjaluuuu! Post bilder hvis du kan når du får dem Vurderer å kjøpe en veldig fancy cartotank! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Har lyst på en mod med utskiftbar batteri, er lite av de virker det som. Noe dere kan anbefale? Tenkte litt på ProVari men der var det vist anbefalt med drip tip og jeg vil helst montere på en tank Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Har lyst på en mod med utskiftbar batteri, er lite av de virker det som. Noe dere kan anbefale? Tenkte litt på ProVari men der var det vist anbefalt med drip tip og jeg vil helst montere på en tank Driptip er munnstykket man setter på en tank, så det går nok helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå