Amund_Blix Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Synes den er god jeg. Krydret appelsinsmak. Nammm. Maha Ras er for min del veldig nær grensen på såpesmak, men jeg synes den er god likevel. Skal ikke være lett Hehe så sant. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Lurer på om jeg skal prøve meg på nikotinfri juice snart ... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Noen som har erfaringer med www.e-sigaretten.no/ ? Og e-roll sigaretten? www.e-sigaretten.no virker veldig treig, bestilte på tirsdag og betalte samme dag men enda ikke skjedd noe. Aventer betaling, sendte de en mail på torsdag men ingen svar. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Noen som har erfaringer med www.e-sigaretten.no/ ? Og e-roll sigaretten? www.e-sigaretten.no virker veldig treig, bestilte på tirsdag og betalte samme dag men enda ikke skjedd noe. Aventer betaling, sendte de en mail på torsdag men ingen svar. www.ecigaretten.no er noe søppel. Fikk ingen svar på mailen jeg sendte dem med masse spørsmål om e-cigaretter. Rene søppelet! Laaaang leveringstid også. Du kunne like gjerne ha bestilt fra utlandet med god kundeservice og relativt kjapp levering. Jeg kan blant annet anbefale www.ecigwizard.com, www.ejuiceuk.com, og www.vapeescape.co.uk. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Jeg fikk min e-roll fra vapors.no. Kjempefornøyd med den. Meget praktisk å ha den i lomma når jeg er på jobb. Nå er jeg på utkikk etter noe større. Gjerne med tank og atomizer slik som e-roll har. Noen som har et tips? Har på følelsen av at tanker med veiker blir for mye stress. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Jeg fikk min e-roll fra vapors.no. Kjempefornøyd med den. Meget praktisk å ha den i lomma når jeg er på jobb. Nå er jeg på utkikk etter noe større. Gjerne med tank og atomizer slik som e-roll har. Noen som har et tips? Har på følelsen av at tanker med veiker blir for mye stress. Er faktisk veldig enkelt å sette opp en egen veke.. jeg har nettopp begynt for fult på min nye Kayfun Lite, og det er latterlig enkelt. Hvis jeg bytter helt over til den kan jeg se for meg at dette blir noe sinnsykt billig også, trenger kun litt ståltråd og silicaveke.. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Tenkte også å starte med mekking av veke. Er litt blakk for tiden så har sett litt på Mini Octopus, er jo dripper men det skal da gå fint til hjemmebruken. Noen som har erfaring med denne? Så nettopp promo videoen av Kayfun Lite, den så jo helt overavansert ut Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Tenkte også å starte med mekking av veke. Er litt blakk for tiden så har sett litt på Mini Octopus, er jo dripper men det skal da gå fint til hjemmebruken. Noen som har erfaring med denne? Så nettopp promo videoen av Kayfun Lite, den så jo helt overavansert ut Veldig enkel faktisk Bare skru opp de to skruene litt, vikle ståltråden rundt silicaen, så ha hver ende av ståltråden 'under' skruene så man får skrudd dem fast under skruen, sørge for at ståltråden ikke går borti bunnen også er du jo basicly klar.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Så med andre ord så er esigaretten.no ei søppel side men e-roll et helt grett produkt eller? Venter til tirsdag, vist ikke den er sendt innen da så er det bare å kanselere og ringe banken. Blir ikke at jeg handler der mer uansett... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Ah okey. På promovideoen viste de alle delene og hvordan/hvor alt var satt sammen. MANGE deler Eroll'en er et fintfint produkt. Er den jeg tar med meg ut som oftest. Bestilte min på eliqcig.com, damping.no er også å anbefale. Endret 27. juli 2013 av Nurk Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Så med andre ord så er esigaretten.no ei søppel side men e-roll et helt grett produkt eller? Venter til tirsdag, vist ikke den er sendt innen da så er det bare å kanselere og ringe banken. Blir ikke at jeg handler der mer uansett... Jeg har dessverre ikke prøvd eroll, men min første ecigger var 510-tank oppsettet, noe som ser veldig likt ut. Jeg byttet det fort ut, men det er ett kjekt førstegangskjøp.. Ah okey. På promovideoen viste de alle delene og hvordan/hvor alt var satt sammen. MANGE deler Åja, det er en del deler, men når man har sittet og fiklet litt med den så ser alt veldig logisk ut. Tre av bitene utgjørt jo bare ''røret'' rundt, så det er ikke så komplisert som det kanskje virker som å være Endret 27. juli 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Men hvordan får jeg målt ohm? (har ikke vamo) Går det med et vanlig multimeter, in case hvordan? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Buffy: hvorfor byttet du ut din? Var det tank greia du ikke likte? Trudde tank var en fin ting jeg men har da ingen erfaring med esigaretter Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Jeg fikk min e-roll fra vapors.no. Kjempefornøyd med den. Meget praktisk å ha den i lomma når jeg er på jobb. Nå er jeg på utkikk etter noe større. Gjerne med tank og atomizer slik som e-roll har. Noen som har et tips? Har på følelsen av at tanker med veiker blir for mye stress. Kan anbefale vision spinner 1300mah, med iclear30 tank. Gikk fra noe a la enroll selv til dette. Ikke mer tomt batteri midt på dagen. Ikke mere fylle på med væske hele tiden. Ikke noe at det blir svakere smak mot slutten av batteritiden. Den er bare helt latterlig bra. Og pisse lett: - skru tank på batteri - fyll tank med juice - damp i to tre dager Helt vill forandring fra disse minibatteriene og de forbanna cartomizers. Kjøpte mitt fra Damping.no for rundt 400 for hele pakken med lader osv. Husk dog å kjøp ego sokkel. Ikke noe du trenger på liv og død men ser bedre ut med den på, og kan forebygge skader. Endret 27. juli 2013 av Slai Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Men hvordan får jeg målt ohm? (har ikke vamo) Går det med et vanlig multimeter, in case hvordan? Jeg måler ohm på min zmax. Aner ikke hvordan man bruker multimeter! Buffy: hvorfor byttet du ut din? Var det tank greia du ikke likte? Trudde tank var en fin ting jeg men har da ingen erfaring med esigaretter Var misfornøyd med batteritid og juicekapasitet. Gikk over til Vivi Nova, så gikk jeg etterhvert over til Cartomizer, så cartomizer i tank.. og selv om jeg bruker Kayfun nå så er det Carto i tank jeg bruker mest Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Men da er vel størrelsen noe større eller? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Men da er vel størrelsen noe større eller? Jepp, men da fyller jeg på annenhver dag for f.eks carto i tank og slipper å bry meg med juicefylling i to dager.. Det er selvsagt en smakssak. Jeg trodde aldri at jeg ville ta med meg Zmax'en min ut fordi den er så stor, men det lærte jeg å gi beng i Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Startet med ego batteri på 900mah og cartomizer. Ladet om natta å hadde den hele dagen, noen ganger måtte jeg lade midt på dagen også. Passtrough batteri er noe å anbefale når du bare har et batteri, da lader du med mini-usb og du kan vape mens du lader. Her har du sammenligning med eroll og ego batteri Endret 27. juli 2013 av Nurk Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Så er dette noe å anbefale? http://www.damping.no/collections/hele-sett/products/1300mah-vision-spinner-vivi-stv-nova-sett Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 (endret) Så er dette noe å anbefale? http://www.damping.no/collections/hele-sett/products/1300mah-vision-spinner-vivi-stv-nova-sett Ikke prøvd nova, men lest mye om at iclear30 er hakket bedre. Men har ikke selv prøvd nova. Får mye for pengene i alle fall =)! Endret 27. juli 2013 av Slai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå