Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Bah. Nå vil ikke ProTanken virke med VAMO-en lenger. Irriterende greier. ProTanken fungerer fint med de andre batteriene mine, og de andre tankene og clearoene mine fungerer fint på VAMO-en. Dette skjedde helt uten videre i morges, etter at jeg fylte opp ProTanken igjen. Like før fungerte den utmerket. :S

Har samme problemer med begge mine ProTanker. Etter å ha fyllt på hender det de ikke fyrer, da må jeg stramme nede i bunnen, eller løsne for at de skal fyre. Av og til virker de på SVD'n og av og til ikke, bruker de mest på Drawtuben da, og der hender det også at de ikke virker før jeg har skrudd opp og igjen noen ganger. Virker som hodene til ProTanken er dårlig laget og holder meget variabel kvalitet. De som skal ha 1.8 ohm ( det er de jeg har mange av ), har ikke det. De to som er i bruk nå har 1.9 og 2.0 ohm. Fabrikanten må skjerpe seg når de lager disse hodene.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gårsdagens prosjekt på jobben: https://www.dropbox.com/s/6fuxzjp4x92oktf/2013-07-30%2015.19.56.jpg?m

Testet den litt når jeg kom hjem og måler fint med og uten belastning.

Dagens prosjekt er og borre + gjenge opp til M4 messing skrue i bunnknappen på Sigeleien, skal hjelpe for bedre kontakt.

Har fjernet magneten og filt ned den hvite plastikken, men hender at jeg får misfires av og til fortsatt så håper skruen skal ordne det.

Har 0.3V spenningstap når jeg har AGA-T2 på toppen, vet ikke om det er i normalen, tips mottas med takk :)

Var artig og modde i garasjen, tenkte og stikke på biltema og kjøpe pussepapir i forskjellige typer, slipe den ned og polere siden børstet stål finishen var ikke helt i smak.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke lov til å svare på debattinnlegget i avisa, siden jeg er ansatt, og det da kan virke som om avisa prøver å kneble alle som skriver noe negativt om artiklene våre.

Dessverre fant jeg ikke ut dette før jeg var på god vei inn i et svar som nå snart nærmer seg to avissider. Ja ja.

Lenke til kommentar

Nei ikke post for han, som han sier selv vil folk skjønne at det er han uansett, og det er jo presse-etisk tvilsomt og vil gjøre skade mer enn det gagner saken.

Mente mer at jeg er nok blodig enig men gidder ikke gjøre research nok til et slikt innlegg.

Lenke til kommentar

Spørsmål: Om jeg kjøper en ferdig veke fra Ramzy på 2.0 ohm, og fjerner den ene surringen rundt veka, vil ohmen da bli lavere?

Anbefaler deg å prøve veka orginal først, så fjerne en surring hvis du vil ha mer futt. Jeg bruker 2 ohm veka på et EVOD batteri på 3,7 volt og det smaker veldig bra og gir mer enn nok damp.

Lenke til kommentar

Spørsmål: Om jeg kjøper en ferdig veke fra Ramzy på 2.0 ohm, og fjerner den ene surringen rundt veka, vil ohmen da bli lavere?

Kjøp silica veke å kanthal tråd, det er super lett. Tok meg bare 2 forsøk før jeg mekka en bra coil. Hvis du kan holde et glass med vann uten å søle ut alt vannet grunnet skjelving så klarer du å mekke coil :)

We have faith in you Balltuss!

Lenke til kommentar

ja. Mer surring = større motstand.

Det var det jeg trodde ja :)

Anbefaler deg å prøve veka orginal først, så fjerne en surring hvis du vil ha mer futt. Jeg bruker 2 ohm veka på et EVOD batteri på 3,7 volt og det smaker veldig bra og gir mer enn nok damp.

Det høres meget bra ut. Da skal jeg gjøre det :)
Lenke til kommentar

Kjøp silica veke å kanthal tråd, det er super lett. Tok meg bare 2 forsøk før jeg mekka en bra coil. Hvis du kan holde et glass med vann uten å søle ut alt vannet grunnet skjelving så klarer du å mekke coil :)

We have faith in you Balltuss!

He he, holder et glass vann uten å skjelve ja, så da bør jeg gå all inn på det siden noen tydeligvis har troa på meg :) May the force be with me :)
Lenke til kommentar

Ok. Da er det gjort. Har bestilt både IGO'n og blekkspruten fra damping + 2 ferdige veker. Når det gjaldt Silica og Khantal hadde han lite så der gikk jeg for tipset jeg fikk før i tråden. Takk hvem det enn var som linket til Pink-Mule :) Bestilte der 2 meter med Silica 3 mm, og 0,30 mm Khantal tråd. Husker ikke hvor lang den var, men mange meter i hvert fall. Når jeg først var der inne, tok jeg med 30 ml med Grant's Vanilla Custard :) Har aldri smakt den før så dette blir spennende.

Endret av balltuss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...