Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon

Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det kan du tro Vaperizer.. :D For denne måneden kanskje...

Sparer jo 100 kr. dagen på damping, kan jo ikke la pengene hope seg opp alt for mye, hehe

Seriøst, det har blitt en del handling, men jeg er veldig godt i pluss i forhold til å røyke. Jeg har ikke røyket en eneste sigarett etter jeg fikk dampeutsyret. Jeg er fremdeles på leting etter det optimale utstyret for meg og jeg synes det er viktig å få prøvd ut mest mulig :-)

Sitter å damper på cartotank med Mist Mojito i slotta Boge kragecarto på Vamo, med driptipen fra V-Core 2.0 nå. Dette er helt rått :-D

Skrev forresten om V-Core 2.0 i går kveld, den overlevde ikke natten. Juicen svetter ut tvers igjennom plasten i tanken :eek: Havner nok i søpla...

Lenke til kommentar

@Datasmurfen - hva betyr at du har sånn ekstra på profilen din =)

At jeg betaler 29 kr i måneden for å slippe unna reklame på hovedsidene (de som ikke er forum), få muligheten til å lese ekstra saker som dere gratisbrukere ikke får (til tross for at jeg veldig sjelden leser forsidene) og at jeg kan endre bakgrunnsfarge på forsidene - som jeg fortsatt sjelden bruker.

Så med andre ord betyr det at jeg støtter tek.no-nettverket med 29 kr i måneden. :)

Lenke til kommentar

Sparer jo 100 kr. dagen på damping, kan jo ikke la pengene hope seg opp alt for mye, hehe

Seriøst, det har blitt en del handling, men jeg er veldig godt i pluss i forhold til å røyke. Jeg har ikke røyket en eneste sigarett etter jeg fikk dampeutsyret. Jeg er fremdeles på leting etter det optimale utstyret for meg og jeg synes det er viktig å få prøvd ut mest mulig :-)

Sitter å damper på cartotank med Mist Mojito i slotta Boge kragecarto på Vamo, med driptipen fra V-Core 2.0 nå. Dette er helt rått :-D

Skrev forresten om V-Core 2.0 i går kveld, den overlevde ikke natten. Juicen svetter ut tvers igjennom plasten i tanken :eek: Havner nok i søpla...

Svettet gjennom tanken... :omg: Det trodde jeg ikke var mulig. :D

Ja, man kan handle utrolig mye for pengene man ville brukt på sigaretter. Jeg røyker 99% mindre enn før. Burde vel sluttet helt, men er fornøyd uansett. :)

Lenke til kommentar

Svettet gjennom tanken... :omg: Det trodde jeg ikke var mulig. :D

Ja, man kan handle utrolig mye for pengene man ville brukt på sigaretter. Jeg røyker 99% mindre enn før. Burde vel sluttet helt, men er fornøyd uansett. :)

Fullt mulig, avhengig av juicen og og materialet i tanken. :p

Lenke til kommentar

Fikk en eroll idag, let the stealth begin!

Fikk også ei flaske med Joyetech - peach. Uten nikotin vel og merke.. men lukter helt himmelsk!

E-rollen er bra den. :) Min hadde blitt liggende en stund ubrukt, men så tok jeg den med på ferie. Brukte den mer enn ego-twist-batteriene. Hadde med to "komplette e-sig" til den. Det var nok. Da var det hele tiden en som var oppladet. Og jeg hadde to forskjellige smaker.

Det blå lyset kan du skjule med hånden om du vil dampe litt diskret. :)

Fullt mulig, avhengig av juicen og og materialet i tanken. :p

At en tank kan sprekke har jeg jo hørt om. Men svetting var nytt. :)

Lenke til kommentar

ÅÅÅhhh... Det så ikke dumt ut. :) Satt nettopp å tenkte at jeg ikke orker å lage mat i kveld. Finnes det noe jeg kan putte i microen...? :D

Ha en hyggelig siste ferie-kveld. :)

Maten og pilsen var fantastisk, beste på hele turen, så en veldig god avslutning. :)

Men ferien er langtfra over, dette var bare meg-delen, på Onsdag setter jeg og guttungen(12år) kursen mot Alanya for en uke med strand, sol og innpåslitne Tyrkere... :)

Lenke til kommentar

Tror svettinga er det som forekommer før tanken sprekker.

Det var merkelig, ingen direkte lekkasje, men hele tanken var dekket av det jeg bare kan kalle svetteperler av juice på utsiden. Det var helt klart juice, luktet menthol. Heldigvis tok jeg den av Vamoen og satte den fra meg ståenderett opp og ned på tørkepapir, for å sjekke. Veldig kjedelig det der, for den gav kjempegod smak og det virket som om den veket gjevnt og fint også...

Lenke til kommentar

Da har det gått eit døgn sidan eg tok min siste snus. Det er ekstremt lenge siden eg har gått så lenge - spesielt uten litt abstinenser. Foreløbig går det veldig fint, merkar at det er uvant å ikkje ha ein klump under leppa (snuste mest løs-snus) men det går seg nok til.

Nå blir det ut på byen og konsert. Når eg drikker får eg alltid lyst på røyk, at snusen ikkje er nok. Så dette trur eg skal bli bra. Dampes!

Lenke til kommentar

Edit: Sendte en sint/frustrert/desperat mail til mistliquid folka.. Får se hva de sier :(

Har du fått noe svar fra Mist? Dette interesserer jo meg også :-)

Satte igang en ny Boge kragecarto i F16 nå, med jordbær. Fant opp en "hybridmetode" for å fylle cartoen :-)

Slotta cartoen og satte den inn i tanken. Fylte tanken og satte en tannpirker i lufthullet. Fyllte passe opp med juice, la hele greia i hjørnet på en brødpose og gav den en skikkelig Taryn spin. Funka VELDIG bra, hehe

http://www.youtube.com/watch?v=oxB_eGEGHeM

Endret av Vaperizer
Lenke til kommentar

Da har det gått eit døgn sidan eg tok min siste snus. Det er ekstremt lenge siden eg har gått så lenge - spesielt uten litt abstinenser. Foreløbig går det veldig fint, merkar at det er uvant å ikkje ha ein klump under leppa (snuste mest løs-snus) men det går seg nok til.

Nå blir det ut på byen og konsert. Når eg drikker får eg alltid lyst på røyk, at snusen ikkje er nok. Så dette trur eg skal bli bra. Dampes!

Kos deg, William, og lykke til! :D

Lenke til kommentar

Maten og pilsen var fantastisk, beste på hele turen, så en veldig god avslutning. :)

Men ferien er langtfra over, dette var bare meg-delen, på Onsdag setter jeg og guttungen(12år) kursen mot Alanya for en uke med strand, sol og innpåslitne Tyrkere... :)

Så det gjør du ja... allerede på onsdag. :) Blir ikke misunnelig... absolutt ikke... :)

Selv om det er mye "trykk" i Tyrkia ja... Har vært der en gang.

Endret av Amaline
Lenke til kommentar

Fant ut i går kveld at et av stedene jeg liker å gå for god øl i Trondhjem tillater damping, da de posta et bilde på Instagram av en bartenderne som satt inne og dampet.

Nå vet jeg hvor jeg skal neste gang jeg er i byen og kan pilse. :wee:

Så bra. :) Tror ikke det finnes mange steder man kan dampe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...