Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om kayfun lite lignende kloner?

 

Er blitt helt forelsket i den sømløse stilen men prislappen på 110$ er i drøyeste laget for mitt hobby bruk

 

Finnes ingen klone av Kayfun Lite og den er allerede såpass billig at det vil være nær umulig å lage en bra klone noe drastisk billigere.

Det finnes en klone av 3.1, men den er dyrere enn Lite.

 

Skal du ha noe av det beste , må du punge ut... :)

 

Og tross alt, det er bare prisen av en 6-7 20-pakninger. ;)

Lenke til kommentar

Hehe okei, får spare litt og se det ann. Har en K100 og Sigelei #19b ventende i posten når jeg kommer hjem fra ferie og vil ha en tank som glir sømløst med sigelei`en.

 

Gleder meg som en unge til og teste mech mods

 

Om moddene dine ikke har justerbar senterpost i topcapenen, vil det bli vanskelig å få det helt sømløst , just a heads up. :)

Lenke til kommentar

Sigeleien kan justeres litt på, iallefall det jeg har fått intrykk av på videoer og slikt jeg har sett, men mangler en tank som får det til og se nice ut. Kayfun lite stilen er perfekt, planen er 18350 mode sømløst.

 

Har en kanger protank fra fasttech så får se hvordan det tar seg ut.

Skal legge ut bilde av alt som venter i posten, har bestilt en god del på ferie ^^ slipper og tenke på leveringstid da

Lenke til kommentar

Ja den er liten og søt :)

 

Den kan skrus fra hverandre, men her er det ingen pinglete 510-kobling, og det gir teoretisk bedre konduktivitet, og som man ser også muligheten for å bygge mer kompakt :)

 

Det kan vel ikke bli stort mer kompakt enn dette. :) Men hva slags fordamper/tank "system" er det inni der? Er det genesis-lignende?

Lenke til kommentar

Noen som har testa HS cola fra misteliquid: http://www.misteliqu...id/fizzy-cola_2

?

 

HS, betyr det at de selger Hangssen eller hvordan det staves?

 

Hangsen og Dekang er i min korte men intense erfaring drastisk dårligere enn alt annet på markedet. Forsøkte først en 30-40 prøver fra misteliquid pga. prisen, syntes ikke noe av det var noe å juble for, mye av det gikk rett i søpla - men trodde det var slik evæske smakte. Har i ettertid prøvd mye annet (pipe sauce, alien visions, mountain vapor, halo, GVC, TCV, houseofliquids, ect, ect) og kommer aldri til å dampe hangsen/dekang frivillig igjen.

 

Men for å svare - juicen smaker cola-svinesundgodteri tilsatt kjemikalier og billig utgått parfyme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...