balltuss Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Etter 6-7 smaker har jeg enda ikke funnet en jeg liker skikkelig godt, men skal bestille en 2-3 nye smaker nå som har fått god omtale, så får jeg håpe jeg finner en som kan bli en gjenganger. Har noen opplevd problemer med lukt? Alle spør om lukta fra dampen setter seg, men jeg har sagt nei. Det stemmer vel? Og røykvarslere reagerer ikke på damp om jeg ikke tar feil? Noen Juicer lukter mer enn andre, men lukta skal ikke sette seg så mye. I hvert fall ikke sammenlignet med røyklukt Hot Cinnamon lukter mye, men den dufter skikkelig kanel, og alle jeg har vært borti synes det lukter kjempegodt Det er den juicen jeg har testa hittil som lukter mest. den fyller rommet med en eim av kanel. Har aldri testa om damp utløser røykvarslere dog. 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 ok, takk for svar =) Den jeg har hatt som har lukta mest er en Karamell Latte, eller noe sånt, den lukta fælt, men lukta gikk bort etter noen sekunder. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Dette går over stokk og stein:) handler dampe ting så det dundrer etter nå jeg har bare noen flasker som jeg kjøpte på e-sigaretten.no men de var jeg ikke så fornøyd med. Smaker lite av alle 3:/ Nå har jeg en ordre fra ebay, en eple cider fra england og et par andre. Prøver på 50/50 vg/pg mix med 6mg nicotin. Hva kjøpte du og noen som veit hvor mye nicotin det er i en sigarett (peterøs mild f.eks)? Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Etter 6-7 smaker har jeg enda ikke funnet en jeg liker skikkelig godt, men skal bestille en 2-3 nye smaker nå som har fått god omtale, så får jeg håpe jeg finner en som kan bli en gjenganger. Har noen opplevd problemer med lukt? Alle spør om lukta fra dampen setter seg, men jeg har sagt nei. Det stemmer vel? Og røykvarslere reagerer ikke på damp om jeg ikke tar feil? Setter seg til en viss grad, rommet mitt (der jeg sitter å damper foran pcen) stinker vanilje, merker det godt når jeg har vært i andre rom en stund hehe. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Vet ky4 lukter kvalmende for mange. Inkludert meg. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Da fikk jeg pakke fra vapeescape i dag med ny cartopuncher, den jeg hadde gikk i stykker sist helg! Da fikk jeg også med meg noen cartomizers, en drip tip, og en luftehullregulator eller noe sånt heter den vel. Slet med at jeg ikke fikk brukt smoktech pyrex tanken på zmax'en, men den funket fint på VAMO'en, så mistenkte lite plass til luft under.. det stemte visst! Er ikke helt sikker på pluid. Er ikke sikker på om jeg liker den eller misliker den! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Er ikke helt sikker på pluid. Er ikke sikker på om jeg liker den eller misliker den! Har du prøvd Nuclear Plusion fra ecigwiz? Den er veldig lik, men likevel litt annerledes. Selv foretrekker jeg faktisk den over Pluid. Men uansett er Pluid og dens søsken smaker man må kjøre gjennom en tilvenningsperiode. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Har du prøvd Nuclear Plusion fra ecigwiz? Den er veldig lik, men likevel litt annerledes. Selv foretrekker jeg faktisk den over Pluid. Men uansett er Pluid og dens søsken smaker man må kjøre gjennom en tilvenningsperiode. Plusion ligger i en skuff og modnes med annen juice. Er det også en tank-killer? Hmm.. Pluid er ok i små mengder, men er ikke sikker på om det er noe jeg vil vape hele dagen. Jeg elsker lakris da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 LIker lakris selv og det er derfor jeg synes Nuclear Plusion er bittelitt bedre. Personlig synes jeg den smaker mer tradisjonell lakris. Har ikke prøvd noen av de to på noe annet enn drippers, men jeg ville regnet med det, ja. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 LIker lakris selv og det er derfor jeg synes Nuclear Plusion er bittelitt bedre. Personlig synes jeg den smaker mer tradisjonell lakris. Har ikke prøvd noen av de to på noe annet enn drippers, men jeg ville regnet med det, ja. Har hatt pluid i en smoktech pyrex cartotank. Vil ikke ødelegge min precious Kayfun Lite eller Cobra.. Daaa har jeg bestilt VAMO v3 med batterier + lader, Vivi Nova og masse juice i bursdagsgave til min storesøster. Hun røyker, men når hun er hos meg over lengre perioder så er det de tingene hun låner med litt Berry Crumble i, og hun elsker smaken av det, så da er det passende i gave syns jeg.. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Har hatt pluid i en smoktech pyrex cartotank. Vil ikke ødelegge min precious Kayfun Lite eller Cobra.. Daaa har jeg bestilt VAMO v3 med batterier + lader, Vivi Nova og masse juice i bursdagsgave til min storesøster. Hun røyker, men når hun er hos meg over lengre perioder så er det de tingene hun låner med litt Berry Crumble i, og hun elsker smaken av det, så da er det passende i gave syns jeg.. Det er jo en flott og strålende gave Tipper hun blir storfornøyd Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Kjempebra gave Buffy. Hvordan er det med Kayfun lite og Cobra? Er det mye jobb å sette de opp? Må du bruke mesh? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Kjempebra gave Buffy. Hvordan er det med Kayfun lite og Cobra? Er det mye jobb å sette de opp? Må du bruke mesh? Har ikke fått meg selv til å teste Cobraen enda. Må bruke mesh med den. Kayfun Lite er like enkel å sette opp som å fikse ny veke og sånt til ett vivi nova atomizerhode, kanskje bare bittelitt mer fikling med å holde ståltråden så den havner under skruen, men fryktelig enkelt. Bruker Silica der, skal teste bomull neste gang.. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Fikk The Cellar - Reserve her om dagen. Fått testet nå og den leverer litt søtaktig cigarsmak Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Hvor lå den butikken i Strømstad? Er på vei dit nå og har ikke med meg nok juice for turen hjem Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Damn.. må si Damping.no leverer varene. Bestilte pakken på søndag og i dag var den i post kassa. For en gang skyld hadde jeg posten på min side også men jeg kjøpte en eGo USB lader. Prøvde å lade på pc'en med det virket ikke som den ville lade der, nå står den i veggen og den lyser grønt. Betyr det at den er ferdig ladet? Kommer Ego batteri full ladet? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Har ikke fått meg selv til å teste Cobraen enda. Må bruke mesh med den. Kayfun Lite er like enkel å sette opp som å fikse ny veke og sånt til ett vivi nova atomizerhode, kanskje bare bittelitt mer fikling med å holde ståltråden så den havner under skruen, men fryktelig enkelt. Bruker Silica der, skal teste bomull neste gang.. Har sett på videoer av Kayfun Lite i dag Tipper den blir min neste investering. Hvor er det best å kjøpe den? Virker som den er meget dyr, og prisene pleier å variere voldsomt forskjellige steder Vapemail i dag 2X Halo fra Spania. Tvisted Java og Shamrock. Sistnevnte har jeg enda ikke smakt men skal smake sjokolademint. Blir spennende å teste Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Har sett på videoer av Kayfun Lite i dag Tipper den blir min neste investering. Hvor er det best å kjøpe den? Virker som den er meget dyr, og prisene pleier å variere voldsomt forskjellige steder Vapemail i dag 2X Halo fra Spania. Tvisted Java og Shamrock. Sistnevnte har jeg enda ikke smakt men skal smake sjokolademint. Blir spennende å teste Kayfun Lite er den rimeligste "hi-end" attyen du får, og er ikke noe spesielt stor variasjon i pris på den. Men best er det å handle enten her: http://www.intaste.de/Rebuildable-Atomizer/SvoeMesto/Kayfun-Lite::1939.html eller hos http://www.cloud9vaping.co.uk De selger også direkte fra Svoemesto i Russland, men er veeeeldig lang leveringstid derfra pga ubrukelig tregt russiskt tollvesen. I det siste har Lite være å finne på lager ca en dag eller to i uken hos overnevnte forhandlere. Det går opp og ned, men det produseres på spreng. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Kayfun Lite er den rimeligste "hi-end" attyen du får, og er ikke noe spesielt stor variasjon i pris på den. Men best er det å handle enten her: http://www.intaste.de/Rebuildable-Atomizer/SvoeMesto/Kayfun-Lite::1939.html eller hos http://www.cloud9vaping.co.uk De selger også direkte fra Svoemesto i Russland, men er veeeeldig lang leveringstid derfra pga ubrukelig tregt russiskt tollvesen. I det siste har Lite være å finne på lager ca en dag eller to i uken hos overnevnte forhandlere. Det går opp og ned, men det produseres på spreng. Oki Den første linken er i Tyskland og prisen er 74.95 Euro, og cloud9 er stengt for øyeblikket står det pga av vedlikehold. I og med at den koster såpass, er det trygt å få den gjennom tollen fra noen av disse plassene? Blir jo sikkert rundt en tusing dersom tollvesenet skal ha toll og moms i tillegg. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Oki Den første linken er i Tyskland og prisen er 74.95 Euro, og cloud9 er stengt for øyeblikket står det pga av vedlikehold. I og med at den koster såpass, er det trygt å få den gjennom tollen fra noen av disse plassene? Blir jo sikkert rundt en tusing dersom tollvesenet skal ha toll og moms i tillegg. Begge to pleier å være hyggelige med tollverdi Intaste leverre kjappest da de bruker FedEx, kommer på 2-4 dager, og bra fraktpris også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå