balltuss Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Så bra. Tror ikke det finnes mange steder man kan dampe. Alle Cafeer og serveringssteder kan man dampe. Røykeloven gjelder ikke for e-sigaretter, og ingen med noen lov i hånda kan nekte deg. Selv har jeg dampa på flere cafeer og ingen har sagt noe som helst enda. Jeg har gjort det diskré og ikke sittet å utbasunert og demonstrert hva jeg driver med, men den dagen noen sier noe, vil jeg bare forklare på en rolig måte hva det er, og at det er fritatt fra røykeloven. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Så bra. Tror ikke det finnes mange steder man kan dampe. Jeg er på forhand kontakt med de fleste utesteder hvor jeg vet jeg skal i løpet av en kveld for å høre om jeg kan dampe hos dem, siden jeg aldri får svar fra dem, gjør jeg det likevel. Ingen har sagt noe enda. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Slik ser det ut hjemme hos en stordamper lol Et lite lørdagsbilde. God helg vapers Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Godt filmvalg, balltuss. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Godt filmvalg, balltuss. Javisst Et mesterverk! Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Slik ser det ut hjemme hos en stordamper lol Et lite lørdagsbilde. God helg vapers Ja det var et godt utvalg. Jeg liker den nye glasstanken så godt at jeg har dampet Vamp-vape i 24 timer. Men jeg må gå og fylle opp et par dingser til nå. Må variere... Og ja, du har jo rett når det gjelder røykeloven. Den omfatter bare tobakk. Enn så lenge... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Her er lørdagskvelden hos en smurf som feirer internasjonal smurfedag og forbereder seg til å dra ut og drikke. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Her er lørdagskvelden hos en smurf som feirer internasjonal smurfedag og forbereder seg til å dra ut og drikke. Bra utvalg Smurf, skimter en iClear 30 der bl.a. Kos deg ute og skål Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Utvalg hos deg også Datasmurf. Ha en hyggelig bytur. Jeg skal ta et glass rødvin etterhvert, og prøve å få laget noen nye veker.. Skikkelig spennende.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 En iClear30, en Vivi Nova med blå tank og ming driptip, en Vision Nova STV i pose, en ProTank, en tom T3, noen Boge cartos og en SmokTech DCT carto fylt med herlig spearmint. Tipper jeg tar med passthroughene ut i kveld, må bare lade de opp. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Må vel teste disse magiske e-sigarettene jeg og, så jeg starta rolig (og billig) med Quit Smoking Electronic Cigarettes with Chargers and 10-Refills Set (110~240V) Hvis jeg har sansen for det blir jeg også å kjøpe noen som er litt dyrere og varer lengre, men vi får se. Røykeloven blir ikke snillere med årene og når de tvinger folk til å slutte så har man ikke så mye valg. Hørte at de selger e-sigaretter på statoil, vet noen hva slags type det er? edit: avbrøt bestillingen, de hadde ikke nikotin. bestiller fra førstepostens nettside Endret 22. juni 2013 av baguett Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Høres ut som en bedre idé, de der er kategorisert som søppel og jeg er rimelig sikker på at flere folk holder seg unna e-sigg på grunn av de. 1 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Må vel teste disse magiske e-sigarettene jeg og, så jeg starta rolig (og billig) med Quit Smoking Electronic Cigarettes with Chargers and 10-Refills Set (110~240V) Hvis jeg har sansen for det blir jeg også å kjøpe noen som er litt dyrere og varer lengre, men vi får se. Røykeloven blir ikke snillere med årene og når de tvinger folk til å slutte så har man ikke så mye valg. Hørte at de selger e-sigaretter på statoil, vet noen hva slags type det er? edit: avbrøt bestillingen, de hadde ikke nikotin. bestiller fra førstepostens nettside Har ikke hørt om at de selger på Statoil nei. Bra du avbrøt bestillingen, om du vil begynne å dampe er det best å skaffe noe som funker bra med en gang. Får du noe med dårlig futt i er veien tilbake til sigaretter kort. Ta deg en tur inn her www.damping.no og kjøp deg et sett med Egobatterier og tanker, kanskje Ego Twist med variabel volt, og for juice med nikotin, sjekk disse forhandlerne: www.liberty-flights.co.uk www.amtorp.net www.ecigwizard.com 2 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Da har jeg bestilt Vision eGo starter kit, gleder meg til å teste det =) Men må si jeg ble overrasket over hvor avansert en e-sigarett kan være, resistans, variabel volt / watt osv Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Da har jeg bestilt Vision eGo starter kit, gleder meg til å teste det =) Men må si jeg ble overrasket over hvor avansert en e-sigarett kan være, resistans, variabel volt / watt osv Bra valg Baguett Da får du kvalitet fra starten. Bra du droppa de jalla greiene du tenkte å bestille. Da får du skynde deg å bestille noe juice med nikotin fra en utenlandsk forhandler så blir dette bra vet du Lykke til med dampingen Lenke til kommentar
baguett Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Takk takk, har allerede også bestilt 2 juicer fra e-liq.net : cuba og mint (20% rabatt med damping.no koden, herlig) Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Takk takk, har allerede også bestilt 2 juicer fra e-liq.net : cuba og mint (20% rabatt med damping.no koden, herlig) Bravo Da blir alt i skjønneste orden. Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Alle Cafeer og serveringssteder kan man dampe. Røykeloven gjelder ikke for e-sigaretter, og ingen med noen lov i hånda kan nekte deg. Selv har jeg dampa på flere cafeer og ingen har sagt noe som helst enda. Jeg har gjort det diskré og ikke sittet å utbasunert og demonstrert hva jeg driver med, men den dagen noen sier noe, vil jeg bare forklare på en rolig måte hva det er, og at det er fritatt fra røykeloven. Det er feil tullbass Man har ingen "rett" til å dampe i kafeer og resturanter, og eier er i sin fulle rett til å nekte om de ikke godtar det. Dette heter "eiers rett" og er lovfestet. Bare så du ikke kommer i trøbbel noe sted. postet fra Frankfurt Flyplass 2 Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Det er feil tullbass Man har ingen "rett" til å dampe i kafeer og resturanter, og eier er i sin fulle rett til å nekte om de ikke godtar det. Dette heter "eiers rett" og er lovfestet. Bare så du ikke kommer i trøbbel noe sted. postet fra Frankfurt Flyplass Eiers rett? Finnes ingen lov mot vanndamp, og dersom de ikke tillater vanndamp kan de heller ikke tilby gjestene sine Te eller Kaffe da dette avgir vanndamp. På samme måte kan ingen nekte folk å snuse innendørs, og siden vanndamp ikke avgir noen farlige stoffer ( passiv røyking eksisterer ikke med e-sig ) kan jeg ikke se hvordan eller bak hvilken hjemmel noen kan nekte folk å dampe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Hovedsakelig fordi folk vil tro at du sitter og røyker og uansett hvor mye du prøver å forklare dem at det ikke er farlig, kan de likevel bli støtt og det blir masse drama osv. Samt at noen generelt ikke liker e-sigaretter eller vanndamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå