BuffyAnneSummers Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Korleis tank(er) er det du bruker Buffy? Du bruker vel 45mm XL Boge LR cartos? Bruker F16 fra damping.no. Jepp, bestiller XL cartos i LR fra vapeescape.co.uk. 15 stk for 200 kr. Planlegger å kjøpe en bedre og dyrere tank etterhvert, som kan tåle så å si alt. Har allerede klart å ødelegge en f16-tank med hot cinnamon fra VR Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Dette er ikke pakker med sporingsnummer, små pakker fra ecigwizard kommer rett i postkassa. Ikke mine. Til og med pakker uten sporingsnummer blir tatt bilde av og etterlatt som en lapp. Til tross for at det stort sett alltid er god plass i postkassa. Litt som UPS og Tollpost som alltid påstår at de har forsøkt å levere varen, men du var ikke hjemme, selv om du satt hjemme hele dagen og ventet på at noen skulle komme i nærheten av huset ditt. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Standardpakker fra Ecigwizard har kommet som rekommandert til meg. Noe jeg foretrekker over vanlig brevpost, da det er sporbart. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Har fått med meg at det er ein plast-tank-killer ja! Over til mods. Tenker å kjøpe meg noko ala Vamo / eVic / iTaste SVD. Any thoughts? Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Ikke mine. Til og med pakker uten sporingsnummer blir tatt bilde av og etterlatt som en lapp. Til tross for at det stort sett alltid er god plass i postkassa. Litt som UPS og Tollpost som alltid påstår at de har forsøkt å levere varen, men du var ikke hjemme, selv om du satt hjemme hele dagen og ventet på at noen skulle komme i nærheten av huset ditt. Standardpakker fra Ecigwizard har kommet som rekommandert til meg. Noe jeg foretrekker over vanlig brevpost, da det er sporbart. Merkelig, alltid fått dem rett i postkassa uten hente lapp de siste 3 gangene. Betaler 1.99 pund for frakt. Syns ikke det er verdt å betale en ekstra 5+ pund på noe til en verdi av 190kr hvis jeg kan velge en billigere frakt metode. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Har også alltid fått rett i postkassa. Der igjen har jeg aldri bestillt noe som er veldig stort, som oftest noen flasker/tanker/cartos ect. Bestiller vanligvis juice alene, så utstyr alene. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Har fått med meg at det er ein plast-tank-killer ja! Over til mods. Tenker å kjøpe meg noko ala Vamo / eVic / iTaste SVD. Any thoughts? Evt iTaste MVP? Ser jo at fleire er fornøygd med den. Og den er jo ganske billig! :-) Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Evt iTaste MVP? Ser jo at fleire er fornøygd med den. Og den er jo ganske billig! :-) Har selv iTaste MVP og er storfornøyd. Lang batteritid å tåler en støyt Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Har selv iTaste MVP og er storfornøyd. Lang batteritid å tåler en støyt Blei ein billig Vamo V3 :-D Gløymte dessverre å be om at dei skal skrive "Gift" på pakken... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Blei ein billig Vamo V3 :-D Gløymte dessverre å be om at dei skal skrive "Gift" på pakken... Haha! Tørr ikke se ordentlig på fasttech, er altfor billig der Altho denne http://www.fasttech.com/products/1411/10004602/1354401 skal jeg handle i nærmeste framtid. Endret 24. juni 2013 av Nurk Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Blir nok ein mekanisk liten mod på meg og snart, men i dag har eg shoppa alt, alt for mykje. Spaincigar: 1 1 piece(s) SPC-HALO-JAVA-30M Halo Twisted Java - StrengNicotine: Medium 1,2% mg/ml, Bottle: 30ml 13.22 € 0% 13.22 € 2 1 piece(s) SPC-LIQ-BERRYMIX-10L LIQUA Berry Mix Light - StrengNicotine: Light 0,9% mg/ml, Bottle: 10ml 2.48 € 0% 2.48 € 3 1 piece(s) YNDK-APPLE-30M Dekang Apple - Streng Nicotine: 12mg, Bottle: 30ml 4.96 € 0% 4.96 € Vapeescape: 2 x Boge XL Cartomisers (5) (VE323) Resistance Low Resistance £11.65 1 x 306 Drip Tip (VE242) Colour Black £1.66 Fastteck: Vamo 3 - 53.80USD PinkMule: KOM IGANG MED TANK TA/EGON/+FILLER/1 1 kr 107,44 kr 107,44 BRIDGELESS ATOMIZER 510 SORT A3-015-N 1 kr 23,14 kr 23,14 Og til slutt, fra damping.no: 1x Vision hoder Vivi Nova - 5 pakke / 1.8 for kr 119,00 pr. stykk 1x Boge f16 cartomizer (fordamper) - 5 stk for kr 79,00 pr. stykk 1x Boge LR 510, 5 stk. - Sort for kr 56,00 pr. stykk 1x Kanger Protank kit de luxe for kr 159,00 pr. stykk 1x Boge f16 tank med fordamper for kr 59,00 pr. stykk 1x Smok Pyrex tank DCT - Sølv for kr 98,00 pr. stykk Herre, godt det snart er feriepenger og eg ikkje skal på ferie i år... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Pengboka mi blør av å se den lista der Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Uff ja, må vel gå eit par månader for å spare inn igjen det eg evt ville brukt i snus. Men sånn er det vel i starten. Forhåpentlegvis har eg nok juice og utstyr for eit pr månader no.... :-) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Flink gutt. Tror jaggu meg du slår hva jeg har brukt tilsammen til nå, eller i alle fall nært opptil. Men jeg begynte jo som sagt med min første bestilling på 1150 kr, og kjøper jo juice nesten annen hver uke, siden jeg damper så mye. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Ser den. Har ennå ikke kuttet ut snusen helt, litt fordi jeg helt egentlig ikke har lyst.. men har klart å droppe ned fra 3-4 bokser i uka til 1, så det er suksess for min del Handler juice en gang i mnd, ved lønning.. da blir det vel 3-6 flasker.. kommer ann på hvor mye annet utstyr jeg bestiller. Damper endel ml om dagen, men har ennå ikke gått tom for juice, bare tom for juice jeg liker Endret 24. juni 2013 av Nurk Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Røyker man en 20-pakning om dagen, som er forholdvis vanlig, bruker man glatt bortimot 3 lapper på røyk pr. måned, da har man godt rom for å handle litt e-cigutstyr. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 206 før eller etter frakt? Etter, men det er inkludert VAT. Vi som ikke er ifra England skal vel i utgangspunktet ikke betale VAT men jeg mener at jeg betalte 206 kroner iallefall... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Har kutta snusen heilt, og det går overraskande bra. Takk Blix, no gikk eg fra å ha skyldfølelse til å føle meg økonomisk :-) Etter, men det er inkludert VAT. Vi som ikke er ifra England skal vel i utgangspunktet ikke betale VAT men jeg mener at jeg betalte 206 kroner iallefall... Det er uansett pris u/MVA tollgrensa ligger på. Så du bør vera safe. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Etter, men det er inkludert VAT. Vi som ikke er ifra England skal vel i utgangspunktet ikke betale VAT men jeg mener at jeg betalte 206 kroner iallefall... Tror det skal gå bra uansett. Enkelte steder som f.eks ecigwizard setter ned verdien utenpå automatisk.. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Verste for meg er morgensnusen. Enten det, eller etter et enormt måltid. Det går bra med vape, men er alltid et lite savn til snusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå