mesteryoda Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Noen som har testa HS cola fra misteliquid: http://www.misteliquid.co.uk/e-liquid/100ml-e-liquid/fizzy-cola_2 ? HS, betyr det at de selger Hangssen eller hvordan det staves? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Reo'en er "nybadet" og er ikledd sin nye driptip i sten. Synes selv den ble veldig fin. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Sten?? Føles det godt mot leppene og tennene da? Forøvrig prøvd Blueberry 18mg fra mistliquid nå en liten stund.. ikke videre imponert. Kommer nok ikke til å kjøpe mer av den. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Føles overraskende godt. Den er ikke kald, som jeg trodde den skulle være. Føles varm. Og jeg er aldri borti driptipen med tennene, så det er ikke noe problem. Å bite i den er nok ikke noe særlig.. Lenke til kommentar
Paroxysm Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Morn folkens! Liker dette forumet, det var her jeg leste 220 sider før jeg kjøpte mitt første kit i januar... Ikke at jeg har kommet så sykt lang i hobbyen, kjører passthrough eGO 1200mAh med 510T tank og atomizer.... Litt sånn shabby, men funker finfint! Har prøvd litt rundt på juices og endt opp på Halo sine tobakker som min greie... Dyrt, men nydelig smak og atomizerne mine blir aldri ødelagt ^^ Noen som digger tobakk, har smakt Halo sine og har noe annet å anbefale som kan sammenlignes? Men! Brannt akkurat av endel på Halo fra min eneste leverandør av Halo jeg kan stole på, spaincigars. De er jo i EØS, så jeg trenger liksom ikke være redd for å miste pakken når jeg bruker litt penger... Langt billigere på Halo sine hjemmesider, men det tør jeg rett og slett ikke? Men ja, strømstad? Må vel være redningen mot 2017 og niko-juice lovlegging? Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Hvilke juicer uten nikotin er de beste? Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Noen som har testa HS cola fra misteliquid: http://www.misteliqu...id/fizzy-cola_2 ? HS, betyr det at de selger Hangssen eller hvordan det staves? Søsteren min har den og jeg har smakt den. Syntes den ga god colasmak og det smakte liksom fizzy og kullsyreaktig også. Kunne godt kjøpt den selv. Mist selger Hangsenjuice ja. Jeg liker Mist juicene godt, men vil gjerne ha litt mer VG enn 20%. Jeg har derfor kjøpt nikotinbase fra Pink Mule og smaksessenser fra Mist. I dag har jeg prøvd en blanding av 50/50 base og Mist Mojito essens. Smaken var litt i svakeste laget med 5% essens, men det virker veldig lovende. Jeg har økt til 7%, som er maks anbefalt, og tenker det blir bra. 50/50 basen passer meg veldig bra, gir litt mindre halsspark enn 80/20 og det var det jeg var ute etter. Endret 14. juli 2013 av Vaperizer Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Søsteren min har den og jeg har smakt den. Syntes den ga god colasmak og det smakte liksom fizzy og kullsyreaktig også. Kunne godt kjøpt den selv. Mist selger Hangsenjuice ja. Jeg liker Mist juicene godt, men vil gjerne ha litt mer VG enn 20%. Jeg har derfor kjøpt nikotinbase fra Pink Mule og smaksessenser fra Mist. I dag har jeg prøvd en blanding av 50/50 base og Mist Mojito essens. Smaken var litt i svakeste laget med 5% essens, men det virker veldig lovende. Jeg har økt til 7%, som er maks anbefalt, og tenker det blir bra. 50/50 basen passer meg veldig bra, gir litt mindre halsspark enn 80/20 og det var det jeg var ute etter. Takker for svar! Alltid fint å sjekke når man skal shoppe billig kina juice at man kjøper fra en kjent produsent. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Damper en herlig juice nå, som smaker som sure føtter, godteriet altså Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 ooh? http://www.liquid-dreams.co.uk/Lime_sparkle/p2078239_9467218.aspx Helt nydelig altså. OBS, er en tankspiser. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 http://www.liquid-dr...39_9467218.aspx Helt nydelig altså. OBS, er en tankspiser. Skummelt! Er det sånne ekle ''restegreier'' i den? Var det i sitrusjuice fra vaporgod Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 Skummelt! Er det sånne ekle ''restegreier'' i den? Var det i sitrusjuice fra vaporgod Nei dette er høykvalitetsjuice uten rester i Bare godsmak hele veien Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 God damn.. jeg som hadde vært så flink. Kjøpte også Orange, Pear og Diablo Verde. Jeg som hadde vært såååå flink.. selv om mye av det er fordi min laptop var inne til rep Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 14. juli 2013 Del Skrevet 14. juli 2013 God damn.. jeg som hadde vært så flink. Kjøpte også Orange, Pear og Diablo Verde. Jeg som hadde vært såååå flink.. selv om mye av det er fordi min laptop var inne til rep Lol. Det er to karer fra Vapepit-forumet i UK som lager disse juicene, og er bare godord om de. Og gutta på det forumet er sykt kresne Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Så om jeg nå skulle ende opp med å kjøpe meg en dripper. Finnes det noen gode alternativer fra disse dager som ikke er rebuildable? Jeg tar fortsatt ikke sjansen på å mekke veker og slikt selv. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Så om jeg nå skulle ende opp med å kjøpe meg en dripper. Finnes det noen gode alternativer fra disse dager som ikke er rebuildable? Jeg tar fortsatt ikke sjansen på å mekke veker og slikt selv. Hvorfor ikke teste? Siden silica veke å Kanthal er så ekstremt billig, så har man jo egentlig ikke no å tape på å teste Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Fordi jeg er redd for å sprenge av meg fingrene. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 Her smurfen: http://pink-mule.com/index.php?route=product/product&filter_name=dripper&product_id=7975590 Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 15. juli 2013 Del Skrevet 15. juli 2013 (endret) Så om jeg nå skulle ende opp med å kjøpe meg en dripper. Finnes det noen gode alternativer fra disse dager som ikke er rebuildable? Jeg tar fortsatt ikke sjansen på å mekke veker og slikt selv. Den wackee nevner, eller om du uansett handler hos ecigwiz, så kan du jo slenge med en sånn: http://www.ecigwizar...pe-510-xlr.html Eller sjekke de andre dripping-atomizerne dem har. Men du vil ikke sprenge av deg fingrene om du bygger selv. Du har jo vamo du kan sjekke ohm med. Endret 15. juli 2013 av Amaline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå