Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edit: Det du faktisk spurte om; en atomizer 'varte' i ca en uke for meg, spørs hvor mye man vaper :)

En uke?! Damn. Jeg har fremdeles min første atomizer, kjøpt i februar en gang.

 

Før jeg måtte bløte den i vodka for så å dry-burne. Så kunne jeg bruke den igjen.. :) Men hvordan får du dine til å vare så lenge?? Hva slags atomizer er det du bruker egentlig? :p Jeg vet at mine trenger en rens eller burde kastes når jeg får den første brente smaken.

Lenke til kommentar

Det ville vært veldig billig ellers kanskje, synes nesten det var billig fra før. Synd for en pakke er jo akkurat det man har lyst på. Var dårlig med driptips på wizard nå, men bestilte 2 atomizers 1 driptip og noen flere tanker.

 

Hvis jeg skal prøve et nytt batteri, hva er et godt kjøp..beste er jo om de tinga jeg har kjøpt passer(atomizers-carto-tanker). Har standard 510 nå....kanskje best å holde meg til det?

Lenke til kommentar

Men hvordan får du dine til å vare så lenge?? Hva slags atomizer er det du bruker egentlig? :p

Det er en 3.0 ohm atomizer, og jeg troooor den er fra Bauway. Eneste jeg kan si om den er at den har sølvkontakt under, i motsetning til veldig mange andre som er gullfarget, men det i seg selv har nok ikke noe å si. Jeg bare drypper to-tre dråper oppi, vaper til smaken blir stram og drypper to nye dråper oppi. Om den har ligget lenge og blitt tettet igjen av gammel juice eller noe bare skyller jeg den i varmt vann og dryburner til den gir et jevn glød. Og så tilbake til dripping igjen som vanlig. Jeg merker jo selvfølgelig at den er litt eldre enn de andre, nyere atomizerne mine, men faen om jeg ikke liker den bedre enn alle de nye jeg har. Kanskje jeg har fått en skikkelig tøffing?

 

Er dog ute etter en drip tip som har en skikkelig vid åpning. Lei av å enten treffe kanten eller måtte ta den av og på hver gang jeg skal drippe. Har også dabbet såvidt borti 306 atomizere, som virker ganske bra, men er avhengige av gode driptips. Det er mer eller mindre kun atomizeren og så må du ha en driptip som dekker over hele.

 

Hvis jeg skal prøve et nytt batteri, hva er et godt kjøp..beste er jo om de tinga jeg har kjøpt passer(atomizers-carto-tanker). Har standard 510 nå....kanskje best å holde meg til det?

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke vet og ikke orker å sjekke hvilke batterier du sitter på nå, men en Ego Twist er vel slik jeg ser det det beste kjøpet innen batterier akkurat nå. Formfaktoren til en Ego, variabel volt (fra 3.2v til 4.8v) og 510 connection. Om du kjøper 1000Mah batteriet varer den også en stund. Prisen er også veldig lav i forhold til hva du får og den går under tollgrensa på 200kr i flere nettbutikker.

Lenke til kommentar

Hvis jeg skal prøve et nytt batteri, hva er et godt kjøp..beste er jo om de tinga jeg har kjøpt passer(atomizers-carto-tanker). Har standard 510 nå....kanskje best å holde meg til det?

 

Som lakus skriver; Ego.. :) Godt merke og gode batterier.Jeg har en standard størrelse med passthrough. Helt priceless når du sitter der med tomt batteri.

 

Det er en 3.0 ohm atomizer, og jeg troooor den er fra Bauway. Eneste jeg kan si om den er at den har sølvkontakt under, i motsetning til veldig mange andre som er gullfarget, men det i seg selv har nok ikke noe å si. Jeg bare drypper to-tre dråper oppi, vaper til smaken blir stram og drypper to nye dråper oppi. Om den har ligget lenge og blitt tettet igjen av gammel juice eller noe bare skyller jeg den i varmt vann og dryburner til den gir et jevn glød. Og så tilbake til dripping igjen som vanlig. Jeg merker jo selvfølgelig at den er litt eldre enn de andre, nyere atomizerne mine, men faen om jeg ikke liker den bedre enn alle de nye jeg har. Kanskje jeg har fått en skikkelig tøffing?

 

Er dog ute etter en drip tip som har en skikkelig vid åpning. Lei av å enten treffe kanten eller måtte ta den av og på hver gang jeg skal drippe. Har også dabbet såvidt borti 306 atomizere, som virker ganske bra, men er avhengige av gode driptips. Det er mer eller mindre kun atomizeren og så må du ha en driptip som dekker over hele.

 

Aaaaa.. så du drypper! Jeg har aldri orket det. For stress, og med 510 T så får man den ''konsentrerte'' smaken uansett.

 

Har to drip-tips i plast som jeg fikk av vapeescape når jeg bestilte to ganger der. De er kanskje vide nok? Jeg er ikke siker siden jeg bruker drip-tipene på cartomizers bare for å ha noe annet enn metal å sutte på.. plus ser det pent ut :p Kanskje du skulle hatt sånn flaske med bunt nål-spiss på?

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Fikk Vermillion River sin Cinnamon Bun i dag, og jeg er ganske så fornøyd. Nå er jeg en særdeles stor fan av kanelboller (nammenamm) så jeg hadde nok en smule for høye forventninger, men den er slettes ikke dårlig. Den ene Cheesecake flaska mi gikk derimot fra å være god til å smake veldig veldig rart. Den siste 1/4 av den smaker rett og slett ikke godt.

Lenke til kommentar

Fikk Vermillion River sin Cinnamon Bun i dag, og jeg er ganske så fornøyd. Nå er jeg en særdeles stor fan av kanelboller (nammenamm) så jeg hadde nok en smule for høye forventninger, men den er slettes ikke dårlig. Den ene Cheesecake flaska mi gikk derimot fra å være god til å smake veldig veldig rart. Den siste 1/4 av den smaker rett og slett ikke godt.

 

Jeg ELSKER cinnamon rolls, men kjenner flere som syns at smaken kan være for mye eller smake for kjemisk. Prøv med en kopp kaffe.. I dare you!

 

Hvordan rart er det cheesecake'n smaker? Aldri opplevd, men nå har jeg som regel bestilt de mindre flaskene, første gang jeg bestilte 50 ml nå.

Lenke til kommentar

Noen som har en Ego-C twist liggenes jeg kunne kjøpt? Kjøpte en fra vaporgod som tydeligvis ikke kommer, og har veldig lyst på en asap :)

 

Har du klagd på dem? Syns servicen hos vaporgod kan være ganske shitty innimellom.

 

Har gitt de beskjed og spurt om råd, men siden jeg ikke kjøpte internasjonal tracking kunne jeg bare takke meg selv fikk til svar.

Lenke til kommentar

BREAKING NEWS

(tror jeg, ser ut som en ny variant av twist)

 

Lett at jeg skal ha en av disse når den kommer på lager, venter med å prøve meg på VV til den blir tilgjengelig:

3997-1.jpg

 

http://www.madvapes....-stainless.html

 

Well Done!Review by Wolfstone5

 

The new Vision eGo Spinner does not disappoint! It's perfect for both the novice and advanced vapors. The "volume" knob is stiff yet smooth when setting your voltage and won't move in your pocket or purse. The fit and finish are above par and it has a metallic luster in the blue model's rubberized coating. If your looking for an inexpensive variable voltage device that's simple to operate, this would be a great choice.

(Posted on 9/28/12)

 

Great Battery and Fantastic Customer ServiceReview by Tony

Got my spinner in yesterday. Worked perfectly out of the box. This is my first VV battery(been vaping for 3weeks now) and I'm loving it so far. It's a little fatter and longer than my ego-c 1000(non-twist) but feels sturdy and comfortable. I don't have a voltage meter to test but it SEEMS as if you can "fine tune" the voltage between the markings(ie 3.9,4.0,4.1 and so on). On a customer service note, they had just sold out of the Black version so I ordered a Blue and literally begged them for the Black model. They happily obliged me. :) So cool.

Thanks, Madvapes!

(Posted on 9/26/12)

 

1st ImpressionReview by piratesbelay

Great addition... Looks to be about 6-8 hours of straight vapin' w/out having to recharge the battery. That's what I was hoping for. So far, Thumbs up for the eGo Vision Spinner. Easy to use, not to long in the tooth. It's what I needed for Mobile Vaping. It's twice the capacity of the standard 650mah twist.

(Posted on 9/24/12)

 

Greatly improved version of the twistReview by Vapour Cat

The first thing you will notice is the diameter is larger than the twist, the size of a dime and a 1/2 inchshorter than the 1000mah twist.

Second you can read the numbers to change the voltage without a magnifying glass and it has a knurled knob for easy grip.

Third you can read with diagital volt meter and it only drops 1 tenth of a volt under load with a dual coil 1.5 ohm cartomiser.

Way to go Vision and Mad Vapes so far really impressed.

BernieTheMac A.K.A. Vapour Cat

Endret av toth
Lenke til kommentar

Fikk batteriet i dag(som manglet i første sending) og ekstra atomizer, en tank og 10ml French toast juice i tillegg.

 

Ble veldig glad for at de la med litt ekstra da det manglet et batteri på starter packen min. Anbefaler derfor ecigwizard til alle - raskt svar på klage(innen 30 min for min del), god service og de gjør opp for tabber :)

Lenke til kommentar

Gsus - Cartomizer med Vermillion River Premuim Kentucky.... WOW

Skjønner godt hva du mente med Cartomizer og at det er annerledes. Puffer på en Boge LR nå, og jeg klippet bare et lite hull på toppen av kondomen fordi jeg mangler drip tip, maaasse masse vape. Denne var god og et bra kjøp. Takk for tipset :)

 

EDIT: Det er jo en helt annen verden enn å suge seg ihjel på PG i en standard atty med 510 tank. Soft tip som kommer med Boge LR fungerer helt fint forresten, må ikke ha drip-tip på den(eller modifisert kondom) og Cartomizeren min holder ikke så høy temp at jeg brenner leppene.

 

EDIT 2: Vermillion minner meg om Jelly Beans. Lurer på om de kjøper smakstilsettningen derfra :p

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...