BuffyAnneSummers Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Så herlig, da skal jeg prøve sitrus på cartomizer Hvor lenge varer deres cartomizers i tank vs uten? Jeg bruker dem som de er og får kun noen dager ut av dem. Kaster dem som regel etter 4-5 dagers kontinuelig bruk. Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Jeg har brukt den medfølgende cartoen nå i 5-6 dager, og merker ingen forskjell fra den var ny, så ser ingen grunn til å bytte - hva skjer med dine, tetter de seg? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Nei. De blir på en måte ''vassne'' og smaken blir veldig forandret. Veldig fort å svi dem også, samtidig som de fint kan finne på å lekke hvis jeg lar e-ciggen ''stå'' (vanlig ego batteri). Vurderer å begynne å sette dem i tank. Hvilken tank er da å foretrekke? Får du dem pre punched eller puncher du dem selv? Om du gjør det selv: how? Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Ah, du snakker om vanlige cartomizere uten tank? Her er trikset for min del enkelt og greit å fylle på før det er tomt, jeg bare fyller når det er beleilig, når jeg går forbi juicen liksom. Problemet ditt vil jo uansett løse seg med en tank. Jeg bruker foreløpig den medfølgende, som jo er prepunched - vil du punche selv, så kan du bruke en liten spiss spiker eller syl/dor, eller et mer spesielt egnet verktøy. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hvilken tank vil du anbefale? For en førstegangsbruker, kun hatt med vivi nova tanks å gjøre (som forresten er veldig herlige de også!) Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Er vivi nova en cartotank, eller mer som en clearomizer(i.e. den wicker direkte til en coil)? Jeg kan ikke anbefale noe jeg ikke har prøvd, så det eneste jeg KAN anbefale er den standard velkjente 510 DCT fra SMOKtech http://www.madvapes.com/dual-coil-510-tank-cartomizer.html Ellers andre varianter: http://www.madvapes.com/catalogsearch/result/index/?dir=desc&limit=all&order=relevance&q=dual+coil+tank Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Funker som en clearomizer, også kan man bytte atomizerhodet og bare skru på en ny en. Veldig fin faktisk! Synd jeg ikke finner erstatnings atomizerheads på noen av nettstedene jeg kjøper fra (england).. out of stock Hadde vært greit og kunne kjøpt ett helt nytt sett hver tredje uke hvis det ikke var slik at jeg ikke liker atomizerhodet med lavere ohm, eller høyere, kun den som er midt på (ett sett følger med 3 atomizer heads) Men så tror jeg ikke vivi nova'en hadde funket med vermillion river juicene jeg driver å damper på for tiden siden vivi nova gir en veldig ''klar'' smak av juicen, det deilige med cartomizer er jo at de veldig sterke smakene fra vermillion river blir ''myknet'' Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Hvor ser du denne konkurransen? http://ecigwizard.com/vaping-lounge/ Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) Å herregud! Det hadde vært litt av en premie! Edit: Spørsmål; hvordan hadde det gått med reglene her i norge? Hadde man engang fått lov til å ta imot så mye? Endret 19. oktober 2012 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 400 pund i liquid, vet ikke om jeg hadde klart å dampe vekk så mye - kan jo håpe det er en tilgodelapp i butikken som man bruker på ved bestilling. Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 På tide å starte hjemmebakeriet Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Fortell om hvordan det går! Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Will do Til venstre ser du forøvrig tank-cartos, ferdigpunchet med 2 hull - det er vel fordelen med cartotanks, du bytter bare dem istedetfor å bytte hele clearomizer/vivi novaen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2012 (endret) I Vivi Novaen gjør du forsåvidt det samme. Du bytter bare ut "hodet". Edit: Skal forøvrig ut å kjøpe meg en dremel etterpå så jeg kan få skåret større åpninger i cartoene mine. Endret 19. oktober 2012 av Lakus Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Salg på DCT's på madvapes nå, 3,5ml for 7.99 og 5ml for 8.99 - bruk kupong "vapercon" så får du enda 10% rabatt Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 For de som surfer reddit: http://www.reddit.com/r/electronic_cigarette Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 hvor har de Florida Citrus Explosion, ser liberty er tom for 15mg Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 ecigwizard er også helt tom. De venter nok på ny leveranse vil jeg tro. Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 hvor har de Florida Citrus Explosion, ser liberty er tom for 15mg Fant den her: http://www.uk-eliquid.co.uk/collections/vermillion-river-10ml/products/eliquid-10ml-florida-citrus-explosion Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 utsolgt der også, får vel vente litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå