Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det funker sikkert flott. :)

Fikk fin vapemail i går, en Silver Dog Hybrid som jeg vant på Vapepit-forumet. Utrolig liten sak.

Det er den til høyre på bildet, Nemesis med Aga er med for å vise størrelse:

9292424409_2e26a654d2_c.jpg

Gratulerer med seieren da, så moro :) Pen sak det der ja :)

Da kommer faen meg saken min på trykk i morra! :D

Under helseseksjonen og greier, så dette blir storveis!

Så bra :) Blir moro å lese, du linker til den når den kommer sikkert :)?

Det blir knall, blir artig å lese. :)

Samme mod som i går, nå i den håndlagede bæredingsen jeg fikk med fra Gepetto: http://gepettomods.miiduu.com/gepetto-quotpouchesquot

Veldig mye mer praktisk enn jeg hadde trodd.

9308287572_972037d630_b.jpg

He he, en fordamper i frakk. Kjekt :)
Lenke til kommentar

Skinnfrakk er vel litt varmt i dag, men har ikke hørt noen klager fra den :p

Nå skjønner jeg forresten hvorfor god ananasjuice ruler, fikk med en gratis 10ml-flaske fra de jeg kjøpte Aga topcap fra, og den smaker som å spise fersk ananas, yummy! De er dessverre i USA, men hadde null problemer med å merke flasken med Omg.... ;)

Lenke til kommentar

Skinnfrakk er vel litt varmt i dag, men har ikke hørt noen klager fra den :p

Nå skjønner jeg forresten hvorfor god ananasjuice ruler, fikk med en gratis 10ml-flaske fra de jeg kjøpte Aga topcap fra, og den smaker som å spise fersk ananas, yummy! De er dessverre i USA, men hadde null problemer med å merke flasken med Omg.... ;)

Do not tempt me! :(

:p

Lenke til kommentar

Tror det var Amund som sa at pluid å nuclear plusion setter seg i tanken/atomizern du bruker. Har skrubba den med zalo, latt den ligge i varmt såpe vann i en time å skyllt den VELDIG godt, men den stinker lakris/anisfrø.... Sigh, på tide å shoppe en ny Pro Tank.

Endret av mesteryoda
Lenke til kommentar

Do not tempt me! :(

:p

Hehe, jeg vet du liker ananas. Juicen heter Pirate's Blood. Captivape.com ;)

Tror det var Amund som sa at pluid å nuclear plusion setter seg i tanken/atomizern du bruker. Har skrubba den med zalo, latt den ligge i varmt såpe vann i en time å skyllt den VELDIG godt, men den stinker lakris/anisfrø.... Sigh, på tide å shoppe en ny Pro Tank.

Nuclear Plusion har jeg ikke prøvd, men er den noenlignende Pluid, så sitter smaken som syke helvete ja, tok vel et par uker før jeg fikk Pluidsmaken ut av Reoen min. :p

Lenke til kommentar

Regner med at jeg får utstyret mitt i neste uke, mens jeg er på ferie i Stavanger. :p

Siden det er deg, så ankom det sikkert for flere dager siden, men de glemte å sende pakkemelding, og duplikatmeldingen kommer den dagen du dro bort, og alt blir returnert den dagen du kommer tilbake! :p

Endret av Amund_Blix
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Protanken kan du ta i oppvaskmaskinen, det burde fjerne alle lukter og smaker :-)

Lenke til kommentar

Siden det er deg, så ankom det sikkert for flere dager siden, men de glemte å sende pakkemelding, og duplikatmeldingen kommer den dagen du dro bort, og alt blir returnert den dagen du kommer tilbake! :p

Gah, ikke spøk med sånt. Det er faktisk mulig. :p

Men nei, jeg tror ikke det. Var på posten i dag, i går og på mandag for å hente andre pakker, og når jeg er der, pleier de å gi meg pakkene som har kommet som jeg ikke har hentelapp på også. :p

Lenke til kommentar

Merket at det har lekket ganske mye i det siste fra iClear30, tror det kommer fra skruhullet nede, men ikke sikker. Har flere opplevd dette?

Dette er mens jeg bruker den på en eGo Vision batteri, på Vamo v2 så vet jeg enda ikke om den lekker. (Vamo suger batteriene på 30 min)

Lenke til kommentar

Merket at det har lekket ganske mye i det siste fra iClear30, tror det kommer fra skruhullet nede, men ikke sikker. Har flere opplevd dette?

Dette er mens jeg bruker den på en eGo Vision batteri, på Vamo v2 så vet jeg enda ikke om den lekker. (Vamo suger batteriene på 30 min)

Går ut ifra at du har kjøpt greiene på damping.no 18350 batterier skal vare lengere en 30min, sikker på at du har ladern på riktig innstilling? Er en slags knapp på trustfire ladern din. Hvis du går på produkt sida til (damping.no) å ser på Vamo pakkene, så står det under produkt beskrivelsen.

Det med iclear 30 som lekker kan skje hvis du fyller over vekene, også hørt fra folk på reddit at de ikke bør ligge på siden for lenge.

Endret av mesteryoda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...