Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet at det sies at I-clear er bedre enn vivi-nova. Men min erfaring med Vision vivi-nova og mini-nova er upåklagelig. Jeg har aldri hatt en dårlig erfaring med de, og brukt mange. Med I-clear 16 får jeg av og til en ekkel "veke-smak", som ikke går vekk ved skylling.

Jeg bruker ikke så mye clearomisere som før. Men om jeg skal ta en, fordi jeg ønsker mange smaker "igang" samtidig, så er det vision nova jeg automatisk stoler mest på. Fordi de aldri har gitt meg problemer.

Men alle clearomisere har gode og dårlige reviews. Jeg skal ikke påstå at vivi-nova er best, selv om den var min "first love" og fortsatt står seg godt. Men prøv de forskjellige, og se hva du selv synes. :)

Lenke til kommentar

Flodec: absolutt ikke. 1300mah Spinner er ikke så tynn. Egosokkelen passer fint til iclear30 btw, så blir lite Nils. =p

Amaline: ja mulig, ikke prøvd den som sagt =).

Syntes den pakken var mye for pengene dog! Bersted som sagt rundt 400 for en spinner og en iclear30, samt lader.

Nå føler jeg ikke at jeg trenger to batterier selv, men why not? =) har jo en del ladetid.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Foretrekker iClear-30-en min på det gamle eGo-batteriet mitt. Ser bra ut også.

Mindre og mindre glad i ProTanken. Alt for luftig drag, og nesten ikke smak, og dette er med et nytt hode også.

For øvrig har jeg fått mange sære blikk mens jeg har dampet i kveld. Og flere har vært på nippet til å snakke til meg, men bitt seg i det og gått sin vei. Unntatt horene, som lurte på om jeg var min fars sønn og sa vi måtte kose oss, uten at noen av oss ble noe særlig klokere.

Lenke til kommentar

Kjære deg. Jeg skal sende deg noen aviser som du kan ta med deg på fest til alle dustemiklene. :p

De fleste interessante damene jeg fester med, tviholder på siggen sin og er ikke interessert i å slutte. Det er ofte det eneste negative ved dem. Vel, det og at de har type / er gift. :p

Jeg har dratt damer pga vaping ute. Hah, makan til forskjeller da.

Visste ikke at du var en damper, Necro, men jeg antar det er derfor jeg har begynt å se deg her i tråden. ;)

Lenke til kommentar

Joda, kan sette meg ned å finne artikler å dokumentasjon på ditt og datt. Men det orker jeg rett å slett ikke til en full kar som ikke kunne vært mindre interessert til å høre. :p Da går jeg heller etter de (som oftest jenter) som faktisk har lyst til å høre. Tror jeg kan få flere solgt med eroll'en, alle jeg har snakket med som er interesserte vil ha noe sigarett-lignende. :)

Lenke til kommentar

Jeg prøver å overbevise folk på utesteder om det. Jeg finner artikler og hva enn det skal være for å overbevise dem. Spesielt dørvakter og tyttebærsnut, og gud, det er mye tyttebærsnut ute i gatene her i Stavanger under Gladmaten. :p

Jupp, via eksen for en tid siden. Hun har dilla på slikt og jeg kom etter.

Ikke verst.

Lenke til kommentar

Nå føler jeg ikke at jeg trenger to batterier selv, men why not? =) har jo en del ladetid.

Trur den pakken er noe jeg må bestille i morgen. Med å bestille en ekstra lader og etui så har både jeg og kjerringa fått nytt leketøy til under 800 kr. Det kan jeg leve med :) Vi har begge E-roll, og det er noe jeg fortsatt kommer til å bruke når jeg er på jobb. Kommer til å bli en fin uke selv om ferien er over. Venter noen dl med ejuice.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Slai er tydeligvis ikke bitt av "shoppe-mer-dampeutstyr-basillen". Han er tydeligvis immun... :D Men "trenger ikke to batterier" Slai...... :ohmy: Det skal jo lades.. og det kan slutte å virke.. To må jo være et minimum. Har man mange er man komfortabel med at man alltid har strøm til mange smaker om man vil. Men nå er jeg under innflytelse av "basillen", og mener jeg har alltid bruk for mer. :D Herregud jeg har lyst på en Reo eller to til.... Og et par glass-tanker til.. Og en hvit Provari mini.. Det tar ikke slutt med hva jeg føler at jeg "trenger"...

Flodec, nå blir det en morsom tid for deg og damen. Nytt utstyr å prøve og masse nye smaker. Kommer "basillen" til å ta tak i en av dere... eller begge.. :D Vel, en morsom hobby er det iallefall. Som i tillegg holder dere unna sigaretter.

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg skal prøve meg på nikotinfri juice snart ...

Du kan jo prøve. Hva ligger du på nå da? 12 mg? Eller er du nede i 6 mg?

Jeg er på 12-15-16, noe på 18. Har også hatt lyst til å prøve 0-nic, men burde vel prøve 6 mg først. :)

Lenke til kommentar

Slai er tydeligvis ikke bitt av "shoppe-mer-dampeutstyr-basillen". Han er tydeligvis immun... :D Men "trenger ikke to batterier" Slai...... :ohmy: Det skal jo lades.. og det kan slutte å virke.. To må jo være et minimum. Har man mange er man komfortabel med at man alltid har strøm til mange smaker om man vil. Men nå er jeg under innflytelse av "basillen", og mener jeg har alltid bruk for mer. :D Herregud jeg har lyst på en Reo eller to til.... Og et par glass-tanker til.. Og en hvit Provari mini.. Det tar ikke slutt med hva jeg føler at jeg "trenger"...

Flodec, nå blir det en morsom tid for deg og damen. Nytt utstyr å prøve og masse nye smaker. Kommer "basillen" til å ta tak i en av dere... eller begge.. :D Vel, en morsom hobby er det iallefall. Som i tillegg holder dere unna sigaretter.

He he basillen ja :) den er jeg også bitt av. Lysten på nye ting og utstyr må bekjempes daglig, er jo fornøyd med de modene jeg har nå, men så var det denne basillen da he he :)
Lenke til kommentar

Tja har forsåvidt en rekke 808 samt 510 batterier pluss dama sin spinner som backup de to dagene det tar å bestille ny spinner.

Men er strålende fornøyd med setupet jeg har nå med spinner og iclear30. Varer kjempelenge, trenger ikke fylle på ofte...

Eneste er at det ikke finnes liquid med god smak for meg. Alt er så veik smak på.

Kjører cola og vannmelon fra Liberty Flights for tiden.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Det er liksom ikke noe som heter "for mange".. :D Det er bedre med maaaange back-up enn ingen back-up.

Ikke sant? Bruker jo hovedsakelig bare tre om gangen, og det ser ut som om jeg må skaffe meg nye tanker til iTaste VV-enn, siden iClear-30-en ikke vil fungere, og ProTanken gir et alt for luftig drag.

Litt lei Vivi Novaene mine også.

Du kan jo prøve. Hva ligger du på nå da? 12 mg? Eller er du nede i 6 mg?

Jeg er på 12-15-16, noe på 18. Har også hatt lyst til å prøve 0-nic, men burde vel prøve 6 mg først. :)

10-12 for det meste. Har en og annen juice på 18 og 24 mg, men bruker de nesten aldri.

Har lyst til å kjøpe noe uten, så jeg kan være helt sunn. :p

Samt at en liten del av meg fortsatt tror at jeg begynte med e-sigaretter for å kutte ut nikotin for godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...