balltuss Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ja, du sa jo at pakken fra Pink m hadde kommet. Gratulerer som selv-bygger. Har du smakt på Grants enda? Jo takk for det Har ikke smakt på Grant's enda. Den skal få stå til lufting til i morra. Da skal jeg mekke ny Coil på IGO'n og smake på den Gleder meg, lukter skikkelig vaniljesaus av den. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Vapemail i dag. Endelig kom utstyret fra Pink-Mule og 30 ml med Grant's Vanilla Custard. Jeg har recoilet blekkspruten, og på første forsøk fikk jeg 1.6 ohm jeg er så glad. Dryppet med Shamrock og den damper som faen på Drawtuben Dette er jo ikke vanskelig, og smaken er bare helt super. Nå skal jeg ta med DT'n ut i sola og kose meg Har 1,6 ohm coil i Fasttech IGO'en min og det er det beste oppsettet mitt så langt :-) Vil gjerne ha det på blekkspruten min også, så jeg vil gjerne vite hva slags tråd og hvor mange wraps du brukte? Vil gjerne vite hva slags veke du brukte også :-) Spørsmål: er det noen her som jobber som håndverker eller andre jobber der du ikke har kontor? Hva bruker dere på jobb, man kan jo som regel ikke lade når man er på farten. har et eGo batteri på 900 mAh som egentlig er litt upålitelig, og tar forferdelig lang tid å lade. Hvordan blir det å gå med f.eks. PCC'en til eRoll i lomma hele dagen? Er håndverker jeg også. Jeg bruker mye EVOD batterier, de har regulert spenning og gir alltid 3,7 volt. Batterier med justerbar spenning blir for lange og er ubehagelige å ha i lomma. Så lenge spenningen er regulert, kan man justere effekten med motstanden i fordamperhodene. Ikke så lett som å justere spenningen, men man finner fort ut hva som funker. Har brukt de mye med Protank og 1,8 ohm hoder. Nå bruker jeg bare blekksprut og det funker veldig bra. Det blir en veldig kompakt esigg som jeg ikke merker i lomma en gang :-) En annen løsning jeg bruker mye er K100 med 18350 batterier og IGO-L. Den er tjukkere, men fremdeles helt grei å ha i lomma. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jo takk for det Har ikke smakt på Grant's enda. Den skal få stå til lufting til i morra. Da skal jeg mekke ny Coil på IGO'n og smake på den Gleder meg, lukter skikkelig vaniljesaus av den. Den er god sammen med kaffe. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Har 1,6 ohm coil i Fasttech IGO'en min og det er det beste oppsettet mitt så langt :-) Vil gjerne ha det på blekkspruten min også, så jeg vil gjerne vite hva slags tråd og hvor mange wraps du brukte? Vil gjerne vite hva slags veke du brukte også :-) Jeg brukte den vekestumpen som fulgte med IGO'n. Aner ikke hva den er på i tykkelse, men Khantaltråden jeg brukte er Khantal30 fra Pink-Mule. Jeg bretta veka dobbelt og brente khantalen med lighter, surra 4 ganger og festet den kun gjennom hullene i stolpene. Klippet ikke av noe på veka Den er god sammen med kaffe. Mmmm, høres bra ut. Det er jammen Shamrock også Smaker omtrent som After Eight mintsjokoladen Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Noen som har smakt Nordic Vapours E-Liquid? Inneholder disse nikotin? Hvordan ser man at det inneholder nikotin? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Noen som har smakt Nordic Vapours E-Liquid? Inneholder disse nikotin? Hvordan ser man at det inneholder nikotin? Fra hvor? Ecigwizard? De selger de med nikotin ihertfall. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Det har du jaggu rett i Slik er jeg og. Selv om jeg vet at laderen slutter å lade når de er ferdig, må jeg kikke på den hele tiden Vi tar en skål for damping Amaline Denne uka har jeg tatt steget inn i proffenes verden. Sitter jo her nå og nyter damp med egenmekka coiler. Noe jeg ikke hadde trodd jeg skulle klare for noen uker siden Hva var det jeg sa Balltuss! Er easy peasy Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 På de med nikotin står det et %-tegn. F.eks 1,8%. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ja dette har vi mast om leeeeenge! På de med nikotin står det et %-tegn. F.eks 1,8%. Da er det det samme som 18mg nikotin. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg brukte den vekestumpen som fulgte med IGO'n. Aner ikke hva den er på i tykkelse, men Khantaltråden jeg brukte er Khantal30 fra Pink-Mule. Jeg bretta veka dobbelt og brente khantalen med lighter, surra 4 ganger og festet den kun gjennom hullene i stolpene. Klippet ikke av noe på veka Det er overaskende at du fikk såpass høy motstand med 0,30 mm tråd. Godt å høre at det funker så bra for deg også :-) Må se å få recoila blekkspruten min jeg også, må tørrbrenne oftere og oftere nå merker jeg. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hva var det jeg sa Balltuss! Er easy peasy Ja, ,men jeg tenkte at alt er lett for de som kan det he he. Det er faktisk lett. Om jeg klarer det hadde Hulk klart det he he Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Det er overaskende at du fikk såpass høy motstand med 0,30 mm tråd. Godt å høre at det funker så bra for deg også :-) Må se å få recoila blekkspruten min jeg også, må tørrbrenne oftere og oftere nå merker jeg. Ok, skal det egentlig gi lavere? Jeg var ute etter alt mellom 1.2 til 1.8 for å bruke på Drawtuben, men at jeg skulle få 1.6 på første forsøk hadde jeg aldri trodd. Første forsøk på blekkspruten og med den tråden, jeg laget jo en til IGO'n på 2.2 ohm av de ferdige vekene fra damping Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ok, skal det egentlig gi lavere? Jeg var ute etter alt mellom 1.2 til 1.8 for å bruke på Drawtuben, men at jeg skulle få 1.6 på første forsøk hadde jeg aldri trodd. Første forsøk på blekkspruten og med den tråden, jeg laget jo en til IGO'n på 2.2 ohm av de ferdige vekene fra damping Du kan gå myyyye lavere på Drawtuben, prøv deg på å komme til ca 1.0 ohm. Da får du virkelig godamp! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Du kan gå myyyye lavere på Drawtuben, prøv deg på å komme til ca 1.0 ohm. Da får du virkelig godamp! Ja, skal prøve på det etterhvert. 1.6 ohm blir temmelig varm på Atty'n. Kjenner varmen gjennom henda om jeg kommer borti blekkspruten. 1 ohm eller lavere må jo nesten bli slik at man må sette fra seg tuben mellom hvert drag for ikke å brenne hendene? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Blix!!!! Du har Diver rba mener jeg å huske. Er den bra? Jeg lurer litt på å kjøpe en slik, men vet ikke om den kommer til å bli brukt. Bruker du din? Eller er vanlige cartos bedre? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ja, skal prøve på det etterhvert. 1.6 ohm blir temmelig varm på Atty'n. Kjenner varmen gjennom henda om jeg kommer borti blekkspruten. 1 ohm eller lavere må jo nesten bli slik at man må sette fra seg tuben mellom hvert drag for ikke å brenne hendene? Hold pailabbene unna attyen ja. Kommer an på type også da, noen blir varmere enn andre. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ok, skal det egentlig gi lavere? Jeg var ute etter alt mellom 1.2 til 1.8 for å bruke på Drawtuben, men at jeg skulle få 1.6 på første forsøk hadde jeg aldri trodd. Første forsøk på blekkspruten og med den tråden, jeg laget jo en til IGO'n på 2.2 ohm av de ferdige vekene fra damping Ja, tjukkere tråd skal gi lavere motstand. 0,30 mm kanthal har ca 20 ohm pr meter og 0,20 mm,som jeg har brukt mest, har ca 43 ohm pr meter, over det dobbelte. I FT IGO'en har jeg 4 wraps 0,20 mm tvinna rundt 3 2 mm veker på 1,6 ohm :-) Får håpe det ikke bare var nybegynnerflaks :-) Hender jeg knoter når jeg lager coiler, enten går det helt supert, eller helt galt, er liksom ingen mellomting for meg. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Blix!!!! Du har Diver rba mener jeg å huske. Er den bra? Jeg lurer litt på å kjøpe en slik, men vet ikke om den kommer til å bli brukt. Bruker du din? Eller er vanlige cartos bedre? Den damper defintivt bedre enn noen carto kan drømme om! Men den er litt fiklete og foreløpig lekker bittelitt i bånn(noe jeg har sett løsninger på, som jeg skal teste ut.. Pluss at man må bruke non-resitancetråd. Har ikke brukt den på en stund, men har et par nye keramiske elementer på vei, da de jeg hadde ble ødelagt, de tåler veldig lite. Så kommer tilbake til den om noen få dager. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Takk. Og ettersom jeg holder på å mase.. Hva tror du om Nautilus som damping har fått inn? Den ser jo fin ut, men stor, til å holde bare 1,5 ml juice. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Takk. Og ettersom jeg holder på å mase.. Hva tror du om Nautilus som damping har fått inn? Den ser jo fin ut, men stor, til å holde bare 1,5 ml juice. Skal visst være skrale greier... Uten at jeg har førstehåndskunnskap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå