Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Da var det tilbake til hverdagen, og tilbake til å skrive om e-sigaretter. Vet ikke om jeg kommer noe særlig, representantene fra legemiddelindustrien gav meg bare det samme standardsvaret (svadaet) som står på sidene til legemiddelverket og som vi har sett så ofte ellers, og siden den lokale damperen sluttet med e-sigg, var ikke han heller spesielt interessant (ikke at han var det fra starten av for min del, men …) lenger, så da blir det tilbake til opprinnelig plan. Et par av dere i papir, og alle som har deltatt på intervjuet på nett, sammen med bildegalleri og videoer.

e:

WANT! :D

Det er jo lyssverdet jeg venter på jo lol :) Tøff sak.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SVD blir mini i forhold til denne. :)

Ja det blir den, men synes det ligner på en SVD det som ligger inni :)

Har akkurat bestilt denne i påvente av SVD'en: http://www.damping.no/collections/ladere/products/nitecore-intelli-charger

Synes Trustfire alderen er alt for treg. Bruker over et døgn på å lade opp 2 18650 batterier, dessuten slutter den ikke å lade når de er oppladet, og det gjør Intellichargeren :)

Lenke til kommentar

Har akkurat bestilt denne i påvente av SVD'en: http://www.damping.n...intelli-charger

Synes Trustfire alderen er alt for treg. Bruker over et døgn på å lade opp 2 18650 batterier, dessuten slutter den ikke å lade når de er oppladet, og det gjør Intellichargeren :)

i4 er helt sjef. Tar fortsatt en stund å lade opp 18650 som har blitt kjørt hardt, men da snakker vi en 3-4-5 timer, ikke et døgn :)

Lenke til kommentar

Har akkurat bestilt denne i påvente av SVD'en: http://www.damping.n...intelli-charger

Så lang tid..? Jeg har den samme laderen. Har ikke tatt tiden, men virker å bruke like lang tid hver gang. Ca 5-6 timer til de små blir grønne, og ca 10 timer på det store.. Pluss-minus. Er det fordi du lader 2 store samtidig at det tar så lang tid?

Men greit å kunne lade 4 samtidig. Jeg må nok også ha en slik en. :)

Lenke til kommentar

Det kunne du.......antar jeg.. Men du skal vel fortsatt ha "5 om dagen". :D

Vel, mange frukt-e-juicer dekker jo det behovet. :)

Det får jeg i meg fra den literen med tropisk nektar jeg drikker hver dag (liker jeg å innbille meg i alle fall). Så lenge det er laget fra konsentrat og ikke faktisk juice, slipper jeg unna den kløingen og opphovningen i ganen juice med fruktkjøtt og frukt og grønnsaker generelt gir meg.

Men så igjen, en banan er jo verken frukt eller grønnsaker. Botanisk sett er det vel et bær, og teknisk sett er det en belgfrukt, a là erter.

Jordbær på sin side, er uekte bær, og kan klassifiseres som en nøtt.

:D

Lenke til kommentar

i4 er helt sjef. Tar fortsatt en stund å lade opp 18650 som har blitt kjørt hardt, men da snakker vi en 3-4-5 timer, ikke et døgn :)

Ja, skal bli godt å forkorte ladetiden betraktelig samt at den slutter å lade når de er ferdig. Ramzy har allerede sendt den :)

Så lang tid..? Jeg har den samme laderen. Har ikke tatt tiden, men virker å bruke like lang tid hver gang. Ca 5-6 timer til de små blir grønne, og ca 10 timer på det store.. Pluss-minus. Er det fordi du lader 2 store samtidig at det tar så lang tid?

Men greit å kunne lade 4 samtidig. Jeg må nok også ha en slik en. :)

Ja jeg lader alltid i par, men går sikkert kortere tid om man lader bare et i slengen.
Lenke til kommentar
Så strawberry-type-e-juicer er IKKE en av "5-om-dagen" da... Fordi den den er en NØTT.. :D Og jeg som trodde jeg var så sunn... :D

Det er lett å la seg lure av alle disse herlige fristelsene. ;)

Jeg kunne skrevet utdypende om temaet om hva som ikke er frukt, bær eller grønnsaker, men som folk flest tror er det, men det blir for off topic, så for Lakus sin del lar jeg være.

I stedet kskal jeg klage på været. Jeg meldte jo lettskyet og 18 varmegrader nå, i stedet høljer det ned, det tordner og er ca 13 varmegrader. Jeg dro på jobb i jorts og t-skjorte i dag, jeg kjører scooter. Skal bli gøy å dra hjem om et par timer. :|

Lenke til kommentar

Ja, litt off-topic blir det vel.. Om du ikke holder det e-juice-relatert. Da vil vel ikke Lakus ha noen innvendinger. :)

Stakkars.. Håper du ikke har så lang vei hjem da.. Men gjennombløt blir du vel uansett. Ta noe vanntett rundt e-sig-utstyret. :)

Lenke til kommentar

Ja Nemien er fantastisk, ligger rimelig tynt an når de kommer med en fet messingversjon snart! :)

Bestilte 2 Chimbuser til på sparket etter å ha satt opp denne. :)

Ingen vits i å gjøre motstand. :) Den kommer nok du til å kjøpe. (Bare å vente på bilde av messing-varianten) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...