Wackee Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Nokon som trenger 5l med VG? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Ha-ha-ha! En 5dunk med VG. Hadde det bare vært 96% … Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Kva kan eg sei? A momentary lapse of reason...? (PF Reference)... Fikk forresten Cinnamon Rolls og Hawaiian Pineapple i dag. Har fyllt opp ein XL Boge LR med CR og fy flate, det var digg. Tusen takk Buffy! 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 CR er jævlig digg,og gjør seg desidert best på carto. ^^ Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Må teste CR snart jeg også, elsker jo Hot Cinnamon så den er sikkert midt i blinken. Er det en plasttank-killer også? Har noen Boge carto's liggende uansett så... Endret 3. juli 2013 av balltuss Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Har ikkje lest at CR skal vera det, men som Datasmurf sa - den er fantastisk på cartos! Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Nokon som trenger 5l med VG? Haha.... Den var stor. Er det ikke sånn at VG brukes i produkter som skal være bra for huden..? Kanskje du kan ta deg et bad. Damper Grants VC i kveld. Greit når man vil ha et sukker-kick. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Jeg prøvde en e-sigarett for noen måneder siden, det var helt okay - men gir ikke samme følelsen som vanlig røyk, om det er det man prøver å oppnå. Nå testet jeg forsåvidt kun èn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Interessant. Hva slags type prøvde du? Var det en ordentlig en sånn som disse: eller en shady faen sånn som disse: ? 1 Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Er det noen E-sigaretter folk vil annbefale, type siste bilde til Datasmurf av blu? Har en Logic Platinum, men den er nå tom for strøm og siden til dette produkte var umulig å besille noe fra. Nå har eg ikkje prøvd meg så mye på div E-sigarett produkter, men den eg kjøpte meg passet meg ypperlig. Trenger ikkje å ha noe fancy greier. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Har ikkje lest at CR skal vera det, men som Datasmurf sa - den er fantastisk på cartos! Jepp, må testes Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Er det noen E-sigaretter folk vil annbefale, type siste bilde til Datasmurf av blu? Har en Logic Platinum, men den er nå tom for strøm og siden til dette produkte var umulig å besille noe fra. Nå har eg ikkje prøvd meg så mye på div E-sigarett produkter, men den eg kjøpte meg passet meg ypperlig. Trenger ikkje å ha noe fancy greier. Glem de siste bildene til smurfen, og gå for noen av de han har på det første bildet 2 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Er det noen E-sigaretter folk vil annbefale, type siste bilde til Datasmurf av blu? Har en Logic Platinum, men den er nå tom for strøm og siden til dette produkte var umulig å besille noe fra. Nå har eg ikkje prøvd meg så mye på div E-sigarett produkter, men den eg kjøpte meg passet meg ypperlig. Trenger ikkje å ha noe fancy greier. Syns også du skal gå for noen av de på det første bildet. Men hvis du absolutt vil ha en sigarett look-a-like så er Joyetech eRoll å anbefale. CR er forsovidt min favoritt juice, sitter å patter på den nå. Endret 3. juli 2013 av Nurk Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 CR er superdigg ja. Fikk som skrivet også Hawaiian Pineapple i dag, men den smakar lite på cartomizer. Kva dampar de den på? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Brukte HP på cartos og iclear16, syns den ga lik smak på begge.. bare synn smaken ikke var noe god Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Kva kan eg sei? A momentary lapse of reason...? (PF Reference)... Fikk forresten Cinnamon Rolls og Hawaiian Pineapple i dag. Har fyllt opp ein XL Boge LR med CR og fy flate, det var digg. Tusen takk Buffy! Velbekomme! Angående HP, la den steepe i ett par uker, la den puste i noen dager så glemmer du den i en mørk skuff i flere dager. Det bringer frem mer smak, og juicen blir tykkere og mørkere. HP er så populær at de ikke rekker å la den steepe hos dem, så kan hende at man må gjøre det selv dessverre! Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Er det noen E-sigaretter folk vil annbefale, type siste bilde til Datasmurf av blu? Har en Logic Platinum, men den er nå tom for strøm og siden til dette produkte var umulig å besille noe fra. Nå har eg ikkje prøvd meg så mye på div E-sigarett produkter, men den eg kjøpte meg passet meg ypperlig. Trenger ikkje å ha noe fancy greier. Noe slikt? Kommer med med en boks som også virker som en lader. http://www.damping.n...ll-kit-joyetech Endret 3. juli 2013 av mesteryoda Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Brukte HP på cartos og iclear16, syns den ga lik smak på begge.. bare synn smaken ikke var noe god Man burde ha HP på en LR Boge cartomizer, smaken blir ikke den samme på andre cartos eller uten å ha steepet. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Notis; Jeg skal legge ut i det brede om sverigeturen og alle godsakene jeg kjøpte når jeg har fått laptopen min fra rep! Da vet dere hvorfor jeg er så lite aktiv her for tiden! Litt vanskelig å skrive laaange innlegg på en smarttelefon.. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Man burde ha HP på en LR Boge cartomizer, smaken blir ikke den samme på andre cartos eller uten å ha steepet. I know, bruker mer eller mindre bare Boge LR cartos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå