Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@

 

Ja, helt håpløs for meg. Altfor stor.

 

Det har du rett i. :) Kan jo ikke gå rundt med noe så stort i lomma.. Jeg har aldri vamoen med meg noe sted.

Husker du sånn ca hvor lang tid det tar før Reoen kommer? Jeg venter såååå på den. :)

Endret av Amaline
Lenke til kommentar

For å illustrere hva vi snakker om. Attyen på Vamoen er litt mindre enn iClear30... :)

 

9119405973_6f2649de9a_b.jpg

 

 

 

 

Reo'n går i en lomme i hva som helst av bukser, og det gjør åpenbart ikke Vamoen uten å være i veien. Superhendig.

Helan og Halvan he he :) Hjelpe meg, og så er SVD'n ørlite større enn Vamoen. Hvilket monster har jeg bestilt? Ho ho :)
Lenke til kommentar

Det har du rett i. :) Kan jo ikke gå rundt med noe så stort i lomma.. Jeg har aldri vamoen med meg noe sted.

Husker du sånn ca hvor lang tid det tar før Reoen kommer? Jeg venter såååå på den. :)

 

Jeg valgte express shipping, tok vel en 5-6 dager+ litt hos tollen. :)

 

 

Reo Mini vs et visakort:

 

9119505095_b89b35b23b_c.jpg

Endret av Amund_Blix
Lenke til kommentar

Du må ha veldig store lommer... :D

Njæ, jeg har ingen bukser eller shortser med lommer i forskjellig størrelse. De er dype nok til at VAMO-en med en Vivi Nova akkurat går nedi.

Men som sagt, jeg har den jo stort sett i handa eller på bordet, unntatt når jeg kjører til jobb, da ligger den i en lomme i sekken sammen med eGo VV PT-ene, mens tankene har jeg i en liten ziplock-pose og står rett opp og ned i en lomme som passer akkurat. Cartoer ligger løst, da det ikke er noen lekkasjefare fra de, i alle fall ikke som jeg har merket meg. :)

Lenke til kommentar

Er vel mye enklere for kvinner som alltid har med veske :)

 

Det er sant. Men vamoen er allikevel for stor til å ha med seg ut av huset. Og jeg bruker den bare med små batterier. :) Jeg vil helst ikke bli sett med den.. :D Tenk om man dør med i hånden... Nei, huff.. skal vel ikke si sånn.. Liker I-taste VV veldig godt. Den er så liten og veier ingenting. Men har display.

Lenke til kommentar

Det har du rett i :) Den er kjempefin, liten og handy. Du får nok mye glede av den. Jeg gleder meg sinnsykt til SVD'n min kommer :)

 

Ja, SVD er fin også. Og stooor. :D Så får du målt ohm med den. Når du skal begynne å lage veker selv. Jeg lurer på hvilken som kommer først. Den lilla lille, eller Reoen.. Tror vamoen kommer til å bli mest brukt til ohm-måler etterhvert.. :)

Lenke til kommentar

 

 

Ja, SVD er fin også. Og stooor. :D Så får du målt ohm med den. Når du skal begynne å lage veker selv. Jeg lurer på hvilken som kommer først. Den lilla lille, eller Reoen.. Tror vamoen kommer til å bli mest brukt til ohm-måler etterhvert.. :)

Ja den er vist stoooor. Mye større enn jeg trodde da jeg bestilte den. Er for å kunne måle ohm jeg bestilte den ja. Kan jo kanskje bli Vamo på meg også dersom jeg vinner sommerkonkurransen på damping.no :) Du får nok begge modene dine før jeg får lyssverdet. Når jeg sjekka sporinga i går var den bare i Singapore enda :(
Lenke til kommentar

Da var det tilbake til hverdagen, og tilbake til å skrive om e-sigaretter. Vet ikke om jeg kommer noe særlig, representantene fra legemiddelindustrien gav meg bare det samme standardsvaret (svadaet) som står på sidene til legemiddelverket og som vi har sett så ofte ellers, og siden den lokale damperen sluttet med e-sigg, var ikke han heller spesielt interessant (ikke at han var det fra starten av for min del, men …) lenger, så da blir det tilbake til opprinnelig plan. Et par av dere i papir, og alle som har deltatt på intervjuet på nett, sammen med bildegalleri og videoer.

 

e:

 

WANT! :D

Endret av Datasmurf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...