Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk fint første gang fra både vaporgod og altsmoke, men neste sending fra dem begge ble tatt i tollen og sendt tilbake.. Jeg liker å faktisk få varene mine :p Nå skal det sies at altsmoke sendte pakken igjen under ett privat navn og som ''gift'' og jeg fikk den alikevel, men fremdeles. Bestiller jeg noe så er det mest sannsynlig på grunn av at jeg trenger det. Dårlig til langtidsplanlegging.. :p

 

Edit: Går forresten veldig fint med nikotinfri juice, men da må jeg blande den med nikotinholdig ejuice selv.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Gikk fint første gang fra både vaporgod og altsmoke, men neste sending fra dem begge ble tatt i tollen og sendt tilbake.. Jeg liker å faktisk få varene mine :p Nå skal det sies at altsmoke sendte pakken igjen under ett privat navn og som ''gift'' og jeg fikk den alikevel, men fremdeles. Bestiller jeg noe så er det mest sannsynlig på grunn av at jeg trenger det. Dårlig til langtidsplanlegging.. :p

 

Edit: Går forresten veldig fint med nikotinfri juice, men da må jeg blande den med nikotinholdig ejuice selv.

Alle mine pakker med nikotin fra usa og kina går gjennom, fikk nettopp 5 store flasker fra Madvapes - men du må for all del be dem merke pakken med noe nøytralt, og skrive ned verdi. Jeg har stående avtale med madvapes at de skriver "electronics" og 18$ :p
Lenke til kommentar

Jeg kan fremdeles ikke forstå hvorfor folk er så redde for å bestille fra USA: Har selv bestilt noen hundre ml derifra de siste månedene og hver eneste pakke har gått helt fint igjennom. MadVapes spesielt har ingen problemer med å levere til meg.

 

Bestilte fra Halo for å få original Halo-.juice og det gikk greit :) Fantastisk juice, kommer til å bestille mer derfra :)

Lenke til kommentar

Hmmm, vet at det er mange som ikke gjør det. Så madvapes tar ''spesialbestillinger'' så å si? :p Det er kjekt å vite. Fikk en flaske med cola ejuice fra en bruker her for en stund siden fra madvapes.. kunne tenke meg mer :p

That was me :-P jepp, 200 Kr er ingen issue, bare instruer i kommentarfeltet på ordren :-)
Lenke til kommentar

Hmmm, vet at det er mange som ikke gjør det. Så madvapes tar ''spesialbestillinger'' så å si? :p Det er kjekt å vite. Fikk en flaske med cola ejuice fra en bruker her for en stund siden fra madvapes.. kunne tenke meg mer :p

That was me :-P jepp, 200 Kr er ingen issue, bare instruer i kommentarfeltet på ordren :-)

Hva gjør du når tollen ber om ordrebekreftelsen på hva du faktisk har betalt for?

 

Du får vel ikke lagd en fake ordrebekreftelse med betalingsbekreftelse?

Lenke til kommentar

Jeg har aldri opplevd det. De gangene tollen har lurt på hva som har vært inni har de rett og slett bare åpnet papirene som følger med.

 

Tydeligvis klarer ikke mine avsendere å legge ved de papirene da, jeg vet ikke. Men har fått beskjed om at jeg må sende inn ordrebekreftelsen og fortollingsfullmakt hvis ikke sendes det tilbake.

Lenke til kommentar

Hmmm, vet at det er mange som ikke gjør det. Så madvapes tar ''spesialbestillinger'' så å si? :p Det er kjekt å vite. Fikk en flaske med cola ejuice fra en bruker her for en stund siden fra madvapes.. kunne tenke meg mer :p

That was me :-P jepp, 200 Kr er ingen issue, bare instruer i kommentarfeltet på ordren :-)

Hva gjør du når tollen ber om ordrebekreftelsen på hva du faktisk har betalt for?

 

Du får vel ikke lagd en fake ordrebekreftelse med betalingsbekreftelse?

Når det gjelder fra USA ligger faktisk den reelle ordrebekreftelsen i en plastlomme på pakken, men selve adresselappen med fortollingserklærling er klistret på, og der står det "electronics" og typisk 15$. Så hvis en toller hadde funnet det for godt å ta en stikkprøve på pakken min, hadde den gått i retur ja. Men sjansen for å bli utsatt for stikkprøve er åpenbart minimal.

Lenke til kommentar

Hmmm, vet at det er mange som ikke gjør det. Så madvapes tar ''spesialbestillinger'' så å si? :p Det er kjekt å vite. Fikk en flaske med cola ejuice fra en bruker her for en stund siden fra madvapes.. kunne tenke meg mer :p

That was me :-P jepp, 200 Kr er ingen issue, bare instruer i kommentarfeltet på ordren :-)

Hva gjør du når tollen ber om ordrebekreftelsen på hva du faktisk har betalt for?

 

Du får vel ikke lagd en fake ordrebekreftelse med betalingsbekreftelse?

Når det gjelder fra USA ligger faktisk den reelle ordrebekreftelsen i en plastlomme på pakken, men selve adresselappen med fortollingserklærling er klistret på, og der står det "electronics" og typisk 15$. Så hvis en toller hadde funnet det for godt å ta en stikkprøve på pakken min, hadde den gått i retur ja. Men sjansen for å bli utsatt for stikkprøve er åpenbart minimal.

 

haha "feel like terrorist" mine pakker er alltid åpnet og nyforseglet. kjøpt både fra usa og uk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...