Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke merket noe lekkasje fra iClear-30-en min. Det eneste som lekker i disse dager, er CE8-ene, men i motsetning til T3-ene, fungerer de fortsatt, så da fortsetter jeg bare å bruke de.

Og "vamo suger batteriene på 30 min" … Hvordan får du det til? Bruker du veldig billige og dårlige batterier eller noe sånt? Selv om jeg kontinuerlig damper, tar det likevel over en dag før batteriene på VAMO-en min er tomme. Det være seg om jeg bruker 2x 18350 eller 1x 18650.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig... fikk fra ecigwizard i dag, på pakken står det sendt 3 juli !! Har aldri savnet KY4 så mye :)

En hyggelig overraskelse var gjensyn med Kentucky Premium Blend - Den skal bestilles mer av ja, jeg hadde glemt hvor god den var og at den hadde litt mer futt enn KY4 faktisk, men ligner jo veldig.

Lenke til kommentar

Får du pes på flyplassen?

Etter jeg byttet til de svaksmakende vg-juicene har jeg ikke noe personlig problem med å dampe på buss osv (ikke at andre reagerte før, men vet selv at feks blandingssmaker som feks KY4 lukter litt kvalmende sterkt for folk rundt, så er litt mindre intrusive).

Eneste jeg har fått ift fly og flyplasser er at på ett av flyene spurte jeg en flyvertinne hva deres policy på det var, og fikk beskjed om at de har fått skriv om at det ikke er lov på deres flyvninger.

Noe jeg mistenker at de ikke kan forby egentlig?

Er vel samme sak som om noen har med seg en sterk kaffe som lukter, evt ei fraulein med et tungt belegg parfyme?

Dog kan jeg se argumentet om at det er for å lettere se røykutvikling, et argument flyvertinnen ikke la frem som grunn i det hele tatt. De tok den der "hvis andre ser det kan de tro det er lov å røyke" linja som er rent pissprat. Samme de sier på uteplasser, men der virker det mer sannsynlig, fordi folk er fulle.

Lenke til kommentar

Får du pes på flyplassen?

Etter jeg byttet til de svaksmakende vg-juicene har jeg ikke noe personlig problem med å dampe på buss osv (ikke at andre reagerte før, men vet selv at feks blandingssmaker som feks KY4 lukter litt kvalmende sterkt for folk rundt, så er litt mindre intrusive).

Eneste jeg har fått ift fly og flyplasser er at på ett av flyene spurte jeg en flyvertinne hva deres policy på det var, og fikk beskjed om at de har fått skriv om at det ikke er lov på deres flyvninger.

Noe jeg mistenker at de ikke kan forby egentlig?

Er vel samme sak som om noen har med seg en sterk kaffe som lukter, evt ei fraulein med et tungt belegg parfyme?

Dog kan jeg se argumentet om at det er for å lettere se røykutvikling, et argument flyvertinnen ikke la frem som grunn i det hele tatt. De tok den der "hvis andre ser det kan de tro det er lov å røyke" linja som er rent pissprat. Samme de sier på uteplasser, men der virker det mer sannsynlig, fordi folk er fulle.

De har full rett til å forby det, er ingen menneskerett å dampe... :)

Nei bedre å stealthdampe med juice som lukter lite. Juice med mentol er kjekt, da de i verste fall lukter som tyggis. :)

Lenke til kommentar

De har full rett til å forby det, er ingen menneskerett å dampe... :)

Nei bedre å stealthdampe med juice som lukter lite. Juice med mentol er kjekt, da de i verste fall lukter som tyggis. :)

Mao har feks Narvesen lov å si de ikke tillater kunder med caps i butikkene sine?

Tenkte det var grenser.

Datasmurf: konge, skal lese senere =)edit: Eg synar en iclear30! =D og en mangel på mellomrom etter komma.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Mao har feks Narvesen lov å si de ikke tillater kunder med caps i butikkene sine?

Tenkte det var grenser.

Datasmurf: konge, skal lese senere =)edit: Eg synar en iclear30! =D og en mangel på mellomrom etter komma.

Ja, du gjør nok det. Sitter og koser meg med den nå, faktisk. Fylt med Bad Apple fra VapourJuice UKs MoonShine-serie.

Og eep! Hvor mangler det mellomrom? :o

Lenke til kommentar

Er det samme grunnlag som gjør at lærere kan nekte deg å sitte med lue inne, eller er det mer gammel folkeskikk? For jeg husker at jeg stadig ble sendt til rektor og inspektør, samt fikk brev med hjem i min evinnelige kamp for å få bruke lue inne hele året.

Jeg skrev til og med et lengre brev om det og at det var på tide å oppdatere skikk og bruk-reglene fra forrige århundre (dette var da i 1999, så jeg refererte til 1800-tallet), og tillate elever å bruke lue innendørs, og sendte det til alle lærere på skolen, til alle skolene i distriktet, til utdanningsministeren, statsministeren, kongen og alle som kunne ha noe med det å gjøre. :p

Fikk ikke svar fra en eneste person, og fortsatte med å bli sendt til rektor og få nedsatt orden og oppførselskarakterene mine, men kidsa på skolene likte det, og kopierte det opp i store kvanta og klistra det opp over hele ungdomsskolen, barneskolen og gymnaset her. :p

Lenke til kommentar

Jeg sto i sikkerhetskontrollene på Værnes og Sola tidligere i år og forklarte folket om det da de lurte på hva i all verden VAMO-en min var, men det er vel det.

For øvrig, her er saken dere - og ikke minst jeg - har venta på å få se på trykk!

Kjempebra artikkel og informative videoer Datasmurf :) Bra gjennomgang av forskjellig utstyr, og bra at dampere herfra var representert. Dette var flott å lese, og jeg posta den på Facebook. Anbefaler alle å gjøre det samme. Gratulerer med en flott sak om damping smurfen :)
Lenke til kommentar

Jeg sto i sikkerhetskontrollene på Værnes og Sola tidligere i år og forklarte folket om det da de lurte på hva i all verden VAMO-en min var, men det er vel det.

For øvrig, her er saken dere - og ikke minst jeg - har venta på å få se på trykk!

Kjempeartikkel! Informativ og lettlest. Har også delt på Facebook :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...