Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Funker utrolig bra. :thumbup: Så nå kan jeg bare bytte bomull..(rev i stykker en bomulls-pad og tok innmat). Da skal jeg legge litt bak døra med en gang. :)

Maha-ras'en er god. Jeg vil si bær og krydder kommer igjennom.. Veldig interessant smak. Takk for at du anbefalte den Blix. Jeg hadde ikke tenkt å bestille den. :)

Baltuss.. Jeg har ikke hatt tid til å tenke på å finne meg et glass vin enda.. Fullt opptatt med "mekking". Men blir etterhvert nå. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker utrolig bra. :thumbup: Så nå kan jeg bare bytte bomull..(rev i stykker en bomulls-pad og tok innmat). Da skal jeg legge litt bak døra med en gang. :)

Maha-ras'en er god. Jeg vil si bær og krydder kommer igjennom.. Veldig interessant smak. Takk for at du anbefalte den Blix. Jeg hadde ikke tenkt å bestille den. :)

Baltuss.. Jeg har ikke hatt tid til å tenke på å finne meg et glass vin enda.. Fullt opptatt med "mekking". Men blir etterhvert nå. :)

He he, alt til sin tid :) Den Maha-ras'n høres interresant ut.
Lenke til kommentar

Godt å høre! :) Regnet med at du hadde bomull i hus ja. Mange som bruker pads også.

Og lukten fra Maha Ras er jo også ganske himmelsk, om man liker lett røkelsesaktig lukt :)

Her går det i Rom og Cola, som gåt veldig fint med Pirate's Booty fra HHV. :)

Lenke til kommentar

Godt å høre! :) Regnet med at du hadde bomull i hus ja. Mange som bruker pads også.

Og lukten fra Maha Ras er jo også ganske himmelsk, om man liker lett røkelsesaktig lukt :)

Her går det i Rom og Cola, som gåt veldig fint med Pirate's Booty fra HHV. :)

Åh, det drakk jeg en del av før. :) Kjempegodt. Når jeg tenker meg om så tror jeg at jeg har... Men nei, jeg skal ha vin. Skal jo bli trøtt, .. ikke bevisstløs.. :D

Lenke til kommentar

Har de den kun med 9 mg nikotin? Virker slik, jeg bestiller aldri noe under 18 mg. Det var synd.

Sånn tenkte jeg før også. Da hadde jeg nok ikke kjøpt den. Men når man har 3-4 oppsett med juice, så kan en av de godt være på 9. Det gjør ingenting. :) Jeg merker ikke at den er såpass lav på nic. Passe TH er det også. :)

Lenke til kommentar

Åh, det drakk jeg en del av før. :) Kjempegodt. Når jeg tenker meg om så tror jeg at jeg har... Men nei, jeg skal ha vin. Skal jo bli trøtt, .. ikke bevisstløs.. :D

He he, ja akkurat :)

Kun 9 mg. Er derfor jeg har en flaske med 52mg nicbase stående, for å jazze den opp litt. :)

Ja hadde jeg hatt det så..... Hvor bestilte du den?

Sånn tenkte jeg før også. Da hadde jeg nok ikke kjøpt den. Men når man har 3-4 oppsett med juice, så kan en av de godt være på 9. Det gjør ingenting. :) Jeg merker ikke at den er såpass lav på nic. Passe TH er det også. :)

Du sier noe der, men nikotindyret i meg fastholder på minst 18 mg :)
Lenke til kommentar

Bestilte nicbasen fra Cloud9 :)

Oki, er det cloud9vaping dott et eller annet det da? Dersom du jazzer opp en 9 mg juice med 52 mg base, er det sikkert ikke mange dråper det er snakk om? Hvordan gjør du det? Er sikkert forskjellig fra clearomizere til drippere tenker jeg, eller bruker du en tom flaske og jazzer opp forhånd?
Lenke til kommentar

Oki, er det cloud9vaping dott et eller annet det da? Dersom du jazzer opp en 9 mg juice med 52 mg base, er det sikkert ikke mange dråper det er snakk om? Hvordan gjør du det? Er sikkert forskjellig fra clearomizere til drippere tenker jeg, eller bruker du en tom flaske og jazzer opp forhånd?

Hvor mange rødvin er du oppe i, du klikket jo tydeligvis på Maha Ras-linken fra Amaline...! :D

Samme sjappa! :)

Haha, nei nå tuller jeg :D

http://www.cloud9vaping.co.uk/epages/yxve46fvrnud.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/yxve46fvrnud/Products/C9VNEAT54-100/SubProducts/C9VNEAT54-100-VG

Skal vi se, hvor mange Rom og colaer jeg er oppe i? :p

Lenke til kommentar

Hvor mange rødvin er du oppe i, du klikket jo tydeligvis på Maha Ras-linken fra Amaline...! :D

http://www.cloud9vaping.co.uk/epages/yxve46fvrnud.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/yxve46fvrnud/Products/C9VNEAT54-100/SubProducts/C9VNEAT54-100-VG

Er på første glasset, og Amaline linket til LF :) Har du fått nikotinbase i Rom'en din he he :)
Lenke til kommentar

Er på første glasset, og Amaline linket til LF :) Har du fått nikotinbase i Rom'en din he he :)

Tror jeg glemte å etterfylle med Maha Ras. :)

Jeg har ikke målt noe spesielt, fylte opp tanken så ca litt over halvveis med Maha Ras, og fylte opp sånn ca til 3/4-del med nicbasen. Tar det på gefylen :)

Lenke til kommentar

Tror jeg glemte å etterfylle med Maha Ras. :)

Jeg har ikke målt noe spesielt, fylte opp tanken så ca litt over halvveis med Maha Ras, og fylte opp sånn ca til 3/4-del med nicbasen. Tar det på gefylen :)

Ok he he, da var linken der ja. VG 54 mg nikotin. Gefylen? Skummelt, du aner ikke hvor sterkt det blir? Høres meget spennende ut, dette må jeg bare teste :) men 28.95 euro er vel et stykke over tollgrensa? Er det trygt?
Lenke til kommentar

http://www.cloud9vap...9VNEAT54-100-VG

Jeg gjorde det rette valget ved å ta vin... :D

Helt enig med deg ang 710... Det er en grei nok søt vanilla, men litt kvalm og ikke spennende. Får ta den i morgen sammen med kaffe. :)

Men at du tynner ut den gode maha-ras'en.... :nei: Det skulle ikke vært lov.. :D

Lenke til kommentar

Jeg gjorde det rette valget ved å ta vin... :D

Helt enig med deg ang 710... Det er en grei nok søt vanilla, men litt kvalm og ikke spennende. Får ta den i morgen sammen med kaffe. :)

Men at du tynner ut den gode maha-ras'en.... :nei: Det skulle ikke vært lov.. :D

Flaska er langtfra tom enda, dette kan bli verre utover kvelden :D

Med 54mg nicbase blir ikke Maha Rasen så veldig uttynnet, og jeg fikk bedre throathit, så jeg er happy jeg. :)

Lenke til kommentar

:D Du er mye yngre enn meg, men tusen takk for at jeg av og til føler det omvendt. :D

Kos deg med kryssordet du. :) Husker jeg syntes det var morsomt før. Ble vel lei antagelig..

Er jeg? Trodde du var 29 eller noe.

Jeg har vært hekta på kryssord siden jeg var 9 - 10 år gammel, og setter meg fortsatt ned med bestemors Hjemmet-blader og løser kryssord. Av og til går jeg til krig mot Rolf Hansen og hans forhatte Magasinet-kryssord også. Da banner jeg. Mye. Og ønsker at Rolf Hansen brenner. Inderlig.

For øvrig er jeg alt for trett til å løse kryssord. Akkurat nå er jeg på det stadiet hvor jeg ikke merker forskjellen på om brillene er av eller på. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...