Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja eRoll har pcc. Uten den hadde det ikke vært noe særlig da batteriet varer kansje 15-20min. Pcc'n var jo pitteliten i forhold til hva jeg trodde, er som å ta med en liten mobil. :)

Kjekt med slik ladeeske. De første E-siggene jeg begynte med har også slik ladeeske. Jeg digger at batteriet lader mens jeg har det i lomma mens jeg er ute. Synes alle burde ha en slik løsning. Genialt :)
Lenke til kommentar

Okay jeg gir meg. Hvis eier vil være nazi så er et opp til ham/henne. :)

Prøvde ikke å være slem, lover! :)

Men jeg syns vi dampere har ett ansvar om å dampe offentlig så mye som mulig, å hvis vi blir spurt, informere folk. Nikotin juice å damping generelt kommer ALDRIG til å bli godtatt av staten før vi når nok folk. Vitenskapen er alerede på vår side, ingen seriøse helse plager har så langt blitt forska fram, så vi er halveis.

DAMP DAMP!

Lenke til kommentar

Prøvde ikke å være slem, lover! :)

Men jeg syns vi dampere har ett ansvar om å dampe offentlig så mye som mulig, å hvis vi blir spurt, informere folk. Nikotin juice å damping generelt kommer ALDRIG til å bli godtatt av staten før vi når nok folk. Vitenskapen er alerede på vår side, ingen seriøse helse plager har så langt blitt forska fram, så vi er halveis.

DAMP DAMP!

Støtter deg i den Master Yoda. Jeg damper overalt men jeg prøver å ikke vekke oppsikt. Gidder ikke å provosere heller. Jeg damper på Rema, på butikksentre, på bussen, i svømmehallen og you name it. Ingen har sagt noe til meg enda, kanskje jeg ser for farlig ut he he, men ... Når noen sier noe, skal jeg bare rolig forklare hva det er og hvordan det virker :) Opplyse folk. Om 5 år vil E-sigaretter være så vanlige at den kafeverten som ikke tillater det vil gå konk. :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Støtter deg i den Master Yoda. Jeg damper overalt men jeg prøver å ikke vekke oppsikt. Gidder ikke å provosere heller. Jeg damper på Rema, på butikksentre, på bussen, i svømmehallen og you name it. Ingen har sagt noe til meg enda, kanskje jeg ser for farlig ut he he, men ... Når noen sier noe, skal jeg bare rolig forklare hva det er og hvordan det virker :) Opplyse folk. Om 5 år vil E-sigaretter være så vanlige at den kafeverten som ikke tillater det vil gå konk. :)

Hvis det er ett profil bilde av deg...har sett folk som er mye skumlere :)

Lenke til kommentar

Hvis det er ett profil bilde av deg...har sett folk som er mye skumlere :)

Ja, det har jeg og :) Er et profilbilde, men der har jeg hestehale. Har hår nesten ned på ræva, og så har jeg masse tatoveringer, og siden dette bildet ble tatt har jeg et fippskjegg som går langt ned på brystet :)
Lenke til kommentar

Ja, det har jeg og :) Er et profilbilde, men der har jeg hestehale. Har hår nesten ned på ræva, og så har jeg masse tatoveringer, og siden dette bildet ble tatt har jeg et fippskjegg som går langt ned på brystet :)

Hadde hestehale når jeg gikk på ungdoms skolen, men til slutt så gikk jeg lei av å vente 30+ min på at håret skulle tørke etter dusjen. For ikke å snakke om hår strikk....dæven

Lenke til kommentar

Hadde hestehale når jeg gikk på ungdoms skolen, men til slutt så gikk jeg lei av å vente 30+ min på at håret skulle tørke etter dusjen. For ikke å snakke om hår strikk....dæven

He he :) Jeg gidder ikke å la håret tørke. Jeg bare grer det bakover, fester det i en strikk og ferdig med det :)
Lenke til kommentar

Hangsen har også mange rene VG juicer. De er en av verdens største leverandører av e-juice, så de har sikkert hele registeret. Har hatt et par av 100 % VG fra dem, og de er skikkelig gode :)

Du har nok rett i at de lager det meste ja ;-)

Jeg hadde en flaske T-Juice Mentice i 24 mg. Den ble for sterk for meg, på det tidspunktet hadde jeg ikke svakere juice enn 18 mg og hadde lyst til å prøve svakere. Kjøpte en flaske Glysrol på apoteket og fyllte opp 30 ml flaska som det var ca 60% igjen av. Tenkte at da fikk jeg prøvd både svakere nikotinstyrke og ~50/50 PG/VG. Fikk en litt tørr og ekkel munnfølelse/smak når det ble så mye VG. Har du merket noe til dette med 100% VG juice? Skulle egentlig gjerne dampet ren vegetabilsk juice, trenger ikke noe throathit, så lenge det smaker godt og har nikotin.

Den egenblandede juicen ble tykk og lager noen utrolige dampskyer, hehe

Lenke til kommentar

Hehey, jeg driver å samler opp hår for tiden selv. Dessverre er det veldig stritt så nå mens det ikke er langt nok til å sete strikk i vil det stå alle andre veier enn dit jeg vil. Men putter på en caps etter dusjen så legger det seg ned ;)

Langt hår på sommeren et faktisk utrolig deilig, spesielt om man er typen som bader litt. Det våte håret kjøler ned hodet i varmen, faktisk ganske digg. Og på vinteren er det isolasjon :p

Men ja. Synes det børstede stålet på GP Papsen var såpass fin at jeg vurderer å stikke innom et verksted å få behandlet noen RBAer til samme finish.

Lenke til kommentar

Du har nok rett i at de lager det meste ja ;-)

Jeg hadde en flaske T-Juice Mentice i 24 mg. Den ble for sterk for meg, på det tidspunktet hadde jeg ikke svakere juice enn 18 mg og hadde lyst til å prøve svakere. Kjøpte en flaske Glysrol på apoteket og fyllte opp 30 ml flaska som det var ca 60% igjen av. Tenkte at da fikk jeg prøvd både svakere nikotinstyrke og ~50/50 PG/VG. Fikk en litt tørr og ekkel munnfølelse/smak når det ble så mye VG. Har du merket noe til dette med 100% VG juice? Skulle egentlig gjerne dampet ren vegetabilsk juice, trenger ikke noe throathit, så lenge det smaker godt og har nikotin.

Den egenblandede juicen ble tykk og lager noen utrolige dampskyer, hehe

Nei merka ikke noe av det. Synes det smakte godt, ikke så mye Throat Hit, men masse damp. Den ene var fra amtorp.net , han har jo Hangsen i 10 ml flasker, det var lakris. Den andre bestilte jeg fra Mario i Spania på www.spaincigar.es og det er Indian Tobacco. Nydelig smak og masse damp. Bedre enn Turkish Tobacco fra Halo som mange synes er meget bra :) Det er de eneste juicene jeg har testet med kun VG :)
Lenke til kommentar

Hehey, jeg driver å samler opp hår for tiden selv. Dessverre er det veldig stritt så nå mens det ikke er langt nok til å sete strikk i vil det stå alle andre veier enn dit jeg vil. Men putter på en caps etter dusjen så legger det seg ned ;)

Langt hår på sommeren et faktisk utrolig deilig, spesielt om man er typen som bader litt. Det våte håret kjøler ned hodet i varmen, faktisk ganske digg. Og på vinteren er det isolasjon :p

Men ja. Synes det børstede stålet på GP Papsen var såpass fin at jeg vurderer å stikke innom et verksted å få behandlet noen RBAer til samme finish.

Ja enig der :) Har hatt langt hår siden 8.klasse og kan ikke forestille meg å våkne en morra uten å kjenne håret nedover ryggen :)
Lenke til kommentar

E-sigarettene mine var veldig populære i og utenfor ølteltet, og jeg konverterte flere røykere. Det var i alle fall det de sa der og da etter å ha prøvd sakene mine, får se hvordan det blir når de blir edrue. =p

Du lar fulle ukjente folk patte på esigen din?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, alle som vil får patte på mine esigger også. Tenker at for hver jeg klarer å omvende, snyter jeg staten for 3000 kr. måneden hvis de røyker 20 om dagen. Endelig hevn for alle baksmellene :devil:

Er oppe i 12000 i måneden allerede og mer skal det bli :evil:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, alle som vil får patte på mine esigger også. Tenker at for hver jeg klarer å omvende, snyter jeg staten for 3000 kr. måneden hvis de røyker 20 om dagen. Endelig hevn for alle baksmellene :devil:

Er oppe i 12000 i måneden allerede og mer skal det bli :evil:

Hahaha.. Det var jo også en måte å se det på... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...