MysticoN Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Hvor ofte må man bytte veke på vision vivi nova? Er det noe problemer å bytte smaker eller vil smaken ligge igjen i veken? Og hvilken veke bruker denne? Edit: er vel vision hoder vivi nova jeg skal ha. Men hva er forskjellen på 2,4 og 1.8 Ohm? Endret 4. august 2013 av MysticoN Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Jeg bestilte 20ml av cider'n og en Pina Colada. Åh, pina colada høres god ut. Apropos drinker..... Jeg har dampet på maha-ras i ca 48 timer nå, og lurt på hva den dominerende smaken (og lukten) er... Så tenkte jeg... Cosmopolitan... tranebærjuice... aha!! tranebær!!! Hva tror du om det? Det MÅ det da være?? Selvfølgelig med andre bær-toner og urter, men tranebær mest dominant. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Hvor ofte må man bytte veke på vision vivi nova? Er det noe problemer å bytte smaker eller vil smaken ligge igjen i veken? Og hvilken veke bruker denne? Edit: er vel vision hoder vivi nova jeg skal ha. Men hva er forskjellen på 2,4 og 1.8 Ohm? Du skal ha Vision vivi nova hoder ja. 1,8 ohm er varmere enn 2,4. Hvis du har variabel volt (f.eks Spinner), så kan du ha begge. Har du ikke VV,( f.eks Evod-batteri) så ville jeg valgt 1,8 ohm. Etter et par dager brukte jeg å ta fra hverandre alt, og skylle i varmt vann. Hodet også. La tørke. Så kan du "tørrbrenne" hodet littegrann. Da er den klar for en ny smak. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Så langt kan jeg melde at 0 mg nikotin ikke helt er noe for meg. Ikke enda i alle fall. Trodde det holdt med bare dampen, men etter å ha dampa på 0 mg hele går kveld og store deler av i dag, merker jeg at jeg ikke får noe ut av det likevel. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Ser den smurf. Har et par flasker uten nikotin, er noe som virkelig mangler da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Men om ikke annet, når jeg en gang er klar for det, har jeg noen desiliter nikotinfri juice i forskjellige smaker. Lenke til kommentar
code Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Trenger litt hjelp på e-liquid, vet at det er veldig smak og behag. Etter jeg fikk min e-sigg i posten har jeg sluttet med snus og røyk, funket utmerket. Men jeg har forsatt ikke vært veldig fornøyd med smakene jeg har prøvd. Noen som har noen tips? Så langt prøvd: Berry Mix: 6/10 Citrus Mix: 4/10 Fuzzy Cola: 3/10 Mojito: 2/10 Crazy Mint: 5/10 Vet ikke om jeg skal prøve noe som faktisk har tobakk smak, tenker litt på RY04 siden det virker som den får mye skryt. Skal bestille 2x10m 1x30m fra misteliquid.co.uk, noen som har noen tips? Lenke til kommentar
privinius Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Jeg er interessert i å kjøpe meg e-sigarett da det virker som et godt tidsfordriv og samtaleemne på fest - Høres det veldig dumt ut med tanke på at jeg ikke røyker eller er avhengig av noe fra før av? Jeg tenker da å ta det uten nikotin, selvfølgelig. Det var vel litt omdiskutert rundt helsefarene ved dette, hva er deres synspunkter på det? Er dette noe jeg bør unngå? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Trenger litt hjelp på e-liquid, vet at det er veldig smak og behag. Etter jeg fikk min e-sigg i posten har jeg sluttet med snus og røyk, funket utmerket. Men jeg har forsatt ikke vært veldig fornøyd med smakene jeg har prøvd. Noen som har noen tips? Så langt prøvd: Berry Mix: 6/10 Citrus Mix: 4/10 Fuzzy Cola: 3/10 Mojito: 2/10 Crazy Mint: 5/10 Vet ikke om jeg skal prøve noe som faktisk har tobakk smak, tenker litt på RY04 siden det virker som den får mye skryt. Skal bestille 2x10m 1x30m fra misteliquid.co.uk, noen som har noen tips? Ta en titt på http://www.ecigwizard.com/ å se der. Vermillion River juicene er jeg evig fan av og er veeeldig glad i cinnamon rolls. Hawaiaan pinapple er også veldig populært av mange. Har prøvd noen av de andre merkene de har der og har ingenting å klage på de. Ellers er også http://innovapours.co.uk/ som har Fuzion vapor veldig populær blant mange. (Har aldri prøvd fuzion vapor selv, men det skal gjøres i nærmeste framtid) Har bestillt et par flasker selv fra misteliquid og var fornøyd. Men (for meg) var det "billig-juice" sammenlignet med f.eks Vermillion River. Dette er en evig jungel, jeg har ikke prøvd halvparten av det jeg vil prøve enda så lykke til. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Jeg er interessert i å kjøpe meg e-sigarett da det virker som et godt tidsfordriv og samtaleemne på fest - Høres det veldig dumt ut med tanke på at jeg ikke røyker eller er avhengig av noe fra før av? Jeg tenker da å ta det uten nikotin, selvfølgelig. Det var vel litt omdiskutert rundt helsefarene ved dette, hva er deres synspunkter på det? Er dette noe jeg bør unngå? Så lenge du velger 0 nikotin så ser jeg ikke noen problemer. Syns det er litt merkelig at du vil teste ut esigs når du ikke røyker, men så lenge du holder deg til uten nikotin så skal ikke jeg dømme. Helsefarene er IKKE omdiskuterte, all forskning så langt har ikke funnet noe som tilsier at esigs er mer farlig enn kaffe osv, å det begynner å bli en del data fra forskjellige hold som backer opp den påstanden. Endret 5. august 2013 av mesteryoda 2 Lenke til kommentar
privinius Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Takk for utfyllende svar! Er det slik at det skal smake litt sterkt når man trekker inn, en slik svifølelse i lungene? Jeg har aldri røyket før, men jeg prøvde e-sigaretten til mamma, smakte ikke bare damp for å si det sånn. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Takk for utfyllende svar! Er det slik at det skal smake litt sterkt når man trekker inn, en slik svifølelse i lungene? Jeg har aldri røyket før, men jeg prøvde e-sigaretten til mamma, smakte ikke bare damp for å si det sånn. Ja. Det skal etterligne en røyk, på en måte, noe den gjør veldig bra med den ''sviefølelsen''.. Lenke til kommentar
code Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Ta en titt på http://www.ecigwizard.com/ å se der. Vermillion River juicene er jeg evig fan av og er veeeldig glad i cinnamon rolls. Hawaiaan pinapple er også veldig populært av mange. Har prøvd noen av de andre merkene de har der og har ingenting å klage på de. Ellers er også http://innovapours.co.uk/ som har Fuzion vapor veldig populær blant mange. (Har aldri prøvd fuzion vapor selv, men det skal gjøres i nærmeste framtid) Har bestillt et par flasker selv fra misteliquid og var fornøyd. Men (for meg) var det "billig-juice" sammenlignet med f.eks Vermillion River. Dette er en evig jungel, jeg har ikke prøvd halvparten av det jeg vil prøve enda så lykke til. Takk for svar, bestilte akkurat cinnamon rolls, KY4 og Fruit Stripe Illusions, så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Takk for svar, bestilte akkurat cinnamon rolls, KY4 og Fruit Stripe Illusions, så får vi se hvordan det går. Håper de faller i smak Har ikke testa Cinnamon Rolls selv, men kanel er en kjent Tank Killer. Den ødelegger plasttanker og må dampes enten i en Cartomizer, eller i glasstank. Vet ikke om dette gjelder Cinnamon Rolls, men det gjelder i hvert fall Hot Cinnamon. Noen andre vet sikkert dette? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Håper de faller i smak Har ikke testa Cinnamon Rolls selv, men kanel er en kjent Tank Killer. Den ødelegger plasttanker og må dampes enten i en Cartomizer, eller i glasstank. Vet ikke om dette gjelder Cinnamon Rolls, men det gjelder i hvert fall Hot Cinnamon. Noen andre vet sikkert dette? Dette gjelder ikke Cinnamon Rolls. Damper den på plasttank fra damping.no nå. Hot cinnamon derimot er en ordentlig tank-killer.. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Lurer på om det er mulig å mekke en Coil av en gitarstreng? Den tynneste E-strengen kanskje? Det er jo stål. hva tror du om det Amund? Har du prøvd? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Åh, pina colada høres god ut. Apropos drinker..... Jeg har dampet på maha-ras i ca 48 timer nå, og lurt på hva den dominerende smaken (og lukten) er... Så tenkte jeg... Cosmopolitan... tranebærjuice... aha!! tranebær!!! Hva tror du om det? Det MÅ det da være?? Selvfølgelig med andre bær-toner og urter, men tranebær mest dominant. Tranebær ja, kan være enig i den. Lurer på om det er mulig å mekke en Coil av en gitarstreng? Den tynneste E-strengen kanskje? Det er jo stål. hva tror du om det Amund? Har du prøvd? �� Ingen vits å prøve en gang, er ikke nok motstand. Selv om du bruker hele e-strengen vil du ikke får mer enn 0.2-0.3 ohm Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Ingen vits å prøve en gang, er ikke nok motstand. Selv om du bruker hele e-strengen vil du ikke får mer enn 0.2-0.3 ohm Ok, takker for opplysningen Var fristet til å prøve he he. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Noen som har prøvd og veit hvor man kan få kjøpt juice med relaxation formula? Noe ala http://www.youtube.com/watch?v=Uo3XxHi_jtc Lenke til kommentar
baguett Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Etter 6-7 smaker har jeg enda ikke funnet en jeg liker skikkelig godt, men skal bestille en 2-3 nye smaker nå som har fått god omtale, så får jeg håpe jeg finner en som kan bli en gjenganger. Har noen opplevd problemer med lukt? Alle spør om lukta fra dampen setter seg, men jeg har sagt nei. Det stemmer vel? Og røykvarslere reagerer ikke på damp om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå