Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, du snakker om vanlige cartomizere uten tank? Her er trikset for min del enkelt og greit å fylle på før det er tomt, jeg bare fyller når det er beleilig, når jeg går forbi juicen liksom.

 

Problemet ditt vil jo uansett løse seg med en tank. Jeg bruker foreløpig den medfølgende, som jo er prepunched - vil du punche selv, så kan du bruke en liten spiss spiker eller syl/dor, eller et mer spesielt egnet verktøy.

Lenke til kommentar

Er vivi nova en cartotank, eller mer som en clearomizer(i.e. den wicker direkte til en coil)?

 

Jeg kan ikke anbefale noe jeg ikke har prøvd, så det eneste jeg KAN anbefale er den standard velkjente 510 DCT fra SMOKtech :)

http://www.madvapes.com/dual-coil-510-tank-cartomizer.html

 

Ellers andre varianter:

http://www.madvapes.com/catalogsearch/result/index/?dir=desc&limit=all&order=relevance&q=dual+coil+tank

Lenke til kommentar

Funker som en clearomizer, også kan man bytte atomizerhodet og bare skru på en ny en. Veldig fin faktisk! Synd jeg ikke finner erstatnings atomizerheads på noen av nettstedene jeg kjøper fra (england).. out of stock :( Hadde vært greit og kunne kjøpt ett helt nytt sett hver tredje uke hvis det ikke var slik at jeg ikke liker atomizerhodet med lavere ohm, eller høyere, kun den som er midt på (ett sett følger med 3 atomizer heads)

 

Men så tror jeg ikke vivi nova'en hadde funket med vermillion river juicene jeg driver å damper på for tiden siden vivi nova gir en veldig ''klar'' smak av juicen, det deilige med cartomizer er jo at de veldig sterke smakene fra vermillion river blir ''myknet'' :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...