ZenMuch Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Den er bedre hvis du lar den stå. Jeg pleier å la den lufte i en uke og så la den stå i en uke i mørket. Da blir den bedre! De få dråpene som var igjen har stådd siden tidlig mars. Ikke favoritt, men er desperat så duger Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jo, Trondheim har alltid vært en plan. Men vi tenkte å være badass å flytte til en random plass om et år eller to Ha-ha. Selv håper jeg å komme meg hjem til Vestlandet om et par år. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Tenkte å søker jobb over hele norge, flytte dit en av oss får en. Han har forressten lovet meg at vi skal til strømstad på e-cig butikken der i sommer, gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Kult! De snakker forresten om å åpne en filial i Åre eller Östersund i løpet av året. I verste fall er det en headshop i Trondhjem som selger diverse utstyr og nikotinvæske, fant jeg nettopp ut. http://www.bamboolt.com/shop/ I Trondheim har man Bamboo som hovedsaklig selger bonger o.l. De har noe dampeutstyr om man er i nød. Også nikotinholdige vesker, av alle ting. Vil ikke anbefale, Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Ja hørte om det i Åre, og den i Trondheim. Tenker mest "jippii" for å kunne handle nikotin i butikk Skal ikke du på steinkjerfestivalen? Vi er superblakke, så tenkte å dra med oss litt hjemmelaget øl å ha litt party i kongensgata Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juni 2013 Del Skrevet 20. juni 2013 Jeg vurderer det i alle fall sterkt. Kommer an på penger, om jeg finner noen å overnatte hos, og hvor vidt det er igjen billetter. Vurderer å bare dra oppover likevel, og om det ikke er billetter igjen, kan jeg henge med venner. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Kom å drikk med oss, du og jeg kan ha et pittelite vapeparty Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Høres ut som en plan. Har dere en sofa jeg kan kræsje på også, eller? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Okei! Da har jeg fått en pakke med mistliquid i posten.. De lukter litt.. kjemiske. Er veeeeldig veldig veldig tynne, vanntynne. Vil de ha godt av å stå å lufte i ett par uker??? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Angrer på at jeg puncha ett hull på toppen av cartomizeren.. nå funker det ikke å ''fukte ekstra'' ved å ta inn ett drag eller to ved å suge uten å holde inn knappen på Zmax'en Resulterer i noen ''tørre'' drag. Faen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Bah. Jeg får faen ikke tak i fyren redaktøren min mente jeg burde ha med til intervjuet i papirutgaven. Og om han skulle finne på å dukke opp her, har noen stukket av med filmkameraet, så jeg får uansett ikke gjort et videointervju med ham. >< Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Kjekk liten mekanisk mod fra Kamry hos damping.no. http://www.damping.no/collections/batterier/products/k100-fra-kamry Men, knappen i bunn må jo være totalt malplassert. Kan ikke være god å bruke? Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Kjekk liten mekanisk mod fra Kamry hos damping.no. http://www.damping.n.../k100-fra-kamry Men, knappen i bunn må jo være totalt malplassert. Kan ikke være god å bruke? Det er nesten en sånn jeg venter på fra healthcabin. Den heter K-101, er lilla og har ikke riller. Jeg er veldig spent på det med knapp under ja.. Men ettersom den er så liten, så tror jeg det går greit. Er jo mange som bruker mod med slik knapp. Blir spennende å se. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Det er nesten en sånn jeg venter på fra healthcabin. Den heter K-101, er lilla og har ikke riller. Jeg er veldig spent på det med knapp under ja.. Men ettersom den er så liten, så tror jeg det går greit. Er jo mange som bruker mod med slik knapp. Blir spennende å se. Når jeg så Ramzy hadde denne var det hakket før jeg bestilte den, men så så jeg at knappen var under. Kan overhodet ikke forestille meg hvordan man behagelig kan få dampet med en hånd på denne. Hvordan holde den etc...?? Drawtuben er også liten med 18350 batteri, og Kamry'n kan også ta 18650 batterier. Tror de er omtrent like små eller store med de forskjellige batteriene. Du får avlegge rapport når du får din. Få høre hvordan du løser det Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Okei! Da har jeg fått en pakke med mistliquid i posten.. De lukter litt.. kjemiske. Er veeeeldig veldig veldig tynne, vanntynne. Vil de ha godt av å stå å lufte i ett par uker??? Jeg har en flaske fra Mist stående i kjøleskapet. Sjekket den nå hvor tynn den ser ut. Den er ikke vann-tynn, men ikke av de mest fyldige juicene.. Nå har den stått noen måneder i kjøleskapet da.. Tykner jo litt når den er kald. Når jeg så Ramzy hadde denne var det hakket før jeg bestilte den, men så så jeg at knappen var under. Kan overhodet ikke forestille meg hvordan man behagelig kan få dampet med en hånd på denne. Hvordan holde den etc...?? Drawtuben er også liten med 18350 batteri, og Kamry'n kan også ta 18650 batterier. Tror de er omtrent like små eller store med de forskjellige batteriene. Du får avlegge rapport når du får din. Få høre hvordan du løser det Skal gjøre det. Har sett på en del videoer, om juice-omtaler o.l, at folk bruker sånne med knapp under. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2013 De med knapp under kan bli enda kortere enn det med knapp på siden. Jeg har en GP Paps som er 60mm høy med 18350 batteri. Helt greit å ha knappen under. De to nederste fingrene får ikke plass rundt modden uansett siden den er så liten så de tar seg av knappen Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Okei! Da har jeg fått en pakke med mistliquid i posten.. De lukter litt.. kjemiske. Er veeeeldig veldig veldig tynne, vanntynne. Vil de ha godt av å stå å lufte i ett par uker??? Har ikke merket noen forskjell på mine Mist juicer, det står produksjonsdato på flaska, er den HELT fersk, kan den kanskje trenge litt steeping. Mine er fra april og mai. Angrer på at jeg puncha ett hull på toppen av cartomizeren.. nå funker det ikke å ''fukte ekstra'' ved å ta inn ett drag eller to ved å suge uten å holde inn knappen på Zmax'en Resulterer i noen ''tørre'' drag. Faen. Anbefaler deg å kjøpe Dremel og kappskive, den fra Biltema funker veldig bra. Jeg har ingen tørre dra og perfekt mating, så lenge jeg sørger for at tanken ikke går så mye under halvfull. Med cartotank, blir jo væskestanden i tanken lik væskestanden i cartoen. Btw. har funnet det som ser ut som den perfekte cartotanken og den er på vei til meg nå ;-) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Har ikke merket noen forskjell på mine Mist juicer, det står produksjonsdato på flaska, er den HELT fersk, kan den kanskje trenge litt steeping. Mine er fra april og mai. Så.. de skal være tynne? Smaken endrer seg ikke? Den skal jo gjøre det med juice, til en viss grad. Liker du mistliquid'ene eller har du dem som backup? Første gang jeg har bestilt nå.. hvis det er bra så bestiller jeg gjerne 100 ml flasker! Anbefaler deg å kjøpe Dremel og kappskive, den fra Biltema funker veldig bra. Jeg har ingen tørre dra og perfekt mating, så lenge jeg sørger for at tanken ikke går så mye under halvfull. Med cartotank, blir jo væskestanden i tanken lik væskestanden i cartoen. Btw. har funnet det som ser ut som den perfekte cartotanken og den er på vei til meg nå ;-) http://www.youtube.com/watch?v=h6qQSuodhkU Nja.. trengs ikke, pleier ikke å ha ett ekstra hull på toppen, pleier å være helt perfekt uten noe tørre drag overhode når jeg fikser dem som normalt. Ble bare frustrert nå over at jeg addet ett ekstra hull.. Edit: Pleier å la den gå ned helt til siste dråpe også, uten problemer, helt fantastisk siden jeg har fått smaken for å bytte på juicer for hver fylling.. Endret 21. juni 2013 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Amund_Blix Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 En god bunnknapp er helt topp, kommer neppe til å kjøpe noen modder uten bunnknapp mer... Mist-juicen er 100% PG så det er ikke så rart konsistensen er tynn . Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2013 Og om han skulle finne på å dukke opp her, har noen stukket av med filmkameraet, så jeg får uansett ikke gjort et videointervju med ham. >< Mobilkamera, mann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå