Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har da hørt om uflaksen min. I tillegg har jeg 10.000 tommeltotter når det kommer til praktiske ting. Så når jeg stopper strømper, klarer jeg alltid å stikke nåla inn i fingrene. Bruker jeg symaskin, kan du ta deg faen på at det ikke går lang tid før en pekefinger er sydd i samme slengen, og mekker jeg PC hender det titt og ofte at det kommer blod i kabinettet. Til og med når jeg vasker scooteren min går det til helvete, og en gang kortslutta jeg det elektriske anlegget da jeg kobla det fra for å rense tennpluggen.

Jeg skal ikke engang begynne å snakke om mine mange uhell på sløydsalen i løpet av grunnskolen, eller da jeg klarte å smelte nylong og få det over fingrene da jeg skulle fikse noe med en butanbrenner.

Lenke til kommentar

Vel, jeg kan ikke rulle røyk eller bake pris heller, så uansett hva du sier at jeg bare skal gjøre enkle ting, så kan du banne på at jeg klarer å fucke opp det, meg selv og omgivelsene rundt meg.

Fuck it, jeg sliter med å rulle ut flotte former på boller og rundstykker når jeg baker, eller elte deig på en god måte. :p

Lenke til kommentar

How are you still alive? :p Det å fikse ny veke til vivi novaen må være noe av det enkleste som er, kan ikke tro at en dripper er vanskeligere.. Ja, jeg har kjøpt to, men har ikke begitt meg ut på det feltet enda.. :p

Drippere er mye lettere, mer plass å jobbe på. :)

Lenke til kommentar

Drippere er mye lettere, mer plass å jobbe på. :)

Skulle gjerne hatt en med tankoppsett da.. Det å sitte å dryppe høres ikke fristende ut, gjorde det med cartomizers lenge og til og med det høres sååå slitsomt ut å fylle på hver halvtime - time.

Oooooh, jeg fylte nettopp en ny carto med Mango fra mistliquid. Herregud denne er helt fantastisk! Ikke for søt, ikke for sur, akkurat passe, godt med damp og en gooood smak. Smaker litt som å sette tennene i en ekte bit mango.. Denne var herlig :D Gleder meg til jeg får pakkene mine så jeg kan prøve mer mistliquid!!!

Lenke til kommentar

Da har jeg fått inn nye 20 ml med Bad Apple fra VapeJuice UKs MoonShine-serie, iTaste-en kom i dag, samt noen flere hoder til iClear-30-en min. Dette kan bli en fin uke. :) I alle fall så fort jeg får vapet opp all Zombie Apocalypsen jeg fylte på iClear-en i morges. :p

Lenke til kommentar

Da har jeg fått inn nye 20 ml med Bad Apple fra VapeJuice UKs MoonShine-serie, iTaste-en kom i dag, samt noen flere hoder til iClear-30-en min. Dette kan bli en fin uke. :) I alle fall så fort jeg får vapet opp all Zombie Apocalypsen jeg fylte på iClear-en i morges. :p

Hvor kjøpte du I-tasten? Måtte du ta en pakkeløsning med 5 stk I-clear 16?

Lenke til kommentar

Imponert over 28vapeslater, de var tom for to av juicene jeg bestilte og sendte mail om dette og spurte om jeg ville velge noen andre juicer eller få pengene tilbake for dem, og anbefalte til og med to andre juicer istedet for meg.. Og det er først nå jeg legger merke til at navnet på siden deres er en ''parodi'' av en av mine favorittfilmer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...