Datasmurf Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Ja, må kanskje skaffe meg en firkanta tank snart. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Ja, den var fin Datasmurf. Den ser mer "sparkly" ut enn min svarte. Håper den tåler litt mer før finishen blir ripete. Jeg har også lyst på en versjon 3... I lys farve. Men har jeg egentlig bruk for en...?? Sannsynligvis ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Klart du har, du kan få med glitter! Ja, det var ikke igjen noen svarte, så da gikk jeg for chameleon. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Så det er chameleon ja.. Den skifter vel litt farve etter lyset.. Med glitter sier du... Jeg har jo ingen med glitter fra før Hmmm.. ikke umulig at jeg trenger en allikevel da.. Lenke til kommentar
Regny Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Noen som vet om kayfun lite lignende kloner? Er blitt helt forelsket i den sømløse stilen men prislappen på 110$ er i drøyeste laget for mitt hobby bruk Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Noen som vet om kayfun lite lignende kloner? Er blitt helt forelsket i den sømløse stilen men prislappen på 110$ er i drøyeste laget for mitt hobby bruk Finnes ingen klone av Kayfun Lite og den er allerede såpass billig at det vil være nær umulig å lage en bra klone noe drastisk billigere. Det finnes en klone av 3.1, men den er dyrere enn Lite. Skal du ha noe av det beste , må du punge ut... Og tross alt, det er bare prisen av en 6-7 20-pakninger. Lenke til kommentar
Regny Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hehe okei, får spare litt og se det ann. Har en K100 og Sigelei #19b ventende i posten når jeg kommer hjem fra ferie og vil ha en tank som glir sømløst med sigelei`en. Gleder meg som en unge til og teste mech mods Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Hehe okei, får spare litt og se det ann. Har en K100 og Sigelei #19b ventende i posten når jeg kommer hjem fra ferie og vil ha en tank som glir sømløst med sigelei`en. Gleder meg som en unge til og teste mech mods Om moddene dine ikke har justerbar senterpost i topcapenen, vil det bli vanskelig å få det helt sømløst , just a heads up. Lenke til kommentar
Regny Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Sigeleien kan justeres litt på, iallefall det jeg har fått intrykk av på videoer og slikt jeg har sett, men mangler en tank som får det til og se nice ut. Kayfun lite stilen er perfekt, planen er 18350 mode sømløst. Har en kanger protank fra fasttech så får se hvordan det tar seg ut. Skal legge ut bilde av alt som venter i posten, har bestilt en god del på ferie ^^ slipper og tenke på leveringstid da Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ser på Sigelei #19b at du uansett ikke vil få det sømløst da topcapen ikke har rette kanter dessverre. Sooo close. Lenke til kommentar
Regny Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Noooo kan det ikke ordnes med litt finsliping kanskje? Lenke til kommentar
Regny Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Kanskje prøve med et hjemmemekket SG-1 Hybrid kit? Regner med at det kan løses på en eller annen måte. Har også kjøpt inn noen deler til og lage en spenningsmåler til når jeg begynner og eksperimentere med og modde litt Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Noooo kan det ikke ordnes med litt finsliping kanskje? Neppe, du må ta av ganske mye. Og da vil du nok få problemer med senterposten. Men den kan jo kanskje kortes ned? Lenke til kommentar
Regny Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Tenkte litt hvis jeg bestiller et vanlig hode i tillegg så kan jeg modde slik som er beskrevet her, da tror jeg det skal bli sømløst + en litt mindre mod. http://www.e-cigarette-forum.com/forum/modding-forum/428618-make-your-own-sg-1-hybrid-type-kit-sg-free.html Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Det funker sikkert flott. Fikk fin vapemail i går, en Silver Dog Hybrid som jeg vant på Vapepit-forumet. Utrolig liten sak. Det er den til høyre på bildet, Nemesis med Aga er med for å vise størrelse: Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Så fin, og liten den var Blix. Hybrid... vil det si at alt "henger sammen"? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ja den er liten og søt Den kan skrus fra hverandre, men her er det ingen pinglete 510-kobling, og det gir teoretisk bedre konduktivitet, og som man ser også muligheten for å bygge mer kompakt Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Ja den er liten og søt Den kan skrus fra hverandre, men her er det ingen pinglete 510-kobling, og det gir teoretisk bedre konduktivitet, og som man ser også muligheten for å bygge mer kompakt Det kan vel ikke bli stort mer kompakt enn dette. Men hva slags fordamper/tank "system" er det inni der? Er det genesis-lignende? Lenke til kommentar
KenSkog Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Noen som har testa HS cola fra misteliquid: http://www.misteliqu...id/fizzy-cola_2 ? HS, betyr det at de selger Hangssen eller hvordan det staves? Hangsen og Dekang er i min korte men intense erfaring drastisk dårligere enn alt annet på markedet. Forsøkte først en 30-40 prøver fra misteliquid pga. prisen, syntes ikke noe av det var noe å juble for, mye av det gikk rett i søpla - men trodde det var slik evæske smakte. Har i ettertid prøvd mye annet (pipe sauce, alien visions, mountain vapor, halo, GVC, TCV, houseofliquids, ect, ect) og kommer aldri til å dampe hangsen/dekang frivillig igjen. Men for å svare - juicen smaker cola-svinesundgodteri tilsatt kjemikalier og billig utgått parfyme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå