Amund_Blix Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Pen flaske ja og Snake Oil? Høres spennende ut, hva smaker den da? Skal være citrus med div hint av anis og flere ting. Blir spennende å prøve Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2013 Om den skal leve opp til navnet sitt smaker den ingenting og inneholder heller ikke nikotin Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Hahaha ja, det er sant Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Skal være citrus med div hint av anis og flere ting. Blir spennende å prøve Ja det høres ut som en spennende smak Regner med rapport når den er prøvedampet? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Ja det kommer definitivt rapport, liker å si fra om man kommer over godsaker, som den Lime Sparkle jeg nevnte her om dagen. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 20. juli 2013 Del Skrevet 20. juli 2013 Ja det kommer definitivt rapport, liker å si fra om man kommer over godsaker, som den Lime Sparkle jeg nevnte her om dagen. Det er bra Vært i 60 årslag i kveld, og jeg tok med meg alt for mange tanker og ekstra batterier til Lyssverdet he he. Bedre å være sikker på at det varer enn å være nervøs for at man har med for lite Lenke til kommentar
Slai Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Møtte en damper ute i Sandnes i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Regner med å møte en og annen i løpet av Gladmaten i løpet av uka. Sånn ellers møtte jeg ikke en eneste damper på roadtripen jeg nå var på, som tok meg fra Orkanger til Halsa til Molde til Geiranger til Grotli til Trollstigen til Rauma til Lesja til Dombås til Dovregubbens hall til Berkåk til Trondhjem eller hit. Satt omkransa av tyskere som røyka i vei utenfor høyfjellshotellet på Grotli i går kveld. Etter å ha stappet meg på røkt svinekam, lokal spekamt og ost, kyllingfrikassé, fransk sjokoladekake, karamellpudding, brunostkrem, jordbær i vaniljesaus, en god Valpolicella og en god pale ale fra Trollbryggeriet. Ikke en eneste av tyskerne reagerte på dampinga mi, og jeg var ganske heavy i gang, og bytta mellom VAMO-en, iTaste-en og eGo-batteriet mitt mens jeg blåste ut velduftende damp mellom alle røykskyene deres. Dreiv og småflørta litt med den eneste personen som så ut til å være under 50 der (hu var ei rocka jente i 20-årene, ganske søt), men da det ikke førte til noe og alle bare prata tysk rundt meg, gikk jeg tilbake til hotellrommet, fylte opp badekaret og lå der og dampet og koste meg i en times tid før jeg merket at jeg var så sigen og trett at om jeg ikke sto opp og la meg, kom jeg til å sovne der. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 (endret) Går ut ifra at du har kjøpt greiene på damping.no 18350 batterier skal vare lengere en 30min, sikker på at du har ladern på riktig innstilling? Er en slags knapp på trustfire ladern din. Hvis du går på produkt sida til (damping.no) å ser på Vamo pakkene, så står det under produkt beskrivelsen. Det med iclear 30 som lekker kan skje hvis du fyller over vekene, også hørt fra folk på reddit at de ikke bør ligge på siden for lenge. Jepp bestilte på damping.no med 18350 batterier, dog bruker jeg aldri dem i serie, synes den blir alt for lang da. Laderen står også på 3.6V som er korrekt =) Det er som regel når den har ligget på siden at det er mest lekkasjer, skjer ofte når jeg kjører osv, har ikke noen gode plasser i bilen å legge den så den står oppreist. Jeg har ikke merket noe lekkasje fra iClear-30-en min. Det eneste som lekker i disse dager, er CE8-ene, men i motsetning til T3-ene, fungerer de fortsatt, så da fortsetter jeg bare å bruke de. Og "vamo suger batteriene på 30 min" … Hvordan får du det til? Bruker du veldig billige og dårlige batterier eller noe sånt? Selv om jeg kontinuerlig damper, tar det likevel over en dag før batteriene på VAMO-en min er tomme. Det være seg om jeg bruker 2x 18350 eller 1x 18650. Aner ikke hvorfor batteriene går så fort tom, de kan gå fra fulladet til "LoV" på 20 min damping. (40 min med begge i) Fin artikkel forresten! edit: der gikk den tom igjen gitt. Endret 21. juli 2013 av baguett Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Jepp bestilte på damping.no med 18350 batterier, dog bruker jeg aldri dem i serie, synes den blir alt for lang da. Laderen står også på 3.6V som er korrekt =) Det er som regel når den har ligget på siden at det er mest lekkasjer, skjer ofte når jeg kjører osv, har ikke noen gode plasser i bilen å legge den så den står oppreist. Aner ikke hvorfor batteriene går så fort tom, de kan gå fra fulladet til "LoV" på 20 min damping. (40 min med begge i) Fin artikkel forresten! edit: der gikk den tom igjen gitt. Må være no feil med batteriene, skal dampe hardt for at de skal gå tomme på under 40min imo. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Noe er feil ja Baguett. Mine batterier varer i allefall i 4 timer ca. Men det er jo rart at du har mer enn ett batteri som varer i bare 20 minutter. Rart at det skal være feil på alle. Kanskje feilen ligger et annet sted. Har du prøvd med forskjellige fordampere? Eller en annen mod? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Har ikke testet med andre fordampere, har ikke så mye å velge imellom. Kun prøvd en eGo fordamper (den som kommer med eGo Vision), men tror ikke det endrer noe. Selv med begge batteriene i, og når VAMO'n viser 6.2 V så står det at den er tom. Skal høre med damping.no om det er mulig å få andre batterier. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 At den viser "Lo" på 6.2 volt med to batterier er helt normal, dvs at hvert batteri er på 3.1 volt, og lavere har de ikke godt av å kjøres. Men at det skal komme så lavt så fort er helt merkelig. Hva slags batterier er det? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Har 2 x 18350 efest 800mah flattop batteri Begge batteriene er i og skal se hvor fort volten går ned, har vamo'en på 3.3V styrke: 11:31 7.5V 11:35 7.4V 11:48 7.3V Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 De greiene som foregår med NDS og Hallgeir Langeland nå er ganske kult i grunn. Ja til flere interesserte politikere! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 (endret) http://www.norsk-dam...n-politiker%27/ Da har jeg for øvrig fått et par drippere og enda mer juice i hus, uten å ha den ringeste anelse om hvordan jeg så skal gå videre. Dripperen så ut til å være dekt av noe oljelignende væske da jeg åpna posen den lå i. :S e: Fant ut av det. Juicen jeg kjøpte smaker en blanding av såpe, plastikk og nelliker. Herlig. Hvordan rengjør jeg denne saken? Endret 22. juli 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 22. juli 2013 Del Skrevet 22. juli 2013 Noen som vet cirka hvor lang tid Fasttech bruker på å levere? Mine pakker blir levert med Singapore air mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå