Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Er det andre her som syns tobakksmaker er fint og flott på cartomizers, men forferdelig på tanker? Jeg syns RY4 er kjempestas på en vanlig, standard-ohm Boge eller Smok-cartomiser, men fyller jeg RY4 på en 510-T eller en DCT, så smaker det skikkelig hest. Virker på meg som tobakksjuicer trenger "filtrering" i fyllstoff for å bli godt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

toth - jeg har samme erfaring som deg. Jeg har bestilt mest tobakk smaker og jeg liker dem best på Boge LR (det er den eneste cartomizern jeg har brukt foreløpig -2.0ohm), mens på 510 tanken som er koblet til en 2.6ohms atty (som er standard slik jeg har forstått det) så smaker det ikke så mye eller så smaker det litt brent. Nå har jeg dampet Tiberica og Turkish fra halo gjennom helgen og det føles som sløseri å putte det på tanken/atty. Jeg har fortsatt Torque som jeg ikke har testet ennå, men den skal vist være den som smaker mest tobakk.

 

Kan forresten anbefale Halo juice - det er som de sier, en helt annen liga av juice. Fantastisk smak som faktisk stemmer med beskrivelsen(bestilte 7 ml 12mg av tiberica, turkish og torque). Tobakk smakene derfra smaker ekte tobakk btw, noe jeg ikke har opplevd med RY4 eller Vermillion Premium blend.

 

Halo blir der jeg bestiller min neste 30ml, har forresten bestilt en Premium blend også - synes de er dem beste foreløpig.

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

De der er da ikke originale "Twists". Det kan godt hende de er like gode eller bedre enn de originale, men jeg har ingen erfaring med andre enn Joyetech sin Ego Twist - som jeg har to av. De to yter helt kanon og jeg bruker de hver dag. De er også billige nok til at jeg ikke vet om det vil lønne seg å bestille en pakke med to stykker til $39 for så å måtte betale mva og avgifter fordi pakken har en verdi på over 200 kroner. Blant annet her er de billige nok til at jeg tror to separate bestillinger vil koste mindre enn en pakke til $39. Det kommer jo selvfølgelig an på om man har lader etc fra før, noe jeg hadde.

Lenke til kommentar

Hmm... hvis man ikke venter på den 1300mAh ego spinner. Noen som vet når den kommer ?

 

Testa forresten Torque juicen nå. Den har en ettersmak av spearmint(tror jeg), mye throat hit og mye tobakk smak. Pga mint greiene tror jeg ikke det blir noe mer kjøp av den. Turkish og Tiberica var derimot veldig gode :)

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

De der er da ikke originale "Twists". Det kan godt hende de er like gode eller bedre enn de originale, men jeg har ingen erfaring med andre enn Joyetech sin Ego Twist - som jeg har to av. De to yter helt kanon og jeg bruker de hver dag. De er også billige nok til at jeg ikke vet om det vil lønne seg å bestille en pakke med to stykker til $39 for så å måtte betale mva og avgifter fordi pakken har en verdi på over 200 kroner. Blant annet her er de billige nok til at jeg tror to separate bestillinger vil koste mindre enn en pakke til $39. Det kommer jo selvfølgelig an på om man har lader etc fra før, noe jeg hadde.

Den store forskjellen på disse nye ego vv og twist er jo det digitale displayet, og den store rangen fra 3.0-6.0V - samt den store fordelen med PT selvsagt :-) siden virket luguber, så jeg bestiller nok heller ett enkelt batteri fra gotvapes eller apollo. Hadde egentlig øya på vision spinner, men denne må jo bli mer bang for buck, sett bort fra halvparten mah. Men 650 vil normalt vare en dag for meg :-)

 

Har mitt første møte med Vermillion River etter anbefalingener herfra nå, citrus explosion. Bare testet på carto til nå, en 808 standard, ikke tank som jeg pleier. Men DAMN! Dette er min nye kosejuice! (Skal bemerkes at jeg elsker alt som er citrus, om det så er kake brus eller håndkrem).

Lenke til kommentar

Hvis ingen har hørt om http://www.healthcabin.net så ville jeg anbefalt å sjekket ut den. Har bestilt litt av hvert derfra nå for noen dager siden, så skal komme tilbake til hvor lang leveringen var og hvordan produktene presterte.

Har forøvrig bestilt 2 stk ego vv 650mah og noen clearomizere.

 

edit: Glemte i farten å legge til at de har latterlig lave priser, men dessverre hele 20 dollar i frakt, men vi får se om noen dager når varene dukker opp om det var verdt det.

Endret av DavidH
Lenke til kommentar

Hvis ingen har hørt om http://www.healthcabin.net så ville jeg anbefalt å sjekket ut den. Har bestilt litt av hvert derfra nå for noen dager siden, så skal komme tilbake til hvor lang leveringen var og hvordan produktene presterte.

Har forøvrig bestilt 2 stk ego vv 650mah og noen clearomizere.

 

edit: Glemte i farten å legge til at de har latterlig lave priser, men dessverre hele 20 dollar i frakt, men vi får se om noen dager når varene dukker opp om det var verdt det.

$20? Hva slags frakt valgte du da? Om jeg velger RAM(registered airmail) pleier det aldri bli mer enn $5 fra healthcabin.

Er veeeeeeeeeldig kritisk mot sider med ekstremt lave priser.. Bestilte 10 atomizere fra heavengifts, og 1 av 9 funket.. Greit at de har god service og sendte meg en ny pakke med 10 stk, men det hjelper ikke når 1 eller 2 av de funker.. :p

Det er sant, men HealthCabin mistenker jeg for å være en fabrikk som driver med direktesalg på nett, av flere grunner. Dessuten har jeg vel hatt 8-10 ordre derfra, og alt har funket perfekt :) Ser stadig HC-produkter for salg rebrandet og til heelt andre priser på bl.a. TW og MV :)

 

edit: Denne er jo ikke dum, om man vil prøve seg litt forsiktig på VV:

http://www.healthcabin.net/index.php?main_page=product_info&cPath=1145_1154&products_id=7961

Endret av toth
Lenke til kommentar

Jeg har hørt (HØRT, er ikke sikker overhode :) ) at healthcabin og heavengifts har de samme bak som driver?

Njaaa, juicene jeg har fått fra dem har hvertfall ikke vært like. On the other hand kryr det jo av kinesiske forhandlere - men det gjelder å huske at E-cig er en kinesisk oppfinnelse, og det er fortsatt dem som driver det fremover - så dette er et av produktene der man faktisk for originalene og nyvinningene fra Kina, og kopiene og ripoffene fra statene. Så vil man ha det hotteste og nyeste er kina stedet å gå, vil man være helt sikker på kvalitet kan man jo holde seg til større produsenter som Joye og Innokin.

Lenke til kommentar

Nja, jeg opplever det som at Kina er bedre på de "små" utgavene (Ego osv), men at USA har bedre "mods" samt mye bedre generell kvalitet. Provari, Darwin og alle disse er fra USA og veldig mye av det aller beste utstyret er også produsert i USA, bare i mye mindre antall enn fabrikkene i Kina klarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...