Amaline Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Da har Slowtech omsider fått sendt avgårde Lyssverdet. Ikke akkurat imponerende å bruke 11 dager på å pakke og sende ut en lagervare. Da er den iallefall på vei. Jeg har en liten lilla mekanisk på vei også. Må smøre seg med tålmodighet. Men noen ganger går det raskere enn man tror fra Kina. Jeg tenker alltid 3-4 uker. For om den da dukker opp etter 10 dager så blir det en gledelig overraskelse. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2013 Kjenner jeg er grovt misunnelig på folk som er ute på reise. Var i Brasil rundt påsketider og det frister ikke særlig å holde seg i ro etter og ha vært der. Men nå er det snakk om tur til San Diego neste sommer med kjæresten og et vennepar fra hennes side. Krysser fingrene for at det faktisk blir noe av og at det tilfeldigvis ligger noen vape-sjapper langs Californias kyst Kjøpte meg en Kayfun nå nettopp... den var så dyr at jeg ikke turte la meg selv velge dyreste shipping. Og nå skal jeg sove. Om jeg får sove. Lenke til kommentar
Vaperizer Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Den ouzo-lignende e-juicen jeg hadde i ProTanken min har satt skikkelig smak. Selv etter å ha renset med både vodka og eddikk, smaker det ouzo av sjokoladevapen min. Når jeg bytter smak på Protanken min, kjører jeg delene i en sånn en: http://www.biltema.n...er-50-W-191540/ Varmt vann og en skvett eddik først, så skyller jeg alt og kjører den en gang til i bare varmt vann, for å skylle ut eddiksmaken. Fungerer kjempebra, det var ikke antydning til Mojitosmak i Jordbærjuicen min i dag :-D Btw. Fasttech selger Kanger Protank nå: http://www.fasttech.com/products/1411/10004861/1379600-kanger-protank-clearomizer-with-pyrex-glass-tank-2 Så da blir det en til Teslaen, en til Vamoen og en til K100'en og ikke minst en til hver av favorittsmakene ;-) Endret 17. juni 2013 av Vaperizer Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Vaperizer, den ultralyd-vaskeren så smart ut. Må vel ta en tur på Biltema og kikke. Fikk lyst på en slik en. Kan sikkert vaske alt mulig av småting i den der. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Gikk inn og kikket der nå.. Så at de hadde satt en førpris på et 650mah batteri + en slags Ce4 på 719,- , slik at 319,- skal høres utrolig billig ut... Jeg ville ikke handlet der. Men kan jo ikke uttale meg om produktene deres. De dropshipper fra DealExtreme, ganske garantert. Tok en titt på et par av produktene deres, tok "Selgers katalog-nummer" og dytta inn i søkefeltet på DX. Treff på de meste av det de selger direkte. Er vel fort like greit å bare bestille fra DX direkte da, hvertfall prismessig: "Bestselgeren V9 Health" tar de 249,- for, denne koster 9,20 USD med gratis shipping fra DX. SKU 52570. Jeg vil anbefale å holde seg unna. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Jeg vil generelt anbefale folk å holde seg unna hong kong / taiwan / singapore / kinasider, men det er bare meg og flaksen min som snakker. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Da er den iallefall på vei. Jeg har en liten lilla mekanisk på vei også. Må smøre seg med tålmodighet. Men noen ganger går det raskere enn man tror fra Kina. Jeg tenker alltid 3-4 uker. For om den da dukker opp etter 10 dager så blir det en gledelig overraskelse. Ja, den er i alle fall endelig på veg Tenker 14-15 dager jeg så tror jeg jeg er innenfor det man kan forvente. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Når jeg bytter smak på Protanken min, kjører jeg delene i en sånn en: http://www.biltema.n...er-50-W-191540/ Varmt vann og en skvett eddik først, så skyller jeg alt og kjører den en gang til i bare varmt vann, for å skylle ut eddiksmaken. Fungerer kjempebra, det var ikke antydning til Mojitosmak i Jordbærjuicen min i dag :-D Btw. Fasttech selger Kanger Protank nå: http://www.fasttech.com/products/1411/10004861/1379600-kanger-protank-clearomizer-with-pyrex-glass-tank-2 Så da blir det en til Teslaen, en til Vamoen og en til K100'en og ikke minst en til hver av favorittsmakene ;-) Så bra ut den vaskeren der. Ellers fungerte det fint å ha ProTanken i oppvaskmaskinen. Jeg tok ikke med hodet på den da, det skyldte jeg bare i varmt vann. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Da har man knipset bilder til saken. Både brukerbilder, bilder av juice, bilder av utstyr og hva enn. Bonusbilde for dere: Mangler en del utstyr der, som enten er i bruk eller ligger på skrivebordet mitt for rask tilgang. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2013 Har du kunnet handle utstyr på avisas regning? :3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Ha-ha, I wish. Det der er matpengene mine, og den husleia både jeg og huseieren glemte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Woo! Jeg lager film! Eller, jeg laget film. Kameraet gikk tomt for strøm mens jeg forklarte om ladere til passthrough-batteri. Har i det minste fått tatt brorparten av utstyr, mangler bare cartoer i normal størrelse, juice og hvordan du fyller på tanker. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Så produktiv du har vært Datasmurf. Du har virkelig fått inspirasjon. Det eneste jeg har gjort i dag er å ligge på solsengen, med Jack the Ripple. Og funderer på hvilken farve jeg skal ha på Reo-mini 2.1.... Det er veldig vanskelig å bestemme seg... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Det er lett å være produktiv i gråvær. Hva synes du om Jack the Ripple? Jeg var litt skeptisk i starten, men etter å ha tømt sampleflasken, kom jeg frem til at den var i grunn ganske god. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Det er lett å være produktiv i gråvær. Hva synes du om Jack the Ripple? Jeg var litt skeptisk i starten, men etter å ha tømt sampleflasken, kom jeg frem til at den var i grunn ganske god. I begynnelsen ble jeg så opphengt i at den ikke var i nærheten av det jeg forventet av en raspberry. Det er mer en butterscotch/raspberry. Men nå som jeg vet hvordan den er, så blir den bare bedre og bedre. Litt merkelig, og litt vel søt, men god alikevel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Ja, er det jeg kom frem til selv. Du får prøve Strawberri også, den er nærmere bringebær, med et hint av jordbær. Kjøpte nettopp Zombie Apocalypse fra Alice in Vapeland, reviews sier de traff godt på når det gjaldt jordbærsmaken i alle fall, så jeg håper det stemmer. Og så er jeg nettopp ferdig med å filme, så nå blir det å redigere til krampa tar meg. Lenke til kommentar
Amaline Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Ja, er det jeg kom frem til selv. Du får prøve Strawberri også, den er nærmere bringebær, med et hint av jordbær. Kjøpte nettopp Zombie Apocalypse fra Alice in Vapeland, reviews sier de traff godt på når det gjaldt jordbærsmaken i alle fall, så jeg håper det stemmer. Og så er jeg nettopp ferdig med å filme, så nå blir det å redigere til krampa tar meg. Ja, strawberri skal jeg prøve. Liker forresten også Vamp vape og Tangereen dream fra T-juice. Zombien vil du nok garantert like. Den er mild og søt. Som en jordbær-kake-iskrem. Den filmen din må vi jo få se etterhvert. Hvor blir den tilgjengelig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Slenger den på YouTube når den er ferdig. Sannsynligvis i morra ettermiddag, om jeg ikke finner ut at jeg må filme mer. Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Mistet mine 3 e-sigs ut av båten.. (lå i samme bag ) og holder på å bli galg..huff, noen som vet om noe med rask shipping? Kvalitet er ett pluss ofc Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Damping.no har kjapp frakt på utstyr. Har du juice? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå