balltuss Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Hrmmf, nå har Mario skifta nettadresse, og plutselig hadde jeg ikke konto der lenger. Skjønnte ikke når jeg ikke fikk logga meg inn. Vel, har registrert meg på nytt, men dette vitner om dårlige datakunnskaper. Ikke ta med seg kundene sine over på ny webadresse....? Vel Mario, siden jeg elsker Halo og er fornøyd med sjappa di, så svelger jeg enkelt den kamelen Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Nå har jeg skygge unna alt av tobakksmaker ganske lenge, men nå Fyllte jeg opp den ledige Smok Pyrex cartotanken med El Toro Guevara. Monterte den på Drawtuben og mmmmm for en nydelig smak. Masse damp og skikkelig sigarsmak med nøttetoner. Perfekt til et glass rødvin som jeg nyter nå Får nyte det mens den fortsatt damper uten problemer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Ja droppa hele showet og dassa rundt i butikker osv. Ah, sikkert like greit. Regner med å bruke litt penger i butikker ila. de neste dagene. Obligatoriske turer innom Outland og bruktbua i Løkkeveien står selvfølgelig på kartet, samt en tur innom Cardinal for litt (eller mye) god øl, så klart. Eventuelt se om jeg finner en klesbutikk som har noen kule, kortermede skjorter med regular fit i størrelser på XXL eller større. Så langt har Dressmann, H&M, Carlings, Jack & Jones, Selected, Inv et eller annet og enda ei sjappe jeg ikke husker navnet på skuffet kraftig. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Da har jeg dampa opp de to 10 ml flaskene med Heaven Juice jeg kjøpte i Køben. Har googlet Flavour Art for jeg må ha mer. Eneste plassen jeg fant å bestille er direkte fra selskapet i Italia. Kunne velge smakstilsetning, så jeg er spent. Jeg valgte Jamaiican Rum , og gikk for 100 ml. Håper den er like god som den jeg hadde. Bestilte herfra http://flavourartexpress.biz/index.php?dispatch=products.view&product_id=543 Edit: Mens jeg først var i gang bestilte jeg mer Tvisted Java og en flaske Shamrock ( Halo ) fra Mario i Spania. Tvisted Java er nydelig, og Shamrock har jeg ikke smakt enda. Blir spennende. Så har jeg nesten dampa opp 50 ml med Forbuden Frukt, så jeg bestilte 50 ml til he he Endret 25. juli 2013 av balltuss Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Hvordan er 28vapeslater.com? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Dei er veldig bra. God kundeservice og kjapp levering. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Vel. Jeg prøvde å bestille. Men så ringte banken min meg og ville ha bic/swift-code. Noe jeg ikke har. Så den har jeg etterlyst på mail nå. Fant ingen mulighet for å betale med visa, så da måtte jeg betale manuelt. Ikke akkurat brukervennlig spør du meg. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Vel. Jeg prøvde å bestille. Men så ringte banken min meg og ville ha bic/swift-code. Noe jeg ikke har. Så den har jeg etterlyst på mail nå. Fant ingen mulighet for å betale med visa, så da måtte jeg betale manuelt. Ikke akkurat brukervennlig spør du meg. Paypal. Så, så enkelt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Da har det rent inn pakker her! Fått Cobra og masse, masse juice, fra blant annet ecigwizard og liquid dreams. O glede! Masse nytt å prøve nå! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Nesten så jeg skulle handla nå mens jeg er på ferie, men jeg har gitt meg selv nettshoppingforbud så lenge jeg er her. Går nok av penger på cava (40 kr glasset) og mat (30 kr porsjonen). For ikke å snakke om all isen jeg må spise for å overleve når det er 35 grader i solsteika. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Da har det rent inn pakker her! Fått Cobra og masse, masse juice, fra blant annet ecigwizard og liquid dreams. O glede! Masse nytt å prøve nå! Det er bra, alltid digg med noe nytt Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Det er bra, alltid digg med noe nytt Åja, masse nytt fra ecigwizard sin nye wizmix greie, Mrs B's vanilla custard luktet veeeeldig godt, og Plusion også! Også masse nytt og rart fra misteliquid.. Jeg tror det er det ihvertfall, står en annen webadresse på flaskene, men det var salg.. Samme utseende, samme topp på flaskene, og mango lukter identisk til den jeg allerede har. Gleder meg som en unge til å prøve deres vanilla. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2013 Jeg synes faktisk Ecigwiz sin Nuclear Plusion er bedre enn Pluid. Den letteste sammenligningen jeg kan dra er at jeg synes Plusion smaker salt lakris mens Pluid smaker lakrisbåter. Og jeg liker salt lakris bedre Pluid er likevel veldig god og jeg er glad jeg endte opp med mye av den Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Også pluid! Og agent orange.. Jeg har så mye nå at det kommer til å bli vanskelig å velge Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Sitter og koser meg med Vamp-Vape (t-juice) på Reo'en. Men nå ble jeg inspirert av dere til å ta en runde med juice-shopping. Buffy - kan du gi en liten rapport på agent Orange når du har fått smakt på den? Please. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Glad jeg aldri kjøpte Pluid, da jeg synes lakris, anis og lignende smaker helt for jævlig. Dag #2 av Gladmaten har gått hen uten at jeg har sett en eneste dampper, men jeg har dampet stort sett over hele Vågen. Inne og ute på utesteder, restauranter, puber og i telt. Gode greier. Fått de særeste blikk fra gamle røykekjerringer, men det er omtrent det. Og jeg har også klart å vri en en diskusjon om e-sigaretter over til grammatikk. <3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Sitter og koser meg med Vamp-Vape (t-juice) på Reo'en. Men nå ble jeg inspirert av dere til å ta en runde med juice-shopping. Buffy - kan du gi en liten rapport på agent Orange når du har fått smakt på den? Please. Gjør det med alle juicer jeg prøver, så det skal jeg absolutt gjøre! Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Jeg er i ferd med å gå skikkelig lei av alle "mizerene" mine. Jeg synes det er for mye tull og ustabilitet med de. CE?/Vivi Nova veker ugjevnt, gurgler og lekker hvis de blir liggende. EVOD/Protankene fungerer bra, men veketykkelsen i hodene må fintunes til tykkelsen på hver enkelt juice, ellers gurgler/flooder de eller gir dry hits. Cartomizere varer ikke særlig lenge før smaken blir dårligere og jeg har det med å dampe på dem alt for lenge. Jeg har blitt mer og mer glad i IGO-L'en min og etter hvert som jeg har fått litt "snøring" på å sette den opp, fungerer den helt fantastisk. For noen dager siden fant jeg en minidripper som jeg tok med fra Fasttech for en stund siden for å fylle opp kvota. Jeg satte den opp med en passe lang og fin veke og snurra en coil på 1,6 ohm. De siste dagene har jeg brukt den på et EVOD batteri (genialt batteri med 3,7 volt regulert spenning) med kjempebra resultat. Dripperen er knøttliten og med det kompakte batteriet er dette veldig komfortabelt å ha i lomma. Det er ingen mulighet for lekkasje, smaken er alltid perfekt og det blir masse damp. Jeg synes det å drippe noen dråper og dampe opp de er veldig greit. Det blir som å ta seg en røyk, man blir ferdig liksom. Med mizere blir jeg gjerne sittende å dampe mye mer enn nødvendig. Endret 25. juli 2013 av Vaperizer Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Jeg synes det å drippe noen dråper og dampe opp de er veldig greit. Det blir som å ta seg en røyk, man blir ferdig liksom. Med mizere blir jeg gjerne sittende å dampe mye mer enn nødvendig. Fin måte å se på det på Lenke til kommentar
Simon Adebisi Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Hvor kan jeg få tak i denne med type b LR atomizer: https://www.myvaporstore.com/ProductDetails.asp?ProductCode=ego-t-xxlkit Eller anbefaler dere et annet kit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå