Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er Halo og kan du fortelle litt mer når du har testet den?

Gjerne med litt sammenligning fra andre juice's og hva du vaper den på :)

 

Leste en annen som skriver

I'm gonna be the contrarian here and say if you haven't tried Halo Juice... don't! (until you've tried about 5 others)... lol. That way you can fully appreciate the difference between Halo and other juice suppliers. I honestly didn't think there'd be such a difference between one supplier and the next, but I tell ya, after Halo, other juices taste thick and, well... dirty for lack of a better term.

Hmm. Hva mer kan jeg si.. Han som skreiv det der har nok ikke prøvd så mange gode juicer, men Halo er definitivt en av mine favoritter.. Ser nesten ikke ut som det går ann å gjøre feil med å bare bestille en smak derifra, og den er god uansett.

Det eneste var "Tribeca" som måtte modne ei ukes tid før den blei god.

Inne på Spaincigar så står det veldig lite om de forskjellige smakene, så du kan lese mer om dem på http://halocigs.com

Jeg vaper Halo på alt jeg har av carto's, carto tanker, clearo's og atomizere.

Liker best den custom-made 6ml glass tanken min, http://phiniac.com/p...oyal-flush.html med 1,5 ohm dualcoil carto, også kommer vivi nova på en god nr 2. :)

 

KLIPP

Hvordan var frakten fra spania(pris)? Husk at mva beregnes av totalsum, inkl frakt - så hvis du bestiller juice for 196,- og betaler frakt på 5,- så du får sum 201, må du betale 25 moms av 201.

10 Euro i frakt.

Jeg har ikke vært borti å måtte betale moms osv når jeg har hatt varer for under 200,- og totalsumen blir over med frakt.

 

Noen som har vært borti Innokin iTaste? Jeg syns den ser meget fristende ut..! Herlig design, nyvinninger i form av magneter mm, VV og passthrough i ett, leser ohm og anbefaler volt, og ikke for gal pris.

Jeg har hørt mye bra om denne.

I helga forrhondsbestillte jeg Innokin iTaste MVP Variable Voltage 2600mAh

Den er jo stortsett samme sak, men 3 ganger så bred.

Kunne ikke la være når den koster £15 hos ukecigstore.

http://www.ukecigsto...der-innokin-mvp

Regner ikke med at den prisen kommer til å stå sånn veldig mye lengere..

Den enkle som du har bilde av koster jo £19.99 fra samme sted.

 

NOOOOOOOOOOOOOO!

Hvorfor lærer jeg aldri??? Fikk flaskene fra ecigwizard.. jeg glemmer som regel alltid å velge styrke på juicen! Så nå sitter jeg her med 3 10 ml flasker med 25 mg, og 1 med 20. Noooooooooooooooooooooo... :(

De lukter sinnsykt godt!!!! FANDEN!

Hvilke smaker var det da?

Har en 30ml Cinnamon Rolls 15mg snart (bare tollen blir ferdig)

Er ikke Drammen langt unna, så kan jeg kanskje bytte litt med deg.. :)

Lenke til kommentar

Du orker ikke 25mg i det hele tatt?

 

Aldri prøvd på en cartomizer, men siden jeg pleier å dampe 10-15 mg så er jeg ganske sikker på at det blir for mye!

 

Hvilke smaker var det da?

Har en 30ml Cinnamon Rolls 15mg snart (bare tollen blir ferdig)

Er ikke Drammen langt unna, så kan jeg kanskje bytte litt med deg.. :)

 

Texas Watermelon

Malibu Pineapple

Blueberry og

French Vanilla

Lenke til kommentar

Det ligger 10ml Texas Watermelon 15mg og 10ml KY4 20mg i samme pakka.

Noe som høres byttbart ut?

Regner vel ikke med du vil ha RY4'n.. hehe. :D

Ellers har jeg alltids noe Halo juicer og Organic death by chocolate..

For meg så høres pineapple og vanilla smooth ut.

 

15 kan til nød gå! 20 blir litt for mye igjen tror jeg. Denne type Pineapple luktet litt mer surt, skulle vært hawaiian pineapple, den er frisk som bare det!

Lenke til kommentar

Greit å vite.

Surt må vel på glass eller metall tank, ellers sprekker vel plastikk har jeg hørt noe om..

Har begge deler, så det skal ikke være noe problem.

Sånn som Posten surrer om dagen så får jeg vel ikke pakka mi før tidligst fredag.

Fikk brev om at jeg måtte sende inn kvittering for fortolling i dag, så det er maila inn iallefall.

 

Men hvis du lar dem stå å modne litt, så blir vi sikkert enige om noe. :)

Det er mulig jeg skal være med ei veninne inn til tigerstaden på lørdag...

Hvis det passer å møtes da så kan vi ta resten på PM.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt mye bra om denne.

I helga forrhondsbestillte jeg Innokin iTaste MVP Variable Voltage 2600mAh

Den er jo stortsett samme sak, men 3 ganger så bred.

Kunne ikke la være når den koster £15 hos ukecigstore.

http://www.ukecigsto...der-innokin-mvp

Regner ikke med at den prisen kommer til å stå sånn veldig mye lengere..

Den enkle som du har bilde av koster jo £19.99 fra samme sted.

Aj, der er jeg redd du har gått på en smell :hm:

Jeg så og trodde det samme som deg, men så så jeg etter litt nøyere kikk(trodde ikke på den prisen) at de £15 er et DEPOSITUM på forhåndsbestilling, og så står det med mindre skrift at prisen antagelig vil bli £50-£60 hvis jeg ikke husker feil(ser ut som siden er nede, så får ikke sjekka).

 

Edit: Klarte å google det frem selv om siden er nede:

https://www.google.n...iw=1280&bih=905

 

Innokin iTaste MVP Variable Voltage 2600mAh Pre Order deposit

www.ukecigstore.com/... - Storbritannia - Oversett denne siden

Brand: INNOKIN Product Code: MVP Availability: In Stock RRP: Our Price: £15.00 ... THE INNOKIN iTaste MVP COMING EXCLUSIVELY FIRST TO UK ECIG STORE ... the actual price will be on the site soon, estimated RRP between £50 -£80

Endret av toth
Lenke til kommentar

Crap! Det sto jo ikke noe om det her om dagen..

Det der var jo ikke liten skrift.. :p

Jeg leste imellom alt som sto før jeg kjøpte, så jeg tror nok jeg avbestiller hele greia.

Det med at den enkle kosta 19.99 så jeg ikke før etter jeg hadde kjøpt..

Veit ikke helt om den er verdt nermere 80 pund + toll.

Nei, det var i overkant stivt for meg og.. Tips om du fortsatt er frista av iTaste:

 

iTaste V.V. Tank Starter Kit

$56.00

iTaste%20V.V.%20Tank%20Starter%20Kit.jpg

Lenke til kommentar

Det var det med at når ting virker for godt til å være sant osv.. Skulle nok vært litt skeptisk til den prisen. :p

Tror ikke det blir noe starter kit på meg. Har liksom nok ting som er enten eGo eller 510 gjenga til at jeg gidder å starte med tank system nå.

Men det er et bra forslag til noen som ikke har så mye utstyr. :)

 

Edit: Fordelene med den store vs den lille er jo batteri leve tid, (selvfølgelig) micro usb lader og at du kan lade telefonen din ol med den.

Er det eGo/510 på den lille, eller må man ha overgang?

Der er iallefall disse standard gjengene på den store moden.

 

Endret av Mitra
Lenke til kommentar

Denne var helt ny. Den forrige kastet jeg i dag etter 4-5 dagers bruk. Dette er Boge LR sine. Har på følelsen at jeg brant den for det kom ingen smak, men en del røyk.

 

EDIT: Nå kondom fylte jeg den for sikkerhet skyld. Det er den nest siste jeg har og venter på noe Halo.. da må jeg ha den siste til det og det føles nesten feil å gå tilbake til atomizern - elsker Boge LR :D

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Jeg kjøper fra ecigwizard. Hmm.. gurgler litt igjen her nå så drikker cola på si :p

Håper jeg reddet den. Da kan det være at den var litt svidd fra før også...hmm.. Har lest at om man er flink til å holde de fuktige og feks topp fyller med 6-7 dråper etter en session så holde man liv i den, men om den går tørr så er det gjort og den blir brent for alltid.

 

 

EDIT: Lurer på om jeg skal kjøpe fra Liberty Flights neste gang. Jeg ser de selger Boge LR 5 packs for 58 kr elns.

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...