Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Flaska er langtfra tom enda, dette kan bli verre utover kvelden :D

Med 54mg nicbase blir ikke Maha Rasen så veldig uttynnet, og jeg fikk bedre throathit, så jeg er happy jeg. :)

:D Jeg som skulle se på "mord og mysterier" på tv2. Like spennende å følge med på hva du finner på. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter mye damping av ren vg uten reaksjon er jeg ganske sikker på at det var pg som ga meg kraftige hosteanfall.

Men vurderer prøve noe som feks 20/80 pg/vg, siden vg er så sykt svak på smak... Merker nå at å dampe ky4 i iclear30 med spinneren er forferdelig, og avgir en kvalmende dunst for sidemannen.

Dette er en smak jeg digget i 808 med LR cartos for en tid tilbake.

Snodig...

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Er jeg? Trodde du var 29 eller noe.

Jeg har vært hekta på kryssord siden jeg var 9 - 10 år gammel, og setter meg fortsatt ned med bestemors Hjemmet-blader og løser kryssord. Av og til går jeg til krig mot Rolf Hansen og hans forhatte Magasinet-kryssord også. Da banner jeg. Mye. Og ønsker at Rolf Hansen brenner. Inderlig.

For øvrig er jeg alt for trett til å løse kryssord. Akkurat nå er jeg på det stadiet hvor jeg ikke merker forskjellen på om brillene er av eller på. :p

Takk søte datasmurf. :)

Ja, det måtte være Dagbladet på lørdag.. :) Helt umulig å få de helt ferdig.Noe måtte alltid stå igjen. Hvem har hørt om alle verdens elver..eller innsjøer.... Nå husker jeg hvorfor jeg gikk lei ja... :D

Lenke til kommentar

:D Jeg som skulle se på "mord og mysterier" på tv2. Like spennende å følge med på hva du finner på. :D

Jeg har hver eneste sesong unntatt den nyeste. ;) Kåken for meg selv, min egen lille vinkjeller og et skap fylt med e-væske. I tillegg har jeg sjokolade, iskrem og flerfoldige bokser med nylaget bringebærsyltetøy.

Du er velkommen til å komme til trønderland. ;)

Takk søte datasmurf. :)

Ja, det måtte være Dagbladet på lørdag.. :) Helt umulig å få de helt ferdig.Noe måtte alltid stå igjen. Hvem har hørt om alle verdens elver..eller innsjøer.... Nå husker jeg hvorfor jeg gikk lei ja... :D

Du fremstår ikke som spesielt mye eldre enn meg, så … :)

Elvene og innsjøene og det er ikke det verste. Det er faktisk ganske enkelt i disse dager.

Verre med "egg" på 28 bokstaver eller "deig" på 32 bokstaver. Det er slike ting jeg VIRKELIG sliter med. :p

Lenke til kommentar

Da fikk jeg omsider pakken fra www.e-sigaretten.no. Posten måtte selvfølgelig rote litt med pakken før jeg kunne få den.

Fikk med en Eple jus (?) gratis da de brukte så lang tid på å sende den, men det jeg reagerer på er at jeg har fått en b-vare. Eska viste en hvit eroll, PCC var skrapet opp og tillegsutstyret var tydelig byttet ut mot nytt utstry da de var skeiv klippet så det holdt.

Kan de sende meg en b-vare uten å opplyse/spørre om det?

Men var ikke helt fornøyd med tobakk og Ry2 jus'en min (kaller vi det for jus)? Noen som har noen tips til gode "juser" ? Vil helst ha noe som smaker likt normal røyk (petterøs) og noe med litt smak i (f.eks eple)

Lenke til kommentar

Jeg har hver eneste sesong unntatt den nyeste. ;) Kåken for meg selv, min egen lille vinkjeller og et skap fylt med e-væske. I tillegg har jeg sjokolade, iskrem og flerfoldige bokser med nylaget bringebærsyltetøy.

Du er velkommen til å komme til trønderland. ;)

Du fremstår ikke som spesielt mye eldre enn meg, så … :)

Elvene og innsjøene og det er ikke det verste. Det er faktisk ganske enkelt i disse dager.

Verre med "egg" på 28 bokstaver eller "deig" på 32 bokstaver. Det er slike ting jeg VIRKELIG sliter med. :p

Ville vel vært "baconfølgesvenn" eller noe sånt. :D De er ganske enkle når man har forstått hvordan han tenker...

Og ja, jeg er barnslig for alderen.. :D Særlig etter et par glass vin.

Jaja.. da blir det å kjøpe bomull også nå plutselig!!!

Det har du på badet. Vanlig eller pads. :)

Lenke til kommentar

Ville vel vært "baconfølgesvenn" eller noe sånt. :D De er ganske enkle når man har forstått hvordan han tenker...

Og ja, jeg er barnslig for alderen.. :D Særlig etter et par glass vin.

Noe sånt ja.

Eller italienskættedehønsekuler. :p Jeg finner det problematisk å forstå hvordan den mannen tenker.

Barnslig vil jeg ikke si, heller ungdommelig.

Lenke til kommentar

Noe sånt ja.

Eller italienskættedehønsekuler. :p Jeg finner det problematisk å forstå hvordan den mannen tenker.

Barnslig vil jeg ikke si, heller ungdommelig.

Et bedre ordvalg ja.. :) Dessuten er jeg da ikke sååå gammel.. :D Jeg vil tippe ca som Blix... Apropos Blix.. Er du i orden??? Forsatt våken og klar i hodet?? :D

Lenke til kommentar

Når vi snakker om Blix ... Visste ikke at han var musiker. :p

Og nei, du er ikke spesielt gammel, jeg vil anta at du er mye yngre enn maksgrensa mi. ;)

Haha.. Vet ikke om jeg vil vite hva maksgrensen din er... :D Men verden (og Trøndelag) er full av søte damer på 20-30 år. Er i den aldergruppen du må lete..

Jeg er 40, og såvidt jeg kan kjenne, fortsatt nogenlunde oppe å går. :D Men ingen garantier! :)

Godt du er oppegående. :D

Er det deg på bildet?? som spiller gitar??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...