Amaline Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Se her: http://pink-mule.com...duct_id=6048288 Men det virker litt kjelkete, mye lettere med denne: http://pink-mule.com...ank,filler,smok, Å ta av capene vil slite på o-ringer, og gjøre de løsere, så det er best å unngå det. Å bilder. Thank you. Da forsto jeg litt mer. Skal bare ta den fra hverandre når den vaskes da? Eller bør man skylle den med capene på? Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg pleier bare å skylle med capene på. Jeg har en tank dedikert til menthol, og de to andre bruker jeg ikke juicer som "setter seg", så går greit for min del. Siste kveld i Praha, nå går ferden hit for en saftig kjøttfylt Tsjekkisk middag og byens freskeste pilsner pga unikt tanksystem http://www.restauracebredovskydvur.cz/restaurace/ Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 ÅÅÅhhh... Det så ikke dumt ut. Satt nettopp å tenkte at jeg ikke orker å lage mat i kveld. Finnes det noe jeg kan putte i microen...? Ha en hyggelig siste ferie-kveld. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2013 Risgrøt fra Fjordland er overraskende god Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Kyllingenchiladas her. Og øl. Sam Adams på pappa, Kronenbourg på meg. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Kyllingenchiladas her. Og øl. Sam Adams på pappa, Kronenbourg på meg. Her blir det øl og burgere i kveld. Aass Bayer ganger ørten på meg Lenke til kommentar
Danty Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 E-juice med "risgrøt fra fjordland"-smak? For ikke å glemme e-juicen med Øl&burger-smak Lenke til kommentar
Danty Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Å dampe sprøstekt kaninlår og andebryst i sur&søt saus, slår alt annet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hmm. Den lokale kjendisdamperen her har sluttet med e-sigaretter, da det gjorde ham mer røyksjuk. Da får jeg heldigvis lov til å gå tilbake til opprinnelig plan om å bruke brukere fra forumet. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Nå må dere slutte å snakke om mat, blir jo sulten Endret 21. juni 2013 av Nurk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Ble for øvrig ikke øl til enchiladaene, men en god izadi foreldra mine hadde med seg fra Spania sist de var der. Tror izadi er min favoritt innen spanske rødviner. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Nå har jeg akkurat testa Amund's metode på å fylle cartoer Fyllte en 3 ml megacarto med å putte en tannpirker i hullet å bare sprute på og riste mens jeg før brukte en halvtime på å fylle en slik carto, brukte jeg 5 min nå. Fyllte opp med Puros på Echo'n som jeg faen ikke har gidda å bruke på flere uker. Smaker sinnsykt godt. Er en Dual Coil Carto som tar 3 ml juice. Jævlig bra metode, takk for tipset Amund, og skål der nede i strippebula di i Praha ha ha ha Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Etter å dampa e-juice utan nikotin i heile går var eg forberedt på å måtte snuse heile helga fram til neste veka da eg mest sannsynlig hadde fått pakke fra Lakus. Men guess what, fikk Eksotiske Frukter og RY4 i dag! Kom virkelig som ein positiv overraskelse! Nesten alt eg har bestilt er 18mg da det blei klassifisert som "Medium" eg snusar ganske mykje til vanlig. Derimot var Eksotiske Frukter kun 12mg og eg var forberedt på å kjenne relativt lite. Men BAM, det smalt godt med 12 mg. Angrer litt på at "alt" det andre eg har kjøpt er 18mg... Uansett, er offisielt ein dampar. Takk for all hjelp i denne tråden og spesielt til Datasmurf og Lakus. Gleder meg til fortsettelsen, skal no teste RY4 (18mg). (Klarte forresten å søle 1ml ejuice nettopp, satt å fikla med den for å skru av Vivi Novaen, men TVn distraherte meg nok til å prestere å skru av bunnen på Vivi Novaen og all juicen rann ut på t-skjorta mi...) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg gjorde det på gulvet til grandonkelen min og mi ega nykjøpte skjorte i fylla under en julefest i fjor. 3 ml cola fra Alba Mist. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Æsj, får ofte "store" mengder RY4 væske i munnen når eg røyker. Holder den aldri horisontalt eller over, det samme skjedde ikkje når eg dampa Forbudte Frukter. Begge er Vivi Nova STV fordampere på Vision Spinner. Forslag til kva som kan vere grunnen? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Æsj, får ofte "store" mengder RY4 væske i munnen når eg røyker. Holder den aldri horisontalt eller over, det samme skjedde ikkje når eg dampa Forbudte Frukter. Begge er Vivi Nova STV fordampere på Vision Spinner. Forslag til kva som kan vere grunnen? Ta novaen av batteriet og blås ut i et papir eller noe. Du har fått juice i "luftrøret". Tror det skal hjelpe om du får blåst den ut. Og gratulerer som damper. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg pleier å ta av toppen, sette resten av tanken på et papir inntil tastaturet slik at det står nogenlunde støtt, mens jeg bruker q-tips og papir og tørker av driptipen, og pakker "lokket" inn i papir, rister det godt, og tørker opp eventuell gjenværende væske med q-tips og papir. Fikser alltid Vivi Novaene mine når de har vært opp ned eller lignende. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Da har jeg endelig fått testet en GS V-core 2.0 som jeg har hatt liggende lenge: http://www.e-cigaret...re-canvape.html Denne fulgte med i Tesla mod settet jeg kjøpte. Jeg har lest veldig varierende ting om denne og jeg har kvidd meg for å kanskje kaste bort enda mer juice på ting som "sikkert" ender i søpla. Førsteinntrykket er veldig bra. kjører den på "usle" 5 watt og den gir store mengder damp og smaken er helt i toppskiktet av de sakene jeg har forsøkt. Det ser ut til at den veker gjevnt og fint også, det går gjevnt nedover på tanken, den har ikke brent opp halve tanken på de første 5 trekkene, slik som Vivi novaen. Hvis ikke denne smelter eller bryter sammen på ett eller annet vis i løpet av natten, så kanskje jeg har funnet en toppvekeclearomizer jeg kan bruke ;-) Edit: Ser at Fasttech også har disse: Ekte: http://www.fasttech.com/products/1411/10002095/1370006 og selvsagt fake ;-) : http://www.fasttech.com/products/1411/10002095/1315805 Håper virkelig denne holder mål, smaken er faktisk like bra som dripperen min. Det store kammeret som coilen ligger i gir nok lignende effekt. Dette blir nok som en dripper med tank. Endret 21. juni 2013 av Vaperizer Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg kjøpte SMOK tanken til damping.no. jeg kjenner forskjell på plast og glasstank på smaken faktisk. Men SMOK tanken er så trang i O-ringene at jeg ikke får fyllt mer enn halvveis før det renner over i cartoen. Da får jeg ikke godsmaken, så den samler støv i skuffen. Må ha en sånn cartotankfylledings for å kunne bruke den. Det var litt stiv pris for en plasttank, men den er intet mindre enn genial, den gjør jo cartotank like trygt og anvendelig som en clearomizer. Så den måtte jeg ha ;-) Vurderte denne også: http://charliesvapes...&product_id=177 Men takket være deg, har jeg et lass med Bogecartoer liggende, så jeg vil gjerne få brukt de ;-) Hmm.. Mener du F16-greia? Den har jeg. Kjempekjekk. Har bestilt sånne tomme flasker med ''lang'' og tynn spiss, så er lett som bare det å fylle på. Bare skrur av toppen på dem og skrur på flaska med juice i .. Så skyller jeg toppen etterpå. Lovin' it! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Fant problemet! Atomizeren (er det rett?) i clearoen var uten hette, den plastikkhetta som dekker coilen var ikkje montert på den. Har aldri brukt den tanken før og den kjem formontert med ein 2,4 ohm atomizer. Eg sammenlikna med den eg nettopp hadda brukt og såg at plasthetta mangla. No trur eg den skal fungere igjen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå