Vaperizer Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Skalaen går motsatt ja, du verden Nå lærer jeg mye nytt her he he. Ja det skal jeg finne ut av. Var denne tykkelsen av Khantal og Silica jeg ble anbefalt Kan Khantal 30 brukes på microcoil oppsett med bomull også? Her er det viktig å holde tunga rett i munnen, for det er to skalaer her. Den første er AWG, et urgammelt amerikansk system for å oppgi wiretykkelser, der tynnere tråd får høyere tall. Den andre skalaen er det det mer logiske metriske systemet, der tykkelsen oppgis i vanlige millimeter. En grei tabell for å konvertere finner du her. Det Amund kaller Kanthal 28, er 0,32 mm. Pink Mule oppgir mm, så det du har bestilt er 0,30 mm, eller "AWG 28,5" ;-) Oppgir jeg noen trådtykkelser, er det ALLTID i millimeter :-) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Er det ikke noen som er bittelitt bekymret over at veik/bomull løser seg opp og trekkes ned i lungene? Man får jo så mye rart ellers hvis man er i byen, så hvorfor så bekymret over litt bomull? Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Så lenge veka/bomull er fuktig så tviler jeg du får mye av de partiklene ned i lungene. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Her er det viktig å holde tunga rett i munnen, for det er to skalaer her. Den første er AWG, et urgammelt amerikansk system for å oppgi wiretykkelser, der tynnere tråd får høyere tall. Den andre skalaen er det det mer logiske metriske systemet, der tykkelsen oppgis i vanlige millimeter. En grei tabell for å konvertere finner du her. Det Amund kaller Kanthal 28, er 0,32 mm. Pink Mule oppgir mm, så det du har bestilt er 0,30 mm, eller "AWG 28,5" ;-) Oppgir jeg noen trådtykkelser, er det ALLTID i millimeter :-) Milde Moses så komplisert de skal gjøre ting, irriterer meg med disse egne målene amerikanerne og engelskmennene skal ha for alt, mph isteden kmp, og feet istedenfor meter og bla bla bla. Mye forvirrende men av og til er 1 mm nok - Prøyss Man får jo så mye rart ellers hvis man er i byen, så hvorfor så bekymret over litt bomull? Sant nok. Bomull vokser jo på markene og er naturlig. In them mode cotton fields back home - Fogerty Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Hvorfor meshfobi? Virker som om det er såre enkelt med å ta litt mesh, rulle den, stappe den i hullet og så vikle litt ståltråd rundt. TROR jeg da.. Joda.. Det virker enkelt nok... Men det faktum at mesh kommer i ARK, og ikke ferdig på rull, gjør at den virker "skummel".. Men det er sikkert overkommelig. Har man lyst, og ser på videoer, så får man det nok til. Du må rapportere når du har prøvd deg på den. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Joda.. Det virker enkelt nok... Men det faktum at mesh kommer i ARK, og ikke ferdig på rull, gjør at den virker "skummel".. Men det er sikkert overkommelig. Har man lyst, og ser på videoer, så får man det nok til. Du må rapportere når du har prøvd deg på den. Det skal jeg gjøre, som med alt annet Akkurat nå er jeg veldig fornøyd og keen på Berry Crumble på cartotank.. faen så godt juice Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Er det helt vanlig "kjøpe-på-rema" bomull dere bruker? Jeg bruker bomullspads fra Boots apotek. River de opp, og tar litt innmat. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Det skal jeg gjøre, som med alt annet Akkurat nå er jeg veldig fornøyd og keen på Berry Crumble på cartotank.. faen så godt juice Ja, carto i tank er knall. Og ingenting som skal "vekes om". Nå bruker jeg en boge som, i stedet for hull, har en lang "flenge". Den er kjempebra. Fra P Mule. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Ja, carto i tank er knall. Og ingenting som skal "vekes om". Nå bruker jeg en boge som, i stedet for hull, har en lang "flenge". Den er kjempebra. Fra P Mule. Brukte du dremel for å lage flengen selv? JEg puncher mine selv.. Tre-fire hull er perfekt. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Er det ikke noen som er bittelitt bekymret over at veik/bomull løser seg opp og trekkes ned i lungene? Nei, jeg kan ikke si at jeg har tenkt på det.. Den lille bomullsbiten er jo kliss våt. Vil ikke tro den løser seg opp, og blir med dampen ned i lungene. Men jeg vet jo ikke med sikkerhet. Men som det sies her.. Vi puster inn så mye rart i løpet av en dag. Jeg bekymrer meg ikke for bomullen foreløbig. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Beklager, gidder ikke lese gjennom hele tråden... Jeg er helgerøyker, typ Lørdag. Kunne godt tenkt meg å prøve El-røyk for å bedre helsa. Hørt at det er ulovlig til salgs i Norge, så man må bestille fra utlandet. Sjangse for å bli stoppet i Toll? Noen som vet om noen bra handlesider for El-sigarett? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Brukte du dremel for å lage flengen selv? JEg puncher mine selv.. Tre-fire hull er perfekt. Dremel... selv... Nei, jeg kjører kun ferdig-hullede. Enten boge med to hull, eller smoktech dual-coil. Men så fant jeg ut at jeg vill prøve denne med flenge. http://pink-mule.com/BOGE-TANKCARTOMIZER-SLOTTED-PM-2.0-LR?filter_name=boge Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Beklager, gidder ikke lese gjennom hele tråden... Jeg er helgerøyker, typ Lørdag. Kunne godt tenkt meg å prøve El-røyk for å bedre helsa. Hørt at det er ulovlig til salgs i Norge, så man må bestille fra utlandet. Sjangse for å bli stoppet i Toll? Noen som vet om noen bra handlesider for El-sigarett? Det er bare e-juice med nikotin som er forbudt å selge fra Norge. Utstyr, og juice uten nikotin kan du kjøpe fra norske nettbutikker. F.eks damping.no. Juice med nikotin kan lovlig kjøpes fra de fleste EU-land. Eks England og Spania. F.eks denne siden fra England. http://www.ecigwizard.com/e-liquid/ Endret 6. august 2013 av Amaline Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Dremel... selv... Nei, jeg kjører kun ferdig-hullede. Enten boge med to hull, eller smoktech dual-coil. Men så fant jeg ut at jeg vill prøve denne med flenge. http://pink-mule.com...ilter_name=boge Jeg så en dremel på clas ohlson her om dagen og lurte på om jeg skulle prøve.. men så kom jeg på at jeg har tre katter og at jeg ikke er helt sikker på om det hadde vært lurt Syns du at de cartoene funker bra? Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Jeg så en dremel på clas ohlson her om dagen og lurte på om jeg skulle prøve.. men så kom jeg på at jeg har tre katter og at jeg ikke er helt sikker på om det hadde vært lurt Syns du at de cartoene funker bra? Du trenger ikke kjøpe en orginal Dremel for å slotte cartoer, denne er mer enn bra nok: http://www.biltema.no/no/Verktoy/Elverktoy/Slipemaskin/Minisliper-130-W-17083/ Trenger kappskiver også: http://www.biltema.no/no/Verktoy/Slipe-og-kappe/Multisliber/Diamantkappesett-8-deler-20547/ Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Jeg så en dremel på clas ohlson her om dagen og lurte på om jeg skulle prøve.. men så kom jeg på at jeg har tre katter og at jeg ikke er helt sikker på om det hadde vært lurt Syns du at de cartoene funker bra? De funker veldig bra syns jeg. Jeg har også en katt. Tror vel i grunnen at hun skulle være trygg nok med en dremel i huset, men verre med fingrene mine... Men om kattene dine leker med power-tools, så bør du nok ikke skaffe deg en. Men en carto-punsher burde jeg vel skaffe meg. Da kunne jeg prøvd flere hull. Endret 6. august 2013 av Amaline Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Du trenger ikke kjøpe en orginal Dremel for å slotte cartoer, denne er mer enn bra nok: http://www.biltema.n...er-130-W-17083/ Trenger kappskiver også: http://www.biltema.n...-8-deler-20547/ Oh, ikke plant ideer i hodet mitt nå .. De funker veldig bra syns jeg. Jeg har også en katt. Tror vel i grunnen at hun skulle være trygg nok med en dremel i huset, men verre med fingrene mine... Men om kattene dine leker med power-tools, så bør du nok ikke skaffe deg en. Men en carto-punsher burde jeg vel skaffe meg. Da kunne jeg prøvd flere hull. Det burde du syns jeg, jeg fortrekker som sagt 3-4 hull .. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Så lenge du ikke lar kattene leke med verktøyet, burde det da gå greit. Du har vel en bod du kan sette det i når du ikke bruker det? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Hva bruker dere? Juice med nikotin? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Så lenge du ikke lar kattene leke med verktøyet, burde det da gå greit. Du har vel en bod du kan sette det i når du ikke bruker det? Joda, men du vet.. latskap Orker ikke ta den opp en gang eller to i uka for å slotte cartos Kan se for meg at jeg glemmer den i stua.. så kommer pus og trykker på knapper.. Oh the horrors.. Hva bruker dere? Juice med nikotin? Jepp. Rundt 10-15 mg pleier jeg å vape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå