BuffyAnneSummers Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Fordi jeg er redd for å sprenge av meg fingrene. Hvordan hadde du klart det med en liten ståltråd og silica veke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Du har da hørt om uflaksen min. I tillegg har jeg 10.000 tommeltotter når det kommer til praktiske ting. Så når jeg stopper strømper, klarer jeg alltid å stikke nåla inn i fingrene. Bruker jeg symaskin, kan du ta deg faen på at det ikke går lang tid før en pekefinger er sydd i samme slengen, og mekker jeg PC hender det titt og ofte at det kommer blod i kabinettet. Til og med når jeg vasker scooteren min går det til helvete, og en gang kortslutta jeg det elektriske anlegget da jeg kobla det fra for å rense tennpluggen. Jeg skal ikke engang begynne å snakke om mine mange uhell på sløydsalen i løpet av grunnskolen, eller da jeg klarte å smelte nylong og få det over fingrene da jeg skulle fikse noe med en butanbrenner. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Jammen.. du skal bare surre litt tråd rundt en annen tråd Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Vel, jeg kan ikke rulle røyk eller bake pris heller, så uansett hva du sier at jeg bare skal gjøre enkle ting, så kan du banne på at jeg klarer å fucke opp det, meg selv og omgivelsene rundt meg. Fuck it, jeg sliter med å rulle ut flotte former på boller og rundstykker når jeg baker, eller elte deig på en god måte. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 How are you still alive? Det å fikse ny veke til vivi novaen må være noe av det enkleste som er, kan ikke tro at en dripper er vanskeligere.. Ja, jeg har kjøpt to, men har ikke begitt meg ut på det feltet enda.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Det er en serie av uforutsette hendelser. Samt at jeg har lært og holder meg unna det meste praktiske og prøver heller å betale andre for å gjøre det for meg, eller legger unna og kjøper nytt. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 How are you still alive? Det å fikse ny veke til vivi novaen må være noe av det enkleste som er, kan ikke tro at en dripper er vanskeligere.. Ja, jeg har kjøpt to, men har ikke begitt meg ut på det feltet enda.. Drippere er mye lettere, mer plass å jobbe på. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Drippere er mye lettere, mer plass å jobbe på. Skulle gjerne hatt en med tankoppsett da.. Det å sitte å dryppe høres ikke fristende ut, gjorde det med cartomizers lenge og til og med det høres sååå slitsomt ut å fylle på hver halvtime - time. Oooooh, jeg fylte nettopp en ny carto med Mango fra mistliquid. Herregud denne er helt fantastisk! Ikke for søt, ikke for sur, akkurat passe, godt med damp og en gooood smak. Smaker litt som å sette tennene i en ekte bit mango.. Denne var herlig Gleder meg til jeg får pakkene mine så jeg kan prøve mer mistliquid!!! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Da har jeg også bestilt 50 tomme 10 ml flasker med needletip fra fasttech for under 200 kr. Blitt såååå lei av å ikke ha nok tomme flasker til å fylle på.. Mye enklere med needletip bottles når man bruker tank! Og mistliquid sine flasker er jo ikke spesielt egnet til å fylle på tank med. Fornøyd jeg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2013 Radiator Pluid kommer på lager hos Liberty Flights UK snaaaaart (de sa kl 5 norsk tid) http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=200 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 DA var det på tide å lukke lommeboken igjen..! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Da har jeg fått inn nye 20 ml med Bad Apple fra VapeJuice UKs MoonShine-serie, iTaste-en kom i dag, samt noen flere hoder til iClear-30-en min. Dette kan bli en fin uke. I alle fall så fort jeg får vapet opp all Zombie Apocalypsen jeg fylte på iClear-en i morges. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Tenker at jeg må prøve zombiejuicen en gang.. jeg som er så glad i zombier! Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Da har jeg fått inn nye 20 ml med Bad Apple fra VapeJuice UKs MoonShine-serie, iTaste-en kom i dag, samt noen flere hoder til iClear-30-en min. Dette kan bli en fin uke. I alle fall så fort jeg får vapet opp all Zombie Apocalypsen jeg fylte på iClear-en i morges. Hvor kjøpte du I-tasten? Måtte du ta en pakkeløsning med 5 stk I-clear 16? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Tenker at jeg må prøve zombiejuicen en gang.. jeg som er så glad i zombier! Samme her, Zombie Apocalypse og Unicorn Blood er neste på min liste :-) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Hvor kjøpte du I-tasten? Måtte du ta en pakkeløsning med 5 stk I-clear 16? Switch2-Ecigs, og nei, det måtte jeg ikke. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Imponert over 28vapeslater, de var tom for to av juicene jeg bestilte og sendte mail om dette og spurte om jeg ville velge noen andre juicer eller få pengene tilbake for dem, og anbefalte til og med to andre juicer istedet for meg.. Og det er først nå jeg legger merke til at navnet på siden deres er en ''parodi'' av en av mine favorittfilmer! Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Switch2-Ecigs, og nei, det måtte jeg ikke. Gratulerer med ny mod smurfen - Fornøyd med den? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Takk, og ja, i grunn. Nå kan jeg endelig pensjonere begge eGo VV passthroughene. e: Ta et par bilder når jeg først er i gang. Endret 15. juli 2013 av Datasmurf 1 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Takk, og ja, i grunn. Nå kan jeg endelig pensjonere begge eGo VV passthroughene. e: Ta et par bilder når jeg først er i gang. Flotte bilder Den er liten og tynn, ProTanken ser jo tykk ut på den he-he, snerten sak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå