Wackee Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Allright felles dampere. Eg trenger litt tips. Nyter mine to Vision Spinners men må ha meir, mykje meir. Eg trenger tips til følgande: Enkelt VV PT batteri Etter som eg har så mange smaker, tar det lang tid å "bruke opp" ein tank for å teste neste smak. Går det an å få tak i ein dripper eller noko som kun tar eit par dråper av ein juice for å smake fleire etter kvarandre. Tips til dette? Har lyst på carto-tanks. Ser mange er fornøygd med Boge Cartos. Is that the shit? Peace out! Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Allright felles dampere. Eg trenger litt tips. Nyter mine to Vision Spinners men må ha meir, mykje meir. Eg trenger tips til følgande: Enkelt VV PT batteri Etter som eg har så mange smaker, tar det lang tid å "bruke opp" ein tank for å teste neste smak. Går det an å få tak i ein dripper eller noko som kun tar eit par dråper av ein juice for å smake fleire etter kvarandre. Tips til dette? Har lyst på carto-tanks. Ser mange er fornøygd med Boge Cartos. Is that the shit? Peace out! Du trenger noe mer ja.. Slik er det bare. Alltid noe nytt man har lyst på. Boge er bra de. Men jeg liker dual coil cartoer også, og Kanger carto. Prøv litt forskjellige. Her er eksempel på dripping-atomisere: http://pink-mule.com/mizersvaeske/510-t-atomizere?product_id=7762764 Eller http://pink-mule.com/mizersvaeske/510-t-atomizere?product_id=7975590 Ecigwizard har også et utvalg av drippere. Dette er ikke RBA. Du bruker de til de ikke funker lenger, da kastes de. Men de kan rengjøres ganske mange ganger. Så de er ikke engangs. Lenke til kommentar
Desu Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Har vurdert å bestille meg e-sigarett nå, men er en ting jeg lurer på. Så noen videoer på youtube med div reviews av smaker o.l, der det ikke så ut som at de trakk ned på samme måte som ved vanlig røyking. Så ut som de bare dro det inn i munnen og blåste ut med en gang istedenfor å trekke det nedi lungene som når man røyker til vanlig. Kunne noen vært snille og forklart meg om dette er tilfelle eller om det er jeg som har sett helt feil? Eventuelt hvordan man røyker e-sigaretter på den riktige måten? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Har vurdert å bestille meg e-sigarett nå, men er en ting jeg lurer på. Så noen videoer på youtube med div reviews av smaker o.l, der det ikke så ut som at de trakk ned på samme måte som ved vanlig røyking. Så ut som de bare dro det inn i munnen og blåste ut med en gang istedenfor å trekke det nedi lungene som når man røyker til vanlig. Kunne noen vært snille og forklart meg om dette er tilfelle eller om det er jeg som har sett helt feil? Eventuelt hvordan man røyker e-sigaretter på den riktige måten? Det finnes forskjellige måter å vape på, som med å røyke vanlig røyk. Når jeg røyket så trakk jeg ikke heller rett ned i lungene, da pleide jeg å trekke det i munnen først for så å trekke ned og så blåse ut.. gjør det samme med e-cigaretten. Men med e-ciggen kan du trekke rett ned i lungen også uten å risikere hosteanfall. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 Sweet baby Ghandi, tok en runde for lite og endte opp med 0.5ohm. Det stakkars 18350-batteriet gikk tom før jeg i det hele tatt rakk å skifte coil. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Søsteren og svogeren min skal på ferie til Sicilia, er det noen som vet hvordan det er å få tak i juice i Italia? Kan det kjøpes over disk? Som nylig omvendte, er de bekymret for å gå tomme underveis og måtte begynne med analogt igjen. Edit: Fikk svar fra Mist i dag. Deres juice er 80/20 PG/VG :-D De har bedt om forandring på etikettene på neste levering fra Hangsen. Endret 24. juni 2013 av Vaperizer Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Søsteren og svogeren min skal på ferie til Sicilia, er det noen som vet hvordan det er å få tak i juice i Italia? Kan det kjøpes over disk? Som nylig omvendte, er de bekymret for å gå tomme underveis og måtte begynne med analogt igjen. Edit: Fikk svar fra Mist i dag. Deres juice er 80/20 PG/VG :-D De har bedt om forandring på etikettene på neste levering fra Hangsen. På Sardinia var det ikke langt mellom e-sig-butikkene. Sikkert det samme på Sicilia også. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Nemi og Chimbus, helt supert! Lekker Allright felles dampere. Eg trenger litt tips. Nyter mine to Vision Spinners men må ha meir, mykje meir. Eg trenger tips til følgande: Enkelt VV PT batteri Etter som eg har så mange smaker, tar det lang tid å "bruke opp" ein tank for å teste neste smak. Går det an å få tak i ein dripper eller noko som kun tar eit par dråper av ein juice for å smake fleire etter kvarandre. Tips til dette? Har lyst på carto-tanks. Ser mange er fornøygd med Boge Cartos. Is that the shit? Peace out! Boge Cartos er supre ja og har meget godt omdømme. Har alltid en haug av dem liggende Endret 24. juni 2013 av balltuss Lenke til kommentar
baguett Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Har noen erfaring med ecigwizard og frakt? Hvor lang tid kan jeg forvente meg at det tar før pakken er i Norge? Det kosta jo 206 elns, så frykter men håper jeg slipper unna tollen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Har noen erfaring med ecigwizard og frakt? Hvor lang tid kan jeg forvente meg at det tar før pakken er i Norge? Det kosta jo 206 elns, så frykter men håper jeg slipper unna tollen. God erfaring med ecigwizard. Tar ca en uke (jeg bor i oslo). 206 før eller etter frakt? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Har veldig god erfaring med ecigwizard (eller uk-liquid, men de er jo det samme?) Tar opp til en uke hos meg, som oftest 5 dager. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 På Sardinia var det ikke langt mellom e-sig-butikkene. Sikkert det samme på Sicilia også. Godt å høre, takk for svaret Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Skal bestille meg litt kos fra damping.no. Tenkte å teste Protanken, Smotek Pyrex tanken og Boge F16. Trenger også tips til ein grei mod (trenger batteri og ladar også). Maks 700,- Blir for det meste til heimebruk. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Spørsmål ang boge f16. Er det XL cartoene som brukes på den? Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Venter på 5 juice pakker fra ecigwizard, men etter jeg hadde bestilt så ble jeg litt skeptisk på om de får plass i postkassa hehe. Noen som vet hva som skjer hvis alle pakkene ikke får plass i postkassa? Blir de levert dagen etter? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Mine kommer alltid som hentelapper, og så må jeg ned på postkontoret for å hente dem. Holder gjerne med én hentelapp også, de pleier å gi meg de resterende pakkene mine. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Mine kommer alltid som hentelapper, og så må jeg ned på postkontoret for å hente dem. Holder gjerne med én hentelapp også, de pleier å gi meg de resterende pakkene mine. Dette er ikke pakker med sporingsnummer, små pakker fra ecigwizard kommer rett i postkassa. Endret 24. juni 2013 av mesteryoda Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Spørsmål ang boge f16. Er det XL cartoene som brukes på den? Jepp, vanlige små cartos blir for små for den tanken. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Korleis tank(er) er det du bruker Buffy? Du bruker vel 45mm XL Boge LR cartos? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Jepp, vanlige små cartos blir for små for den tanken. Takker! Tenkte neste bestilling går i f16 fra damping.no og et par pakker med XL cartos fra pink-mule. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå