Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Hehe, alle som vil får patte på mine esigger også. Tenker at for hver jeg klarer å omvende, snyter jeg staten for 3000 kr. måneden hvis de røyker 20 om dagen. Endelig hevn for alle baksmellene :devil:

Er oppe i 12000 i måneden allerede og mer skal det bli :evil:

He he, den filosofien liker jeg :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leste om hvordan menthol juicer er harde mot plasttanker, derfor gjorde jeg et forsøk til med V-Core 2.0 saken min, denne gang med Mist jordbær. Men det ser ut til at plasten i denne svetter med alle juicer og sånn kan det jo ikke være...

Smaken den gir er derimot SÅ bra at jeg har veldig lyst på en fungerende sånn en... Det er ikke alle juicer som går like godt i cartotank og denne ser ut til å få det beste ut av de jeg har prøvd.

Etter litt surfing har jeg funnet denne:

http://www.bargainvapour.com/Smok_Drunker_Tank/p1274299_9663384.aspx

Burde gi lignende resultat og er fra en anerkjent leverandør. Er det noen som har vært borti denne?

Lenke til kommentar

Huff ja, er nok mest alkoholen. Men pleier ikkje å få så sinnsjukt vondt i hodet.

Leser gjennom heile tråden no, er på side 117. Veldig interessant og lærerikt. Samt så masse utstyr eg får lyst på! Har lyst på ny mod og fleire tankar. Vurderer tankomizer, er vel forskjell fra Vivi Novaen.

Lenke til kommentar

Mens jeg elsker VAMO-en min, og finner ikke noe upraktisk med den i det hele tatt, men smaken er som baken antar jeg.

VAMO + iClear-30 er himmel, selv om jeg vanligvis bruker en Vivi Nova på min, og iClear-30-en på et av eGo-batteriene.

Mitt kriterium for en praktisk mod er noe som er like enkelt å ta med meg som en 20-paking. Vameon er ikke helt der, for å si det sånn :D Nå som sommeren kom, er en Vamo et regelrett beist å stappe i sommershortsen, "no I'm not that happy to see you"........ :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...