Vaperizer Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) En god bunnknapp er helt topp, kommer neppe til å kjøpe noen modder uten bunnknapp mer... Mist-juicen er 100% PG så det er ikke så rart konsistensen er tynn . Helt enig når det gjelder bunnknapp :-) KeCig K100 saken fra Fasttech er veldig behagelig å bruke, er liksom bare å knytte neven litt, så fyrer den. trenger ikke lete rundt etter knappen med tommelen. Når det gjelder Mist juice tar du derimot feil, det er ikke ren PG, det er 80/20 PG/VG blanding, som vel de fleste bruker. http://www.misteliqu.../100ml-e-liquid Jeg merker ingen forskjell i tykkelse fra Mist juice til den jeg fikk fra amtorp.net eller T-juice. Endret 21. juni 2013 av Vaperizer Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Mist-juicen er 100% PG så det er ikke så rart konsistensen er tynn . Neeeeeheeeei ? :( Når det gjelder Mist juice tar du derimot feil, det er ikke ren PG, det er 80/20 PG/VG blanding, som vel de fleste bruker. http://www.misteliqu.../100ml-e-liquid Jeg merker ingen forskjell i tykkelse fra Mist juice til den jeg fikk fra amtorp.net eller T-juice. PUUUH! Har hatt dårlig erfaringer med ren PG juicer. Lite damp og bitter smak. Vil du tro den tykner litt hvis jeg lar den stå å lufte da? Og smaken.. vil gjerne få så bra smak som mulig! Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Helt mulig jeg husker feil, men mener det ikke står et ord om VG på innholdsfortengnelsen som er på min flaske. Sjekk flaska. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 PG, Nicotine, water and flavourings.. I am not happy! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Mobilkamera, mann! Ikke faen, jeg foretrekker god kvalitet på lyd OG bilde, samt muligheten til å montere kameraet til tripoden, så de som ser på får et stødig bilde. Jeg har parkinson light og skjelver som et aspeløv når jeg er avslappet. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Så.. de skal være tynne? Smaken endrer seg ikke? Den skal jo gjøre det med juice, til en viss grad. Liker du mistliquid'ene eller har du dem som backup? Første gang jeg har bestilt nå.. hvis det er bra så bestiller jeg gjerne 100 ml flasker! Nja.. trengs ikke, pleier ikke å ha ett ekstra hull på toppen, pleier å være helt perfekt uten noe tørre drag overhode når jeg fikser dem som normalt. Ble bare frustrert nå over at jeg addet ett ekstra hull.. Edit: Pleier å la den gå ned helt til siste dråpe også, uten problemer, helt fantastisk siden jeg har fått smaken for å bytte på juicer for hver fylling.. Jeg bruker hovedsaklig Mist juice, Mojito og jordbær går det mest av. VELDIG greit med 100 ml flasker, de varer en stund. Jeg har cartotanken stående rett opp og ned på bordet på en mod, da blir cartoen tørrere og tørrere etter hvert som væskenivået synker. Det er kanskje bedre å ha den liggende? Hvordan gjør du det? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Jeg bruker hovedsaklig Mist juice, Mojito og jordbær går det mest av. VELDIG greit med 100 ml flasker, de varer en stund. Jeg har cartotanken stående rett opp og ned på bordet på en mod, da blir cartoen tørrere og tørrere etter hvert som væskenivået synker. Det er kanskje bedre å ha den liggende? Hvordan gjør du det? Jeg lar den ''stå oppreist'' så mye som mulig, legger den gjerne i sprekker og sånt i sofaen så den får stå oppreist i fred en liten stund Ellers pleier jeg bare å ta ett par drag uten å aktivere knappen, da ser du at cartomizeren suger til seg juice. Perfekt, hele tiden, ned til siste dråpe (SÅ LENGE MAN IKKE LAGER HULL OPPE OGSÅ ) Edit: Sendte en sint/frustrert/desperat mail til mistliquid folka.. Får se hva de sier Endret 21. juni 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Helt mulig jeg husker feil, men mener det ikke står et ord om VG på innholdsfortengnelsen som er på min flaske. Sjekk flaska. PG, Nicotine, water and flavourings.. I am not happy! Det står ikke noe om VG på flaskene mine heller, men jeg tror mer på nettsiden deres. Smaken er i hvert fall veldig bra, Mist smaker meg mye bedre enn de jeg fikk fra amtorp.net. Juicen gir også masse damp, så jeg kan ikke tro at det er ren PG. VG inneholder vel vanligvis rundt 15% vann og dette kan nok fordampe dersom du steeper? I såfall blir juicen litt tykkere også. Men tynnere juice er bedre for matingen i cartoen da ;-) Endret 21. juni 2013 av Vaperizer Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Det står ikke noe om VG på flaskene mine heller, men jeg tror mer på nettsiden deres. Smaken er i hvert fall veldig bra, Mist skamer meg mye bedre enn de jeg fikk fra amtorp.net. Juicen gir også masse damp, så jeg kan ikke tro at det er ren PG. VG inneholder vel vanligvis rundt 15% vann og dette kan nok fordampe dersom du steeper? I såfall blir juicen litt tykkere også. Men tynnere juice er bedre for matingen i cartoen da ;-) Jeg har faktisk klart å svi av noen cartoer med for tynn juice, men da hadde jeg dem ikke i tank men sånn som de er rett ut av pakken. Derfor prøver jeg å holde meg mer til tykkere juicer. Edit: Er juicene faktisk søte da? Jeg har bestilt Mango, Jordbær og Bringebær Blåbær Har lyst til å prøve vanilje neste gang, hvis disse er noe bra. Endret 21. juni 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg sitter å damper Mist jordbær på en dripper nå og den er bare søt og god, smaker skikkelig jordbær. Ingen "kjemisk" bitterhet eller surhet å spore. Bruker forresten denne: http://www.fasttech.com/products/1411/10004597/1358702 På et helt standard eGo batteri, uten VV. Veldig ren og god smak, usmaker ville lett blitt avslørt her :-D Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Ooooooki.. da satser jeg på at den funker bra på carto tanken Har noen drippere, men tror jeg skal vente med å prøve dem til jeg får noe Hawaiian Pineapple i hus igjen.. Jeg vet akkurat hvordan den skal smake Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Har fått dilla på Mist mojito i cartotank :-D Hovedgrunnen til at jeg kjøpte den AGR låsbare cartotanken, er at jeg ikke klarer å være uten det på jobb stort lenger, hehe http://ecig-butikken.dk/fordampere/69-agr-cartomizer-tank.html Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Har fått dilla på Mist mojito i cartotank :-D Hovedgrunnen til at jeg kjøpte den AGR låsbare cartotanken, er at jeg ikke klarer å være uten det på jobb stort lenger, hehe http://ecig-butikken...mizer-tank.html Litt stiv pris da! Skal snart ta meg råd til en ordentlig god, dyr cartotank, med pyrexglass og slikt.. DA blir jeg en glad jente Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Litt stiv pris da! Skal snart ta meg råd til en ordentlig god, dyr cartotank, med pyrexglass og slikt.. DA blir jeg en glad jente Jeg kjøpte SMOK tanken til damping.no. jeg kjenner forskjell på plast og glasstank på smaken faktisk. Men SMOK tanken er så trang i O-ringene at jeg ikke får fyllt mer enn halvveis før det renner over i cartoen. Da får jeg ikke godsmaken, så den samler støv i skuffen. Må ha en sånn cartotankfylledings for å kunne bruke den. Det var litt stiv pris for en plasttank, men den er intet mindre enn genial, den gjør jo cartotank like trygt og anvendelig som en clearomizer. Så den måtte jeg ha ;-) Vurderte denne også: http://charliesvapeshop.co.uk/index.php?route=product/product&product_id=177 Men takket være deg, har jeg et lass med Bogecartoer liggende, så jeg vil gjerne få brukt de ;-) Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hva er gjennomsnitlig levetid på en cartomizer før den smaker dårlig eller slutter å virke? La oss si at normal bruk er rundt 2.5ml per dag (hvis det hjelper med å gi et cirka svar) Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg kjøpte SMOK tanken til damping.no. jeg kjenner forskjell på plast og glasstank på smaken faktisk. Men SMOK tanken er så trang i O-ringene at jeg ikke får fyllt mer enn halvveis før det renner over i cartoen. Da får jeg ikke godsmaken, så den samler støv i skuffen. Må ha en sånn cartotankfylledings for å kunne bruke den. Det var litt stiv pris for en plasttank, men den er intet mindre enn genial, den gjør jo cartotank like trygt og anvendelig som en clearomizer. Så den måtte jeg ha ;-) Vurderte denne også: http://charliesvapeshop.co.uk/index.php?route=product/product&product_id=177 Men takket være deg, har jeg et lass med Bogecartoer liggende, så jeg vil gjerne få brukt de ;-) Jepp, kjøpte 2 av de SMOK tankene derfra jeg. Har bare brukt den ene enda. Ja, de er skikkelig trange og problemer med å etterfylle på dem, men maken er langt bedre enn på F16. Den du linket til ser bra ut. Hva er gjennomsnitlig levetid på en cartomizer før den smaker dårlig eller slutter å virke? La oss si at normal bruk er rundt 2.5ml per dag (hvis det hjelper med å gi et cirka svar) Det er veldig forskjellig og hva slags juice du fyller dem med spiller også inn. Noen har jeg kunnet nyte i over en uke, mens andre med annen juice på har blitt dårlige etter et par dager. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jepp, kjøpte 2 av de SMOK tankene derfra jeg. Har bare brukt den ene enda. Ja, de er skikkelig trange og problemer med å etterfylle på dem, men maken er langt bedre enn på F16. Den du linket til ser bra ut. Det er veldig forskjellig og hva slags juice du fyller dem med spiller også inn. Noen har jeg kunnet nyte i over en uke, mens andre med annen juice på har blitt dårlige etter et par dager. Trenger jeg å punche egne hull i cartos hvis jeg bruker tynn juice (70 pg, 30vg) eller funker det bra med de boge cartoene som damping.no selger? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Nå har jeg fått glass-tanken fra Pinkmule. Med ferdighullet carto. Den ble skikkelig fin med rød Vamp-Vape fra T-juice. Det fulgte med en hvit dings som sikkert er et fylle-hjelpemiddel, men jeg skjønner ikke hvordan den skal brukes... Jeg tok av top-capen og fylte. Den satt ganske så hardt.. men fikk det til. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Trenger jeg å punche egne hull i cartos hvis jeg bruker tynn juice (70 pg, 30vg) eller funker det bra med de boge cartoene som damping.no selger? Jeg har aldri puncha egne hull, så jeg bruker dem som de kommer fra damping ja Har også hatt ren VG juice på uten problemer. Den er tykk Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Nå har jeg fått glass-tanken fra Pinkmule. Med ferdighullet carto. Den ble skikkelig fin med rød Vamp-Vape fra T-juice. Det fulgte med en hvit dings som sikkert er et fylle-hjelpemiddel, men jeg skjønner ikke hvordan den skal brukes... Jeg tok av top-capen og fylte. Den satt ganske så hardt.. men fikk det til. Se her: http://pink-mule.com/siam-mods/siam-mods-assecories-tilbehor-hole-in-one-cart-punch?product_id=6048288 Men det virker litt kjelkete, mye lettere med denne: http://pink-mule.com/mizersvaeske/tanke-til-cartomizere/tank-fyldere-tilbehoer-oringe-smok-siam-assecories-kat/tank,filler,smok, Å ta av capene vil slite på o-ringer, og gjøre de løsere, så det er best å unngå det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå