Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hangsen og Dekang er i min korte men intense erfaring drastisk dårligere enn alt annet på markedet. Forsøkte først en 30-40 prøver fra misteliquid pga. prisen, syntes ikke noe av det var noe å juble for, mye av det gikk rett i søpla - men trodde det var slik evæske smakte. Har i ettertid prøvd mye annet (pipe sauce, alien visions, mountain vapor, halo, GVC, TCV, houseofliquids, ect, ect) og kommer aldri til å dampe hangsen/dekang frivillig igjen.

 

Men for å svare - juicen smaker cola-svinesundgodteri tilsatt kjemikalier og billig utgått parfyme.

 

HAr du prøvd mango fra mistliquid? Er hangsen mener jeg å tro.. men den er driiitgod!

Lenke til kommentar

Genesis ja. Og artig nok eneste Genesis som er i original spec med vekehullet i midten :)

 

 

 

Dette ser jo veldig enkelt ut.. Noe sier meg at det er det antageligvis ikke.. :) Men hva er den svarte dingsen inni coilen laget av? Er det veken som trekker juice? Fra hvor? Nedenifra eller over? Masse dumme spørsmål på en gang, men jeg har aldri tatt i en genesis. :)

Lenke til kommentar

HAr du prøvd mango fra mistliquid? Er hangsen mener jeg å tro.. men den er driiitgod!

 

Av alle juicene jeg prøvde fra mist - er mango den eneste jeg kjøpte to ganger, 50ml den andre gangen, den klart beste av de jeg prøvde, med desert ship på andreplass. Mangoen blandet jeg i nesten alt og ble faktisk kvitt ganske mye. Så mulig jeg er litt i overkant kritisk, det er mange smaker jeg ikke forsøkte også.

 

Første bestillingen min var 100ml chocolate caramel peanut og 30ml banan - satt nok en verdensrekord i dårlig åpning på dampingkarriere med de to.

Lenke til kommentar

Hangsen og Dekang er i min korte men intense erfaring drastisk dårligere enn alt annet på markedet. Forsøkte først en 30-40 prøver fra misteliquid pga. prisen, syntes ikke noe av det var noe å juble for, mye av det gikk rett i søpla - men trodde det var slik evæske smakte. Har i ettertid prøvd mye annet (pipe sauce, alien visions, mountain vapor, halo, GVC, TCV, houseofliquids, ect, ect) og kommer aldri til å dampe hangsen/dekang frivillig igjen.

 

Men for å svare - juicen smaker cola-svinesundgodteri tilsatt kjemikalier og billig utgått parfyme.

 

Fult klar over den enorme forskjellen på kina juice da jeg også starta på lignende jalla juice :) Jeg spurte fordi jeg jeg ville fylle opp lageret med et par hundre ml nød/test juice.

Lenke til kommentar

Dette ser jo veldig enkelt ut.. Noe sier meg at det er det antageligvis ikke.. :) Men hva er den svarte dingsen inni coilen laget av? Er det veken som trekker juice? Fra hvor? Nedenifra eller over? Masse dumme spørsmål på en gang, men jeg har aldri tatt i en genesis. :)

 

Den "svarte dingsen" er veka ja. Den er laget av veldig finmasket stålnetting, som vi kaller mesh. Man tar bare en bit på ca 20mmx40mm og ruller den stramt sammen til den passer i coilen jeg har laget på forhånd. Tanken er under ja. :) Veka suger juicen opp til coilen.

 

Ulempen med genesis er at de er gjerne upraktiske, da de lekker om modden blir liggende, så de er kun for jobb eller hjemme for min del.

Jeg har også en genial genesis som kan låse driptip og luftehull så den ikke lekker ved transport. :)

Lenke til kommentar

Den "svarte dingsen" er veka ja. Den er laget av veldig finmasket stålnetting, som vi kaller mesh. Man tar bare en bit på ca 20mmx40mm og ruller den stramt sammen til den passer i coilen jeg har laget på forhånd. Tanken er under ja. :) Veka suger juicen opp til coilen.

 

Ulempen med genesis er at de er gjerne upraktiske, da de lekker om modden blir liggende, så de er kun for jobb eller hjemme for min del.

Jeg har også en genial genesis som kan låse driptip og luftehull så den ikke lekker ved transport. :)

 

Gir de samme god smak som på andre ting med ståltråd og silica veker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...