Amund_Blix Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 710, smaker sjokolade med hint av honning eller noe, slett ikke dum. Er forresten plenty igjen av Cutter, AO, Maha Ras og 710 hos Liberty Flights. http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=200 Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Tror jeg bare kjører på med dette kitet da. Hvor anbefaler du å bestille e-væske og i hvilke smaker/størrelse/nicotin? Ønsker å handle inn en grei mengde så jeg slipper bestille så ofte. Hvis du vil ha rimelig prisa kvalitets nikotin juice så er: http://www.ecigwizard.com/ Sin wizmix linje med juice veldig bra, de har også andre væsker fra kjente produsenter til salg. Ecigwizard er i England så det tar vanligvis en 4-7 dager med levering. Hvis du er ute etter å kjøpe store mengder til en billig penge så er : http://www.misteliquid.co.uk/index.php?route=common/home en bra Engelsk side, der du kan få 100ml med HS (Hangssen er kinesisk) til en veldig rimelig pris. Bare husk at mye av disse kinesiske smakene er hit or miss, du får hva du betaler for. Husk også at hvis du handler for under 200kr (frakt blir ikke regna med) så slipper du toll. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Urk, Agent Orange er fæl. Er den??? Hvordan fæl? Vet jo at smaken er forskjellig, men nå ble jeg skeptisk til den. Trodde kanskje det var en god appelsin-smak. Denne, og 710 var de jeg hadde tenkt å bestille. Av det lille jeg kunne finne av anmeldelser, så ble ordet "røkelse" brukt om maha-ras. Og da ble jeg skeptisk.. Men du liker altså den. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Er den??? Hvordan fæl? Vet jo at smaken er forskjellig, men nå ble jeg skeptisk til den. Trodde kanskje det var en god appelsin-smak. Denne, og 710 var de jeg hadde tenkt å bestille. Av det lille jeg kunne finne av anmeldelser, så ble ordet "røkelse" brukt om maha-ras. Og da ble jeg skeptisk.. Men du liker altså den. Den smaker som en fæl kjemisk versjon av appelsinskall... Ihvertfall for meg, som alltid er smak subjektivt. Maha Ras er som krydret chai-te kanskje, røkelsen er mer i lukten. Helt unik altså, liker den mer og mer! Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Den smaker som en fæl kjemisk versjon av appelsinskall... Ihvertfall for meg, som alltid er smak subjektivt. Maha Ras er som krydret chai-te kanskje, røkelsen er mer i lukten. Helt unik altså, liker den mer og mer! Åh ja... Jeg hadde en organisk chai-latte juice i vinter. Den likte jeg godt.. Men hadde faktisk glemt den. Da skal jeg bestill maha-ras alikevel. Og 710. Tror jeg dropper agent O. Skal vel mye til at jeg får en autentisk frukt-smak ut av den, hvis du synes den smaker kjemisk. Men spent på hva Buffy synes også. Lenke til kommentar
Regny Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Da har jeg fått testet litt utenom AGA`en siden jeg mangler tingene for og oksidere mesh men men, det + 10 flasker med juice til er på vei i posten K100 og Sigelei funker knall rett ut fra boksen, veldig fornøyd med Pro tanken så langt. Ikke fått testet Vivi Novaene enda men ikke noe hastverk der. Eneste negative er at dripperen jeg fikk er fucked, måler bare 9,9 ohm på Vamoen. Så litt rundt på den og la merke til at det var brudd, prøvde og fikse med det som var igjen men den hopper mellom 1.1 og 3-4 ohm så venter heller til resten av tingene kommer så jeg får satt opp skikkelig. God helg alle sammen! Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 God helg til deg også. Da har jeg bestilt maha-ras og 710. Avventer agent O. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 God helg til deg også. Da har jeg bestilt maha-ras og 710. Avventer agent O. Good! Blir forundret om Frk.Buffy liker AO egentlig. Men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Sant. Det gjør du. Bare at jeg ble spesielt nysgjerrig på denne, så ville forsikre meg om rapport. Har du smakt på den enda??...... Hvordan lukter den??.. Den lukter fantastisk! Har ikke smakt den enda, skal la den steepe i minst en uke først. Her er reviewen som gjorde meg begeistret: Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Ugh, JC West liker den ja, ikke rart jeg ikke fikser den... Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Er det noen som selger ferdig-steepet juice? Jeg har ikke giddet å brydd meg om det. Har hatt hastverk nok med å få dråpene i damperen når pakken har kommet. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Er det noen som selger ferdig-steepet juice? Jeg har ikke giddet å brydd meg om det. Har hatt hastverk nok med å få dråpene i damperen når pakken har kommet. Det spørs helt på hvor lenge de har juicen inne. Mindre populære juicer er nok ferdigsteepet når du får dem, Hawaiian Pineapple var det en god stund, men så har den blitt så populær at de må sende dem nesten så fort de får dem inn, så da må man steepe dem selv. Bare sleng dem i en mørk skuff i en uke eller to, kanskje lenger hvis du ikke er fornøyd med smaken. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Den lukter fantastisk! Har ikke smakt den enda, skal la den steepe i minst en uke først. Her er reviewen som gjorde meg begeistret: Skjønner at den kan gjøre deg begeistret. Men, etter å ha sett og hørt på den, så sitter jeg og lurer litt. Jeg har hørt en gutt som sier at juicen er veldig god. Men samtidig har jeg sett en gutt som ikke ser ut til å like det han damper... Merkelig. Om man ser uten lyd, så ville man fått et inntrykk av en "bad review". Men om man hører, uten å se, så er det en god en. Men mulig det er bare meg... Uansett så blir jeg jo mer og mer nysgjerrig på den godeste agent O. Er det den kjemiske smaken som fikk gutten til å rynke på nesen..... Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 På Liberty Flights sine flasker så står det Batch <noen tall og bokstaver> /0413. Regner med at det betyr at flasken er tappet i april-13. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Skjønner at den kan gjøre deg begeistret. Men, etter å ha sett og hørt på den, så sitter jeg og lurer litt. Jeg har hørt en gutt som sier at juicen er veldig god. Men samtidig har jeg sett en gutt som ikke ser ut til å like det han damper... Merkelig. Om man ser uten lyd, så ville man fått et inntrykk av en "bad review". Men om man hører, uten å se, så er det en god en. Men mulig det er bare meg... Uansett så blir jeg jo mer og mer nysgjerrig på den godeste agent O. Er det den kjemiske smaken som fikk gutten til å rynke på nesen..... Jeg skal gi rapport i det minste når den prøves, som med all juice jeg prøver, så da får vi se, men da tenker jeg å la den steepe litt først.. kanskje det er det den trenger? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Jeg skal la flasken jeg har åpnet steepe en uke eller 15, men har ikke mye håp. Sender deg gjerne den andre Linemor, så kan du sjekke selv. . Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Jeg skal gi rapport i det minste når den prøves, som med all juice jeg prøver, så da får vi se, men da tenker jeg å la den steepe litt først.. kanskje det er det den trenger? Det kan det være. Venter spent på hva du synes. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Jeg skal la flasken jeg har åpnet steepe en uke eller 15, men har ikke mye håp. Sender deg gjerne den andre Linemor, så kan du sjekke selv. . Takk. Men du må vente på steeping. Kanskje den endrer seg veldig, og blir en favoritt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 Den smaker som en fæl kjemisk versjon av appelsinskall... Ihvertfall for meg, som alltid er smak subjektivt. Synes den er god jeg. Krydret appelsinsmak. Nammm. Maha Ras er for min del veldig nær grensen på såpesmak, men jeg synes den er god likevel. Skal ikke være lett Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 27. juli 2013 Del Skrevet 27. juli 2013 Flott mod! Fikk min første fullmekaniske mod i dag, ein raud K100 fra fasttech. Gratulerer med ny Mod Gratulerer med atter en ny Mod Nå får du det moro med å teste ut nye ting. Ikke værst vapemail dette. Bra Vapemail ja Amaline Gratulerer så mye med nye familiemedlemmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå