Muggkaare Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hvor bestiller dere ejuice fra? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 http://www.ecigwizard.com/ http://www.liberty-flights.co.uk/ http://www.switch2-ecigs.com/ http://t-juice.com/?check18=1 http://alba-vapours.co.uk/ http://www.grantsvanillacustard.com/ http://www.vapourjuice.co.uk/ 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Nice. Og er det noen som har tips til noen gode eplesmaker? Både en søt og en syrlig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 http://www.vapourjuice.co.uk/Moon_Shine_Bad_Apple_Flavour_E_Liquid/p1313037_9028033.aspx Denne er fantastisk og syrlig. Samme smak som når du tar en bit av et surt og grønt eple når du er på epleslang, noe som passer meg utmerket, siden det er det jeg har savnet mest fra barndommen. Er allergisk mot epler, så kan ikke spise de eller drikke eplejuice, så da får jeg holde meg til å dampe dem i stedet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Takker. Skal så testes ut. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Gjør så. Sitter og damper på den nå. Etter å ha inntatt en jævlig sen frokost. Satt i senga og løste kryssord i går kveld klokka elleve, og våkna i ettermiddag klokka halv to fullt påkledd med kryssordpenna i handa. Fantastisk. :| Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Da har du fått skjønnhetssøvn så det holder i natt datasmurf. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Nice. Og er det noen som har tips til noen gode eplesmaker? Både en søt og en syrlig. Pomme Pom fra t-juice er en relativt søt eple-smak. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ok. Da er det gjort. Har bestilt både IGO'n og blekkspruten fra damping + 2 ferdige veker. Når det gjaldt Silica og Khantal hadde han lite så der gikk jeg for tipset jeg fikk før i tråden. Takk hvem det enn var som linket til Pink-Mule Bestilte der 2 meter med Silica 3 mm, og 0,30 mm Khantal tråd. Husker ikke hvor lang den var, men mange meter i hvert fall. Når jeg først var der inne, tok jeg med 30 ml med Grant's Vanilla Custard Har aldri smakt den før så dette blir spennende. Da kan du snart sette i gang. Klart du får til dette. Grants vil iallefall dekke sukkerbehovet ditt. Og vel så det... Den er god, men forstår ikke helt de som damper den hele tiden. Spent på hva du syns. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Da har jeg fått noe DIY. Men noe jeg ikke har tenkt på er tank killers. Den ene flasken er lemon. Bruker leverandører å merke flaskene sine om det er tank killers eller er det bare noe jeg som bruker burde vite? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Da har du fått skjønnhetssøvn så det holder i natt datasmurf. Du mener jeg trenger det? :o Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Da kan du snart sette i gang. Klart du får til dette. Grants vil iallefall dekke sukkerbehovet ditt. Og vel så det... Den er god, men forstår ikke helt de som damper den hele tiden. Spent på hva du syns. Jepp, gleder meg til å prøve. Ble ikke sendt i dag fra damping, så jeg må nok vente til lørdag da. Er meget spent nå. Varene fra Pink-Mule vet jeg ikke hvor lang tid det tar siden jeg ikke har bestilt der før, men får jo noen veker å leke meg med så lenge Så Vanilla custarden er fryktelig søt....liker jo søt smak, men ikke alt for søtt. Skal bli spennende å teste ut, ikke minst på en egenmekka veke Dere har nok rett, - dette skal jeg få til!! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Da har jeg fått noe DIY. Men noe jeg ikke har tenkt på er tank killers. Den ene flasken er lemon. Bruker leverandører å merke flaskene sine om det er tank killers eller er det bare noe jeg som bruker burde vite? Tror ingen merker juicene sine med Tank Killer he he , men om man leser brukernes anmeldelser av Juicer der man bestiller dem, er det som regel alltid nevnt dersom den ødelegger plast Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Du mener jeg trenger det? :o Hehe, nei, har sett videoene dine, og du er en pen ung mann. Og etter alle disse timene med søvn.... Resultatet må jo bli vakkert. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hehe, nei, har sett videoene dine, og du er en pen ung mann. Og etter alle disse timene med søvn.... Resultatet må jo bli vakkert. Jo takk, men det kan vitterlig diskuteres. Jeg trives best med 4 til 6 timer søvn. Får jeg mer, blir jeg grinete og føler meg helt jævlig. Og ung? Jeg er 27 om noen måneder. Jeg føler meg som om jeg er 57. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jepp, gleder meg til å prøve. Ble ikke sendt i dag fra damping, så jeg må nok vente til lørdag da. Er meget spent nå. Varene fra Pink-Mule vet jeg ikke hvor lang tid det tar siden jeg ikke har bestilt der før, men får jo noen veker å leke meg med så lenge Så Vanilla custarden er fryktelig søt....liker jo søt smak, men ikke alt for søtt. Skal bli spennende å teste ut, ikke minst på en egenmekka veke Dere har nok rett, - dette skal jeg få til!! Man kan bli litt lei den custard-smaken om man overdriver.. Men noen blir aldri lei. Er en stor favoritt hos mange. Jeg damper den bare av og til. Da er den god . Må regne ca en uke fra Pink mule. Syns det gikk litt kjappere før de begynte med rekommandert, men ikke sikker.. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Da har jeg fått noe DIY. Men noe jeg ikke har tenkt på er tank killers. Den ene flasken er lemon. Bruker leverandører å merke flaskene sine om det er tank killers eller er det bare noe jeg som bruker burde vite? Det står sannsynligvis ikke på flaskene.. Men kjente tank-killers er vel.. sitron, lime, cinnamon, lakris, så har jeg vel hørt noe om banan.. Er de jeg kommer på i farten. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jo takk, men det kan vitterlig diskuteres. Jeg trives best med 4 til 6 timer søvn. Får jeg mer, blir jeg grinete og føler meg helt jævlig. Og ung? Jeg er 27 om noen måneder. Jeg føler meg som om jeg er 57. Fysisk er du ung iallefall. 4-6 timer.... Høres lite ut. Kroppen trenger mer. Ikke rart du sov så lenge.. Du måtte jo ta igjen litt søvn. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jo takk, men det kan vitterlig diskuteres. Jeg trives best med 4 til 6 timer søvn. Får jeg mer, blir jeg grinete og føler meg helt jævlig. Og ung? Jeg er 27 om noen måneder. Jeg føler meg som om jeg er 57. Visst er du ung Smurf 27 snart, rene ungdommen. Jeg er passert 40 men føler meg som en 17-åring he he. Lider av søvnløshet selv, og sover ikke mer enn mellom 4-6 timer pr natt, og noen ganger mer. Etter lang tid på sovetabletter har jeg kuttet ut pillene, de er vanedannende og ikke bra. Jeg gikk over til å ta 2 glass rødvin hver kveld i november i fjor. Det er godt, det er kos, det er sunt for hjerte, blod og celler, og jeg sover bra på det. Mye bedre enn sovetabletter. Jeg føler meg frisk og rask, og etter at jeg stumpen røyken bare bedre og bedre Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Det står sannsynligvis ikke på flaskene.. Men kjente tank-killers er vel.. sitron, lime, cinnamon, lakris, så har jeg vel hørt noe om banan.. Er de jeg kommer på i farten. Har hatt 2 lakristyper, en fra Hangsen og en fra amtorp.net, heldigvis var ingen av de Tank-Killers Ellers er det vel denne Radiator Pluid, og Nuclear et eller annet som er kjent for å kverke plast Man kan bli litt lei den custard-smaken om man overdriver.. Men noen blir aldri lei. Er en stor favoritt hos mange. Jeg damper den bare av og til. Da er den god . Må regne ca en uke fra Pink mule. Syns det gikk litt kjappere før de begynte med rekommandert, men ikke sikker.. Ok. En uke er greit, er fortsatt ikke sendt men håper de får det avgårde i morra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå