Amaline Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 2013-varianten ser bedre ut syns jeg. Du har ikke rynker du heller.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Haha.. Vet ikke om jeg vil vite hva maksgrensen din er... Men verden (og Trøndelag) er full av søte damer på 20-30 år. Er i den aldergruppen du må lete.. Burde, skulle, kunne. Du vet hvordan det er. Jeg lærte litt av hvert av å være student. Som at 60 år gamle forfylla damer som tar taxi etter deg og står utenfor hybelen din hele natta ikke er personer du vil ha kontakt med. Og at 40 - 50 år gamle kvinner er heite. e: I tillegg søker jeg ikke-trøndere. Jeg er lut lei av Trøndelag og trønderdialekta. Jeg liker vestlendinger for det meste. Endret 2. august 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 2013-varianten ser bedre ut syns jeg. Du har ikke rynker du heller.. Hehe takk, men spørs om rynkene kommer om jeg skulle finne tilbake til 93' formen.. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hehe takk, men spørs om rynkene kommer om jeg skulle finne tilbake til 93' formen.. Nei, det tror jeg ikke de gjør.. Er gode gener. Stemmer ikke at røyking fører til rynker heller... Men nå er jeg visst litt unna e-sig, og over på ditt utseende.. Ehh.. hvordan går det med rabarbra-paien?? Har du dampet den opp eller tømt den ut?? Eller stinker den forsatt ned hele huset? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Faen, det minner meg på at jeg glemte å høste rabarbraen i tide. Nå er det sannsynligvis alt for sent for rabarbrapai … :/ Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Nei, det tror jeg ikke de gjør.. Er gode gener. Stemmer ikke at røyking fører til rynker heller... Men nå er jeg visst litt unna e-sig, og over på ditt utseende.. Ehh.. hvordan går det med rabarbra-paien?? Har du dampet den opp eller tømt den ut?? Eller stinker den forsatt ned hele huset? Rabarbrapaien ja. Jeg har 5 10ml flasker omtrent utrørt, den er på en måte god, men jeg klarer den bare ikke, eww. Litt god, men samtidig helt ille. Gir nok bort de... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Det har du på badet. Vanlig eller pads. Nja... er ikke helt sikker Lenke til kommentar
Intel2Duo Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Noen som kan gi meg et lite tips på hvor jeg burde anbefale å kjøpe en e-sigarett? Har ikke så alt for mye penger i lommeboka akkurat nå, men jeg vil jo også ha en e-sigarett som funker.. Gjerne en som ser ut som en sigarett, og som er enkel i bruk. Hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Burde, skulle, kunne. Du vet hvordan det er. Jeg lærte litt av hvert av å være student. Som at 60 år gamle forfylla damer som tar taxi etter deg og står utenfor hybelen din hele natta ikke er personer du vil ha kontakt med. Og at 40 - 50 år gamle kvinner er heite. e: I tillegg søker jeg ikke-trøndere. Jeg er lut lei av Trøndelag og trønderdialekta. Jeg liker vestlendinger for det meste. Stakkars.. Pass deg for 60-åringene.. Jeg forstår ikke helt de damene som løper rundt etter gutter på 20 når de er dobbelt så gamle selv. Selvsagt kan det jo være smigrende at man ser yngre ut, og at yngre menn viser interesse, men... Jeg forstår det allikevel ikke... Men jeg er vel gammeldags.... Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Nja... er ikke helt sikker Joda, det har du. Lag deg en bomulls-veke. Den funker fantastisk. Jeg har masse TH på en 9 ml juice. Må jo ha noe med veken å gjøre. Har 710, 9 mg i en boge carto med tank. Ikke mye TH der. Bomull er minst like bra som silica på Reo'en. Bedre ifølge Blix, og jeg tror han har rett. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Joda, det har du. Lag deg en bomulls-veke. Den funker fantastisk. Jeg har masse TH på en 9 ml juice. Må jo ha noe med veken å gjøre. Har 710, 9 mg i en boge carto med tank. Ikke mye TH der. Bomull er minst like bra som silica på Reo'en. Bedre ifølge Blix, og jeg tror han har rett. Får grave litt i skuffene.. dæven så tøft å kunne bruke bomull! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Var nå veldig mye off topic i denne tråden da. 2 sider med gitar prat jo. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Noen som kan gi meg et lite tips på hvor jeg burde anbefale å kjøpe en e-sigarett? Har ikke så alt for mye penger i lommeboka akkurat nå, men jeg vil jo også ha en e-sigarett som funker.. Gjerne en som ser ut som en sigarett, og som er enkel i bruk. Hva anbefaler dere? Gå til damping.no og kikk på startsett der. Da får du en oversikt over hva som finnes. I forskjellige prisklasser. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Rabarbrapaien ja. Jeg har 5 10ml flasker omtrent utrørt, den er på en måte god, men jeg klarer den bare ikke, eww. Litt god, men samtidig helt ille. Gir nok bort de... Kjøpte du 5 flasker... Jeg hadde en flaske, og tror jeg kastet den med 1-2 ml igjen.. Den ble så fæl etterhvert.. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Kjøpte du 5 flasker... Jeg hadde en flaske, og tror jeg kastet den med 1-2 ml igjen.. Den ble så fæl etterhvert.. Jepp, 5 flasker, og jeg vet ikke helt om jeg vil gi de bort en gang, helt krise smak Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jepp, 5 flasker, og jeg vet ikke helt om jeg vil gi de bort en gang, helt krise smak Gi de til noen du ikke liker... .. Det er helt sikkert mange som vil like den. Jeg likte de første 5 ml, så ble det etterhvert bråstopp. Når du skrev at du hadde bestilt den, så tenkte jeg... å nei... denne klarer han ikke lenge.. Men syntes ikke jeg kunne si det.. Jeg kunne jo ta feil. Men trodde du hadde bestilt 1 flaske. Ikke 5... Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Cloud9 pleier å være greie med verdien på pakka Jeg blandet ikke ut så mye, så det ble vel neppe over 20mg. Hadde jeg tatt en 50/50 hadde det blitt verre. Virker som de fleste utenlandske nettsteder er kjent med norske tollregler 50/50 høres skummelt ut ja. Får se om jeg går for en nic base etterhvert. Nå gleder jeg meg bare til å få IGO og Octopus i morra og teste i veg Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Joda, det har du. Lag deg en bomulls-veke. Den funker fantastisk. Jeg har masse TH på en 9 ml juice. Må jo ha noe med veken å gjøre. Har 710, 9 mg i en boge carto med tank. Ikke mye TH der. Bomull er minst like bra som silica på Reo'en. Bedre ifølge Blix, og jeg tror han har rett. Må prøve dette med bomull i og med at det tar litt tid før jeg får Silica og Khantal, lurer på om jeg bør ta litt Khantal fra de ferdige vekene jeg får, eller om jeg skal vente til jeg får varene Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Har spilt gitar siden jeg var 12, er moro å rocke litt Cool, har selv spilt gitar i 23 år. Favorittene mine er Blues, Rock'n Roll og Heavy Metal Jeg skriver låter selv også og har spilt i flere band opp gjennom tidene. Hva er dine favoritter å spille? Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Vapemail igjen... Nå må det da snart være slutt? ;-) En IGO-L til, greit å ha en hjemme også :-) Dette er ikke orginal IGO-L, denne er bedre :-) Litt større luftehull, litt bedre finish, bedre skruer, bedre tilpasning av O-ringene. Alt er bare litt bedre. Drip tip'en som følger med er skikkelig fin, digger den. Den kommer ferdig satt opp med dualcoil på 1,4 ohm. Liker ikke dualcoil, så kitta ut det og tvinna 4/5 runder 0,20 rundt 3 stk. 2mm veker. Perfekt 1,6 ohm coil og hele bunnen full av veke. Beste dripper oppsettet mitt så langt, holder masse juice og smaken er den beste jeg så langt :-) Skal ha en til av disse etter hvert. Jeg vurderer sterkt å kvitte meg med alle "mizerene" mine og bruke KUN Genesis og drippere. Mini DID V2 Ser veldig bra ut, flott finish og alt ser ut til å være av bra kvalitet med god tilpasning. Det virket som en god idè når jeg bestilte den, men nå sitter jeg å lurer på hva jeg skulle med en Genesis med så liten juicekapasitet. Kan jo ikke akkurat gå rundt med noe sånt i lomma heller, blir i såfall en våt lomme... Havner nok i "kjekt å ha" skuffen og blir noe å kose meg med når jeg har god tid :-) X1 dripper. Virket som en god idè med luftinntak i bånn, rett under coilen. Funker dårlig når luftinntaker er alt for lite. Får jeg borret opp lufthullet til noe fornuftig, kan dette bli en fin dripper, men sånn som den leveres, funker den dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå