Lakus Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) (Klarte forresten å søle 1ml ejuice nettopp, satt å fikla med den for å skru av Vivi Novaen, men TVn distraherte meg nok til å prestere å skru av bunnen på Vivi Novaen og all juicen rann ut på t-skjorta mi...) Ditto. Jeg skulle dryppe noen få dråper, men glemte at jeg hadde tatt av hele toppen på flaska. Der røyk 1/5 av Pixie Dusten min EDIT: Og der ble Killeren stoppet i tollen. Må vel vente 1000 dager ekstra da Endret 21. juni 2013 av Lakus Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Ikke om du betaler 1000 ganger verdien av den, svart, til tollerne. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Er det slik du har ordnet dine toll/post-problem Smurf? (Driver å leser gjennom heile tråden no for å lære, er på side 86 og må sei at du har hatt din del av uflaks, for å sei det mildt...) Ellers, her er lista eg har bestilt av e-juice. Gleder meg til å teste. Nokon favoritter blant desse? Mojito Madness 18mg misteliquid (trudde eg bestilte Mango madness... ) RY4 18mg amtorp Eksotiske Frugter 12mg amtorp Berry Crumble 18mg ejuiceUK Mint Choc Chip 18mg ejuiceUK Smoka Cola 11mg ejuiceUK Bluberry 14MG Liberty Flights Melon 18mg Liberty Flights Spearmint 14mg Liberty Flights Vanilla 18mg Liberty Flights Ellers syns eg Eksotiske Frugter er decent. RY4 smakar ikkje så masse. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Nei, jeg har ikke råd til det. Jeg spammer dem i stedet til de blir lei og frigjør sakene mine. Tar vanligvis bare 3-4 uker ekstra. Av de der har jeg kun smakt Spearmint, og den er på andreplass på min topp 3-liste og har blitt dampet daglig siden første gang jeg smakte den for et halvt år siden. Sammen med Vermillion Rivers Florida Citrus Explosion og Hawaiian Pineapple, er den også blant mine mest kjøpte e-væsker. Deretter kommer Pink Spot Vapours Juicy Watermelon og VRs Cinnamon Rolls, som jeg i disse dager dessverre er litt lei av, men jeg regner med det tar seg opp igjen snart. Så er det vel Alba Vapours Cola, Alice in Vapelands Black & White Cookie og Freedom Smoke USAs Mojito, og resten har jeg vel bare kjøpt én gang, om jeg ikke husker helt feil. For en god mintsjokolade-smak, anbefales Nordic Vapours' Pätkis. e: Ser Nordic Vapours nå har multesyltetøy i sortimentet, hadde jeg likt multer, skulle jeg jaggu ha prøvd det. Samme gjelder den gorgonzola-juicen jeg kom over. Endret 21. juni 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Er det slik du har ordnet dine toll/post-problem Smurf? (Driver å leser gjennom heile tråden no for å lære, er på side 86 og må sei at du har hatt din del av uflaks, for å sei det mildt...) Ellers, her er lista eg har bestilt av e-juice. Gleder meg til å teste. Nokon favoritter blant desse? Mojito Madness 18mg misteliquid (trudde eg bestilte Mango madness... ) RY4 18mg amtorp Eksotiske Frugter 12mg amtorp Berry Crumble 18mg ejuiceUK Mint Choc Chip 18mg ejuiceUK Smoka Cola 11mg ejuiceUK Bluberry 14MG Liberty Flights Melon 18mg Liberty Flights Spearmint 14mg Liberty Flights Vanilla 18mg Liberty Flights Ellers syns eg Eksotiske Frugter er decent. RY4 smakar ikkje så masse. BERRY CRUMBLE!!! <3 Vaper den nå på min fucka carto, FREMDELES FANTASTISK GOD. Tror ikke at den er for absolutt alle, men jeg EEEEELSKER den <3!!! Edit: Syns 18 mg på den kan være litt sterkt da, jeg pleier å dampe den for smaken sin skyld og da pleier jeg å dampe 11 mg. Men jeg har blandet 18 mg med 11 mg nå, for å få den litt sterkere, fremdeles sinnsykt god <3 Endret 21. juni 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Om jeg noen sinne skulle hatt en nødvape, må det være en som smaker General snus. Finnes det? Jeg vet ikke hvorfor, General var aldri min favorittsnus (den æren går til Mocca og Hawken). Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Om jeg noen sinne skulle hatt en nødvape, må det være en som smaker General snus. Finnes det? Jeg vet ikke hvorfor, General var aldri min favorittsnus (den æren går til Mocca og Hawken). Om det skulle finnes, så tviler jeg på at den selger.... Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 BERRY CRUMBLE!!! <3 Vaper den nå på min fucka carto, FREMDELES FANTASTISK GOD. Tror ikke at den er for absolutt alle, men jeg EEEEELSKER den <3!!! Edit: Syns 18 mg på den kan være litt sterkt da, jeg pleier å dampe den for smaken sin skyld og da pleier jeg å dampe 11 mg. Men jeg har blandet 18 mg med 11 mg nå, for å få den litt sterkere, fremdeles sinnsykt god <3 Er vel fra ein av dine poster eg har plukka den opp. Skal bestille noko Vermillion Rivers også. Må berre dampe opp dei 260ml(!) eg har bestilt først... Hastet sånn med å bestille at når eg egentlig skulle bestille 130ml med Mango Madness (fikk det for meg at det var midt i blinken for meg, veit ikkje kvifor, huff) så bestillte eg Mojito Madness i stedenfor. Er ikkje glad i Mojito ein gang. Nei, jeg har ikke råd til det. Jeg spammer dem i stedet til de blir lei og frigjør sakene mine. Tar vanligvis bare 3-4 uker ekstra. Av de der har jeg kun smakt Spearmint, og den er på andreplass på min topp 3-liste og har blitt dampet daglig siden første gang jeg smakte den for et halvt år siden. Sammen med Vermillion Rivers Florida Citrus Explosion og Hawaiian Pineapple, er den også blant mine mest kjøpte e-væsker. Deretter kommer Pink Spot Vapours Juicy Watermelon og VRs Cinnamon Rolls, som jeg i disse dager dessverre er litt lei av, men jeg regner med det tar seg opp igjen snart. Så er det vel Alba Vapours Cola, Alice in Vapelands Black & White Cookie og Freedom Smoke USAs Mojito, og resten har jeg vel bare kjøpt én gang, om jeg ikke husker helt feil. For en god mintsjokolade-smak, anbefales Nordic Vapours' Pätkis. e: Ser Nordic Vapours nå har multesyltetøy i sortimentet, hadde jeg likt multer, skulle jeg jaggu ha prøvd det. Samme gjelder den gorgonzola-juicen jeg kom over. Multe! <3 Har notert smakane du anbefaller. Men som sagt har eg snart litt å dampe på ei stund framover. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Hmm.. Mener du F16-greia? Den har jeg. Kjempekjekk. Har bestilt sånne tomme flasker med ''lang'' og tynn spiss, så er lett som bare det å fylle på. Bare skrur av toppen på dem og skrur på flaska med juice i .. Så skyller jeg toppen etterpå. Lovin' it! Har F16 tanken og den liker jeg veldig godt. Jeg kjøpte også 10 Boge XL LR uten krage fra Vapeescape og liker de veldig godt. Med AGR tanken blir de låst helt fast, slik jeg vil ha det. Det er også ett hinder til mellom rennende juice og modden min. Blir jo som regel litt søl med cartoer ;-) Jeg skal jo ha F16 og en annen DCT tank i drift her hjemme, så jeg skal helt klart ha meg en sånn en: http://pink-mule.com...duct_id=7892826 Eller sånn en: http://pink-mule.com...duct_id=7974953 (Gjør at o-ringene varer mye lenger) Ved første anledning :-) Endret 21. juni 2013 av Vaperizer Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Er vel fra ein av dine poster eg har plukka den opp. Skal bestille noko Vermillion Rivers også. Må berre dampe opp dei 260ml(!) eg har bestilt først... Hastet sånn med å bestille at når eg egentlig skulle bestille 130ml med Mango Madness (fikk det for meg at det var midt i blinken for meg, veit ikkje kvifor, huff) så bestillte eg Mojito Madness i stedenfor. Er ikkje glad i Mojito ein gang. Jeg kan sterkt anbefale Hawaiian Pineapple, Cinnamon Rolls og KY4 fra Vermillion River! Det er de juicene jeg bestiller fast om og om igjen.. Har F16 tanken og den liker jeg veldig godt. Jeg kjøpte også 10 Boge XL LR uten krage fra Vapeescape og liker de veldig godt. Med AGR tanken blir de låst helt fast, slik jeg vil ha det. Det er også ett hinder til mellom rennende juice og modden min. Blir jo som regel litt søl med cartoer ;-) Jeg skal jo ha F16 og en annen DCT tank i drift her hjemme, så jeg skal helt klart ha meg en sånn en: http://pink-mule.com...duct_id=7892826 Eller sånn en: http://pink-mule.com...duct_id=7974953 Ved første anledning :-) Det er synd at du opplever at den sklir og griser litt til! Jeg er ekstremt superhappy med min. Vurderte å kjøpe en Cartotank med sånn ''skrue'' og fyllehull også, men jeg bestemte meg for at skrua hadde gjort meg insane Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Da har man fått kjøpt seg Ego-C for en nybegynner. Kjøpte litt smaker fra Freedomvape.eu. Relativt fornøyd hittil. Eneste var vel at det var litt vrient å få av korken på "cartridge'ene", men kjøpte nå en hau av syringe's som skal gjøre det lettere å fylle på uten å ta av korken. Noen tips og triks jeg bør vite om? Noen veldig gode smaker? Andre ting som er greit å vite? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) 3 ting du bør vite om. Passthrough batterier med variabel volt Boge LR 1,8ohms KY4 fra Vermillion river (ecigwizard.com feks) Vel.. det er en fjerde ting....CE8 Clearomizer. Etterhvert så vil du nok gå lei av å ikke ha en tank, CE8 er veldig fin. For å si det sånn, disse 4 tinga skulle jeg ønske noen sa til meg i starten @Datasmurfen - hva betyr at du har sånn ekstra på profilen din =) Endret 22. juni 2013 av Green_Monster Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Hva er nummer 2? Og nummer 4? Jeg kan ingenting om Clearomizers og andre ting, som sagt, veldig nybegynner. Endret 22. juni 2013 av BadSmile Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) CE8 Clearomiser er en tank som ligger rundt en "forbrenner" - fordelen er at den varer utrolig lenge uten å måtte skiftes ut og den smaker aldri brent. Denne tar 2ml BOGE LR Cartomizer - er en "mini tank" som tar kanskje 1,5ml(?) juice og holder det i en polyester fylling. "Forbrenneren" eller coilen om du vil, ligger inni der. Om fyllingen er tom vil den brenne seg. Begge to gir god røykproduksjon og smak, og sammen med et passthrough variabel volt så kan du bestemme hvor mye varme du har lyst til å sende i Cartomizern eller Clearomisern, som er en betegnelse på enheten som holder juicen. Alle 4 er gode kjøp. Endret 22. juni 2013 av Green_Monster 2 Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Det er synd at du opplever at den sklir og griser litt til! Jeg er ekstremt superhappy med min. Vurderte å kjøpe en Cartotank med sånn ''skrue'' og fyllehull også, men jeg bestemte meg for at skrua hadde gjort meg insane Hehe, det som gjør meg insane er å dra cartotanken opp over hullene/slottene i cartoen for å fylle, det blir griseri hver gang for meg :-) Esiggen min bør kunne overleve en tur opp og ned fra lomma mi uten at juicen renner ut, for disse fordelene tror jeg nok jeg klarer å leve med skruen, selv om den ikke akkurat er pen... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Hehe, det som gjør meg insane er å dra cartotanken opp over hullene/slottene i cartoen for å fylle, det blir griseri hver gang for meg :-) Esiggen min bør kunne overleve en tur opp og ned fra lomma mi uten at juicen renner ut, for disse fordelene tror jeg nok jeg klarer å leve med skruen, selv om den ikke akkurat er pen... Alle finner ut av hva som passer for dem etterhvert Forøvrig har jeg fått i unicorn blood forresten.. Den er veldig søt. Smaker som ... sterk saft kanskje? Måtte tukle lenge med cartomizeren, og den første klarte jeg å ødelegge (ved batteriutgangen, så den fikk ikke 'koblet' seg til zmaxen) og da mista jeg noe juice da jeg måtte åpne den full.. Så puncha jeg en ny carto, og siden jeg puncha en av hullene litt lenger opp (puncher tre stk) så begynte juice å lekke fordi det var sånn ekkel hard flaske som fulgte med juicen. HAT på slike flasker, HAT!! Edit: Er ekkel og masse hat fordi det tar en EEEEVIGHET å fylle tanken. Sååå myeeee haaaat.. Endret 22. juni 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Noen som har prøvd seg med denne pakken? http://pink-mule.com/mizersvaeske/tanke-til-cartomizere/CARTOMIZERTANKE-KAT?product_id=6748560 Tenkte å handle inn carto-tank og punsher. Men siden punsher kostet nesten like mye som hele den pakken kan jeg jo likesågreit kjøpe den.. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Alle finner ut av hva som passer for dem etterhvert Forøvrig har jeg fått i unicorn blood forresten.. Den er veldig søt. Smaker som ... sterk saft kanskje? Måtte tukle lenge med cartomizeren, og den første klarte jeg å ødelegge (ved batteriutgangen, så den fikk ikke 'koblet' seg til zmaxen) og da mista jeg noe juice da jeg måtte åpne den full.. Så puncha jeg en ny carto, og siden jeg puncha en av hullene litt lenger opp (puncher tre stk) så begynte juice å lekke fordi det var sånn ekkel hard flaske som fulgte med juicen. HAT på slike flasker, HAT!! Edit: Er ekkel og masse hat fordi det tar en EEEEVIGHET å fylle tanken. Sååå myeeee haaaat.. Høres kjent ut dette, derfor ble det AGR tank og Dremel med diamantkappskive ;-) Skulle aldri begynt å kikke på pink-mule.com, de har ALT for mye jeg har lyst på... Falt for fristelsen jeg, svak som jeg er: http://pink-mule.com/mizersvaeske/tanke-til-cartomizere/CARTOMIZERTANKE-KAT/udct-tank-smok-slim Samme diameter som eGo batterier, burde være den perfekte walkaround cartotanken... Når man først handler, må man jo fylle opp 200 kr. grensa, så da ble det: http://pink-mule.com/mizersvaeske/clearomizer-proevesaet-testkit-t3-kanger-evod-vision-ce4-innokin-iclear16-kat/mizer-proevesaet-clearomizer-innokin-iclear16-ce4-vision-t3-kanger-evod og selvsagt denne: http://pink-mule.com/tilbeh%C3%B8r/smaa-praktiske-ting?product_id=7974953 NÅ er det nok handling for i år Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 NÅ er det nok handling for i år Ja det kan du tro Vaperizer.. For denne måneden kanskje... 1 Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Noen som har prøvd seg med denne pakken? http://pink-mule.com/mizersvaeske/tanke-til-cartomizere/CARTOMIZERTANKE-KAT?product_id=6748560 Tenkte å handle inn carto-tank og punsher. Men siden punsher kostet nesten like mye som hele den pakken kan jeg jo likesågreit kjøpe den.. Fint startsett det der, får testet cartotank for en billig penge. Finner du ut at dette passer for deg, kommer du sikkert til å kjøpe andre tanker, men det er nok brukbare ting her til å gjøre dette til god investering :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå