Amund_Blix Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Det kan vel ikke bli stort mer kompakt enn dette. Men hva slags fordamper/tank "system" er det inni der? Er det genesis-lignende? Genesis ja. Og artig nok eneste Genesis som er i original spec med vekehullet i midten Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2013 Det har irritert meg noe så grossalt. Hvorfor er det ikke flere som har det?! Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Det har irritert meg noe så grossalt. Hvorfor er det ikke flere som har det?! Ja det har jeg tenkt på også, er jo ikke noe vanskeligere å sette opp(nesten lettere slik polene er på denne), og plassering av luftehullet er mye mindre kritisk Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hangsen og Dekang er i min korte men intense erfaring drastisk dårligere enn alt annet på markedet. Forsøkte først en 30-40 prøver fra misteliquid pga. prisen, syntes ikke noe av det var noe å juble for, mye av det gikk rett i søpla - men trodde det var slik evæske smakte. Har i ettertid prøvd mye annet (pipe sauce, alien visions, mountain vapor, halo, GVC, TCV, houseofliquids, ect, ect) og kommer aldri til å dampe hangsen/dekang frivillig igjen. Men for å svare - juicen smaker cola-svinesundgodteri tilsatt kjemikalier og billig utgått parfyme. HAr du prøvd mango fra mistliquid? Er hangsen mener jeg å tro.. men den er driiitgod! Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Genesis ja. Og artig nok eneste Genesis som er i original spec med vekehullet i midten Dette ser jo veldig enkelt ut.. Noe sier meg at det er det antageligvis ikke.. Men hva er den svarte dingsen inni coilen laget av? Er det veken som trekker juice? Fra hvor? Nedenifra eller over? Masse dumme spørsmål på en gang, men jeg har aldri tatt i en genesis. Lenke til kommentar
KenSkog Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 HAr du prøvd mango fra mistliquid? Er hangsen mener jeg å tro.. men den er driiitgod! Av alle juicene jeg prøvde fra mist - er mango den eneste jeg kjøpte to ganger, 50ml den andre gangen, den klart beste av de jeg prøvde, med desert ship på andreplass. Mangoen blandet jeg i nesten alt og ble faktisk kvitt ganske mye. Så mulig jeg er litt i overkant kritisk, det er mange smaker jeg ikke forsøkte også. Første bestillingen min var 100ml chocolate caramel peanut og 30ml banan - satt nok en verdensrekord i dårlig åpning på dampingkarriere med de to. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hangsen og Dekang er i min korte men intense erfaring drastisk dårligere enn alt annet på markedet. Forsøkte først en 30-40 prøver fra misteliquid pga. prisen, syntes ikke noe av det var noe å juble for, mye av det gikk rett i søpla - men trodde det var slik evæske smakte. Har i ettertid prøvd mye annet (pipe sauce, alien visions, mountain vapor, halo, GVC, TCV, houseofliquids, ect, ect) og kommer aldri til å dampe hangsen/dekang frivillig igjen. Men for å svare - juicen smaker cola-svinesundgodteri tilsatt kjemikalier og billig utgått parfyme. Fult klar over den enorme forskjellen på kina juice da jeg også starta på lignende jalla juice Jeg spurte fordi jeg jeg ville fylle opp lageret med et par hundre ml nød/test juice. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Dette ser jo veldig enkelt ut.. Noe sier meg at det er det antageligvis ikke.. Men hva er den svarte dingsen inni coilen laget av? Er det veken som trekker juice? Fra hvor? Nedenifra eller over? Masse dumme spørsmål på en gang, men jeg har aldri tatt i en genesis. Den "svarte dingsen" er veka ja. Den er laget av veldig finmasket stålnetting, som vi kaller mesh. Man tar bare en bit på ca 20mmx40mm og ruller den stramt sammen til den passer i coilen jeg har laget på forhånd. Tanken er under ja. Veka suger juicen opp til coilen. Ulempen med genesis er at de er gjerne upraktiske, da de lekker om modden blir liggende, så de er kun for jobb eller hjemme for min del. Jeg har også en genial genesis som kan låse driptip og luftehull så den ikke lekker ved transport. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Den "svarte dingsen" er veka ja. Den er laget av veldig finmasket stålnetting, som vi kaller mesh. Man tar bare en bit på ca 20mmx40mm og ruller den stramt sammen til den passer i coilen jeg har laget på forhånd. Tanken er under ja. Veka suger juicen opp til coilen. Ulempen med genesis er at de er gjerne upraktiske, da de lekker om modden blir liggende, så de er kun for jobb eller hjemme for min del. Jeg har også en genial genesis som kan låse driptip og luftehull så den ikke lekker ved transport. Gir de samme god smak som på andre ting med ståltråd og silica veker? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Gir de samme god smak som på andre ting med ståltråd og silica veker? Jepp, bedre på enkelte smaker også, de fremhever ikke søthet så mye som silica, så det kan smake "renere" på enkelte juicer. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Takk for innføring i genesis-bygging. "Genesis for dummies" Så det er slik man bruker mesh ja... Vet ikke helt om det frister akkurat nå. Synes ikke det å lage veker er så veeeldig morsomt. Men en dag kanskje.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Da kommer faen meg saken min på trykk i morra! Under helseseksjonen og greier, så dette blir storveis! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Det må du få scannet og lagt ut! :-) Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Da kommer faen meg saken min på trykk i morra! Under helseseksjonen og greier, så dette blir storveis! Så bra. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Da kommer faen meg saken min på trykk i morra! Under helseseksjonen og greier, så dette blir storveis! Kommer det nettutgave også? Eller må jeg dra til ingenmannsland for å kjøpe avis? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Kommer selvfølgelig på nett, med videoer og ørten bilder. Saken på nett blir faktisk lengre enn papirutgaven, da jeg ikke har problemer med plass på nett. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Bah, lover bra. Utsatt til fredag. Ikke det verste som kunne hende, men. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Det blir knall, blir artig å lese. Samme mod som i går, nå i den håndlagede bæredingsen jeg fikk med fra Gepetto: http://gepettomods.miiduu.com/gepetto-quotpouchesquot Veldig mye mer praktisk enn jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Ja, jeg gleder meg til endelig å se den på trykk. Håper mange leser den og liker det jeg har skrevet. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 Det blir knall, blir artig å lese. Samme mod som i går, nå i den håndlagede bæredingsen jeg fikk med fra Gepetto: http://gepettomods.m...quotpouchesquot Veldig mye mer praktisk enn jeg hadde trodd. Wow Så stilig den var i sort frakk. Hmmm... lurer på om jeg skal prøve å strikke en genser til vamoen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå