Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å appellere til sunn fornuf har sjelden virket mot de som lager avgifter. :p

Når det eventuelt blir regulert, kan man banne på at det blir avgiftsbelagt.

Jepp, det er bare en ting å gjøre. Sørge for at det blir regjeringsskifte her i landet! Fikk valgkort i posten i dag, det forurenset Vapemailen min :)
Lenke til kommentar

Jeg er håndverker og bruker et 650mah Ego Twist-batteri og en Kanger Evod på jobb. Opplever svært sjeldent at jeg går tom for strøm i løpet av en arbeidsdag -skal isåfall være en særdeles slapp dag med mye dødtid og pauser. Men det er nå mitt forbruk, andres kan være annerledes.

Har absolutt ingenting å klage på med Evodene. Eneste er at noen ganger må jeg ta ut en av veketrådene om det er dårlig action.

Vurderte å kjøpe en med vv selv, og ha den på lav volt for å få det til å vare lengre.

Lenke til kommentar

De er jo bra, men små batterier. Da må du gjerne ha med et par tre, pluss væske til å fylle på cartoen.

Men ja, ganske standard. Hører mye bra om e-roll da, hadde vurdert dem i stedet kanskje. Men det vet sikkert entusiastene her inne bedre enn meg =)

Lenke til kommentar

De er jo bra, men små batterier. Da må du gjerne ha med et par tre, pluss væske til å fylle på cartoen.

Men ja, ganske standard. Hører mye bra om e-roll da, hadde vurdert dem i stedet kanskje. Men det vet sikkert entusiastene her inne bedre enn meg =)

e-roll?

Er dette e-roll? Beklager er helt fersk.

http://www.ecigwizard.com/electronic-cigarette-starter-kits/starter-bundle/standardbundle.html

Lenke til kommentar

Dagens vapemail var kanskje ikke så spennende, men nyttig. Intellicharger i4. :)

Hvordan ser jeg når de er ferdig ladet? De står og blinker på den tredje gule lampen nå. Blir det grønt?

Grattis med den beste laderen :) Alle tre lysene lyser fast gult, altså de slutter å blinke. Da er det oppladet :)
Lenke til kommentar

Takk. :) Du har vel byttet for en stund siden. Syntes jeg også måtte ha denne. :)

Ja, i forhold til Trustfire er det som natt og dag. Nå har jeg så mange batterier, og i4 er nesten tre ganger så rask som TF, samt at den slutter å lade når batteriene er fulladet :) Har til og med ladet AA batterier på den :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...