balltuss Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hehe, alle som vil får patte på mine esigger også. Tenker at for hver jeg klarer å omvende, snyter jeg staten for 3000 kr. måneden hvis de røyker 20 om dagen. Endelig hevn for alle baksmellene Er oppe i 12000 i måneden allerede og mer skal det bli He he, den filosofien liker jeg Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Godt poeng det Datasmurf, det kommer mye godt ut av dampinga Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg leste om hvordan menthol juicer er harde mot plasttanker, derfor gjorde jeg et forsøk til med V-Core 2.0 saken min, denne gang med Mist jordbær. Men det ser ut til at plasten i denne svetter med alle juicer og sånn kan det jo ikke være... Smaken den gir er derimot SÅ bra at jeg har veldig lyst på en fungerende sånn en... Det er ikke alle juicer som går like godt i cartotank og denne ser ut til å få det beste ut av de jeg har prøvd. Etter litt surfing har jeg funnet denne: http://www.bargainvapour.com/Smok_Drunker_Tank/p1274299_9663384.aspx Burde gi lignende resultat og er fra en anerkjent leverandør. Er det noen som har vært borti denne? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 I natt hadde eg tidenes mest intense hodepine. Dampa relativt mykje på byen i går (RY4 18mg) og blei bra full. Kan det vera nikotinen som gjer dette? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg liker å skylde på alkoholen. Jeg dampa også ganske kraftig i natt, men alt jeg endte opp med, var en kraftig sult. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Huff ja, er nok mest alkoholen. Men pleier ikkje å få så sinnsjukt vondt i hodet. Leser gjennom heile tråden no, er på side 117. Veldig interessant og lærerikt. Samt så masse utstyr eg får lyst på! Har lyst på ny mod og fleire tankar. Vurderer tankomizer, er vel forskjell fra Vivi Novaen. Lenke til kommentar
Enay Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Har kjøpt http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=180 + 2 Clearomizere og ekstra juice. Kan jeg klare meg på dette, eller burde jeg kjøpe meg enda et batteri? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Har kjøpt http://www.liberty-f...duct.asp?id=180 + 2 Clearomizere og ekstra juice. Kan jeg klare meg på dette, eller burde jeg kjøpe meg enda et batteri? Ganske små batterier ja, så jeg ville ha vurdert noen ekstra, og flere hoder for backup... Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Og, Innokin har en veldig fin ny boksmod på gang: 1 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Og, Innokin har en veldig fin ny boksmod på gang: Wow. Blir vel iTaste et eller annet. Må si jeg digger Innokin, og alt de lager er skikkelig kvalitet. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Og, Innokin har en veldig fin ny boksmod på gang: Er den lagd for iclear30? Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Er den lagd for iclear30? Kan nok benytte alt med 510 kobling og Ego, men det er Innokin som lager iClear også, så de følger med i kittet Noen som vet navnet på den enda? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Kan nok benytte alt med 510 kobling og Ego, men det er Innokin som lager iClear også, så de følger med i kittet Noen som vet navnet på den enda? Jeg spør fordi det er forskjellig tykkelse på en iclear30, vivi og tank, f.eks.. Er ikke såååå glad i iclear30 liksom Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg synes iClear30 er helt grei, så jeg vil nok vurdere denne til å erstatte Vamoen min. Vamoen er håpløst upraktisk, denne ser ut til å treffe mål for mitt behov. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Mens jeg elsker VAMO-en min, og finner ikke noe upraktisk med den i det hele tatt, men smaken er som baken antar jeg. VAMO + iClear-30 er himmel, selv om jeg vanligvis bruker en Vivi Nova på min, og iClear-30-en på et av eGo-batteriene. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 http://pink-mule.com/nyheder-new/v%C3%A6skebeholder-mizer-cartomizadores-nyt-news/BOGE-TANKCARTOMIZER-SLOTTED-PM-2.0-LR-XL-45MM Genialt, kommer til å kjøpe disse neste gang jeg trenger cartoer :-D Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 (endret) http://pink-mule.com...-2.0-LR-XL-45MM Genialt, kommer til å kjøpe disse neste gang jeg trenger cartoer :-D Oh wow, billig! Si ifra hvordan de funker da! Edit: Så nå at det var SR og ikke LR. Uææ Endret 23. juni 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Mens jeg elsker VAMO-en min, og finner ikke noe upraktisk med den i det hele tatt, men smaken er som baken antar jeg. VAMO + iClear-30 er himmel, selv om jeg vanligvis bruker en Vivi Nova på min, og iClear-30-en på et av eGo-batteriene. Mitt kriterium for en praktisk mod er noe som er like enkelt å ta med meg som en 20-paking. Vameon er ikke helt der, for å si det sånn Nå som sommeren kom, er en Vamo et regelrett beist å stappe i sommershortsen, "no I'm not that happy to see you"........ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Synes du? Min får helt greit plass i lomma, selv med 18650. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå