Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mja... Kentucky Premium Blend var god på Cartomizer, men det smaker jo ikke tobakk direkte. Jeg fikk litt nok av den etterhvert - herregud hvor lenge man kan røyke på en fylt Cartomizer - Jeg blandet litt PG RY4 i Premium blenden. Som sagt minnet det litt om Jelly Beans og Premium blend ligner mest på Butter Popcorn beans :p

 

Tror jeg må inn på wizard forumet og spørre hvilken smak som minner mest om vanlig tobakk.. RY er grei, men jeg har ikke testen den i Cartomizere alene. Premium Blend (vermillion) smaker mye og lager mye vape, men den blir fort veldig kraftig og kanskej litt kvalmende søtaktig med butter poppkorn smak.

 

Jeg fikk med Freedome Smoke USA - french toast 50/50 Pg-Vg gratis som jeg ikke har testet også har jeg heller ikke testet Cinnamon Rolls

 

Får lyst til å bestille flere Catomizers fordi jeg synes det fungerer langt bedre enn atty og tanker som fulgte med kittet. Skal riktignok prøve 1.9ohm imist atty.

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Får lyst til å bestille flere Catomizers fordi jeg synes det fungerer langt bedre enn atty og tanker som fulgte med kittet. Skal riktignok prøve 1.9ohm imist atty.

Hvis du digger cartos og mye damp, kan jeg på det sterkeste anbefale en smok mega xl dualcoil på et ego-batteri - vil tro det er det ypperste innen cartomizer-damping :)

Lenke til kommentar

Takk for tipset toth :)

 

Sånn i forhold til 510T starter pakken, så føles en cartomizer mer riktig ut synes jeg. Det var så vidt jeg fikk noe særlig røyk ut av standard atty med tank på... såklart noe er det jo fordi det holdt meg gående en ukes tid, men med cartomizer føles det mer ut som jeg røyker en vanlig røyk ift det man suger inn og trekker ned. Vet ikke om jeg ødela attyen litt, men nå skal jeg jo prøve en imist på 1.9ohm og med VG/PG blanding på atty og da får jeg vel se om det er jeg som hadde en tank som ikke var tett, eller om attyen var ødelagt eller om det rett og slett fungerer bedre på cartomizer. Jeg merker at den også slipper inn en del "falsk" luft, så den trenger nok en hette rundt spleisen....eller en teip bit rundt seg.

Lenke til kommentar

Joa det går, men jeg lar den gjerne stå i 30 min før den brukes(Boge LR Cartomizer på 510 standard batteri). Jeg drypper den full mot kanten på innsiden av cartomizern. Når jeg bruker den så røyker/damper jeg vanligvis 5-8 trekk og lar den ligge en stund(20-30 min og noen ganger mer), da er jeg liksom fornøyd. Den kom bare i 20mg nikotin - så det føles nok ut. Hender jeg blander vermillion med litt PG RY4 også, fordi vermillion var ganske sterk smak på synes jeg -

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Når noen fortjener pluss i boka og skryt så skal de få det, så her kommer det.

http://www.spaincigar.es er vanvittig bra!

Jeg har bestillt Halo juice fra diversje butikker i england til nå.

Juicycigs var vel den rimeligeste jeg har kommet over i england. Ca 165 kr for 30ml.

Halojuice i usa tar ca 114 kr for det samme, men der kommer det jo mere frakt og stress med tollen.

Hos spaincigar fikk jeg ei 30 ml flaske for ca 98 kr, så der kan jeg bestille 2 flasker med kvalitetsjuice uten at det blir noe toll og rot. :)

Jeg fikk pakka mi i dag og det er ekte godsaker fra Halo. (Må innrømme at jeg var litt skeptisk til at det var the real deal, siden det var så billig..)

De sendte pakka 1/10, så leveringstida var god, OG jeg fikk med 20ml vareprøve på 18mg "Eggnog".

Ikke helt min greie, men bare det å få med 20ml vareprøve, som ikke var vond er værdt et kryss i taket! :)

Jeg bestiller ny pakke med en gang!! :D

De har mye andre billige greier også, så det er verdt å sjekke den sida. Selvfølgerlig engelsk språk øverst.

 

Det jeg kan anbefale fra Halo er: Belgian Cocoa, Turkish Tobacco og Kringle's Curse. Den siste der smaker mint pastill godis, hvis noen ikke liker det..

Nå skal jeg teste mere! :)

Lenke til kommentar

Nei, bare hatt den ene bestillinga på 2stk 30ml flasker til 196,- og akkurat lagt inn en ny bestilling nå. :)

Jeg har så mye cartomizere, atomisere og crearomisere nå at jeg ikke trenger å bestille før om et halvt år.. hehe

Så skal jeg prøve meg på å lage coil på vivi nova selv, bare jeg finner en bra veke, så da kan det bli leeenge til jeg bestiller noe annet enn juice igjen. :)

Lenke til kommentar

Hva er Halo og kan du fortelle litt mer når du har testet den?

Gjerne med litt sammenligning fra andre juice's og hva du vaper den på :)

 

Leste en annen som skriver

I'm gonna be the contrarian here and say if you haven't tried Halo Juice... don't! (until you've tried about 5 others)... lol. That way you can fully appreciate the difference between Halo and other juice suppliers. I honestly didn't think there'd be such a difference between one supplier and the next, but I tell ya, after Halo, other juices taste thick and, well... dirty for lack of a better term.
Lenke til kommentar

Nei, bare hatt den ene bestillinga på 2stk 30ml flasker til 196,- og akkurat lagt inn en ny bestilling nå. :)

Jeg har så mye cartomizere, atomisere og crearomisere nå at jeg ikke trenger å bestille før om et halvt år.. hehe

Så skal jeg prøve meg på å lage coil på vivi nova selv, bare jeg finner en bra veke, så da kan det bli leeenge til jeg bestiller noe annet enn juice igjen. :)

Hvordan var frakten fra spania(pris)? Husk at mva beregnes av totalsum, inkl frakt - så hvis du bestiller juice for 196,- og betaler frakt på 5,- så du får sum 201, må du betale 25 moms av 201.
Lenke til kommentar

Frakten er ikke medberegnet når det kommer til 200-kroners grensen. Så lenge varen koster under 200kr kan frakten koste en million uten at det blir noen ekstra kostnader.

Det stemmer som du sier, men jeg lurer på om det er postens tollere som ikke forstår dette - jeg har flere ganger opplevd å bli avkrevd mva og forenklet tollgebyr på hele fakturaen som er klistret på pakken, når summen runder 200kr inkl frakt.

Dette er nok en feil fra postens tolleres side som sagt.

 

Noen som har vært borti Innokin iTaste? Jeg syns den ser meget fristende ut..! Herlig design, nyvinninger i form av magneter mm, VV og passthrough i ett, leser ohm og anbefaler volt, og ikke for gal pris.

 

1-12050G11100.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...