Gouldfan Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Fordi staten er treige.i alt de gjør. Og de mister avgiftspenger, uten tvil. Dersom El-sig er sunt, så skal det vel kanskje ikke være noe særlig avgifter på det heller. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Å appellere til sunn fornuf har sjelden virket mot de som lager avgifter. Når det eventuelt blir regulert, kan man banne på at det blir avgiftsbelagt. 3 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Å appellere til sunn fornuf har sjelden virket mot de som lager avgifter. Når det eventuelt blir regulert, kan man banne på at det blir avgiftsbelagt. Jepp, det er bare en ting å gjøre. Sørge for at det blir regjeringsskifte her i landet! Fikk valgkort i posten i dag, det forurenset Vapemailen min Lenke til kommentar
baguett Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Jeg er håndverker og bruker et 650mah Ego Twist-batteri og en Kanger Evod på jobb. Opplever svært sjeldent at jeg går tom for strøm i løpet av en arbeidsdag -skal isåfall være en særdeles slapp dag med mye dødtid og pauser. Men det er nå mitt forbruk, andres kan være annerledes. Har absolutt ingenting å klage på med Evodene. Eneste er at noen ganger må jeg ta ut en av veketrådene om det er dårlig action. Vurderte å kjøpe en med vv selv, og ha den på lav volt for å få det til å vare lengre. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Er disse dårlige? Eller ok kvalitet? Kan som sagt tenke meg en større tank til bruk hjemme. Men tenkte på sigg lookalike for "ute på tur". På besøk etc. http://www.damping.no/collections/startsett/products/copy-of-280mah-510-boge-lr-sett Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 De er jo bra, men små batterier. Da må du gjerne ha med et par tre, pluss væske til å fylle på cartoen. Men ja, ganske standard. Hører mye bra om e-roll da, hadde vurdert dem i stedet kanskje. Men det vet sikkert entusiastene her inne bedre enn meg =) Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 De er jo bra, men små batterier. Da må du gjerne ha med et par tre, pluss væske til å fylle på cartoen. Men ja, ganske standard. Hører mye bra om e-roll da, hadde vurdert dem i stedet kanskje. Men det vet sikkert entusiastene her inne bedre enn meg =) e-roll? Er dette e-roll? Beklager er helt fersk. http://www.ecigwizard.com/electronic-cigarette-starter-kits/starter-bundle/standardbundle.html Lenke til kommentar
Slai Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Det der er vel et ego batteri. http://www.damping.no/collections/batterier/products/eroll-batteri-hvit Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Her har du eRoll-settet: http://www.damping.no/collections/startsett/products/eroll-kit-joyetech Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Dagens vapemail var kanskje ikke så spennende, men nyttig. Intellicharger i4. Hvordan ser jeg når de er ferdig ladet? De står og blinker på den tredje gule lampen nå. Blir det grønt? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Dagens vapemail var kanskje ikke så spennende, men nyttig. Intellicharger i4. Hvordan ser jeg når de er ferdig ladet? De står og blinker på den tredje gule lampen nå. Blir det grønt? Blir ikke grønt, men når alle tre lyser uten bevegelse når det er ferdigladet. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Dagens vapemail var kanskje ikke så spennende, men nyttig. Intellicharger i4. Hvordan ser jeg når de er ferdig ladet? De står og blinker på den tredje gule lampen nå. Blir det grønt? Grattis med den beste laderen Alle tre lysene lyser fast gult, altså de slutter å blinke. Da er det oppladet Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Blir ikke grønt, men når alle tre lyser uten bevegelse når det er ferdigladet. Takk. Da er det nok ikke lenge til. Denne er nok mye raskere enn den jeg hadde. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ja den er knall, og skikkelig kjapp! Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Grattis med den beste laderen Alle tre lysene lyser fast gult, altså de slutter å blinke. Da er det oppladet Takk. Du har vel byttet for en stund siden. Syntes jeg også måtte ha denne. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Ja den er knall, og skikkelig kjapp! Kjapp er bra. Selv om jeg strengt tatt hadde "klart meg" med den andre. Men man må jo ha noe nytt. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Kjøpt meg Sigelei ZMAX v3, noen som har noen erfaringer med denne modden ? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Takk. Du har vel byttet for en stund siden. Syntes jeg også måtte ha denne. Ja, i forhold til Trustfire er det som natt og dag. Nå har jeg så mange batterier, og i4 er nesten tre ganger så rask som TF, samt at den slutter å lade når batteriene er fulladet Har til og med ladet AA batterier på den Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Kjøpt meg Sigelei ZMAX v3, noen som har noen erfaringer med denne modden ? Får gode skussmål den, gjør nok nytten og vel så det. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Hvis du bare skal lade 2 batterier med i4, så sett dem slot 1-3 eller 2-4 da lades de raskere (750mah tror jeg) hvis du ikke gjør det så halveres det. Slik jeg forsto det så er slots 1 og 2 linka, å deler strøm, samma gjelder med 3 og 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå