Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

E-Sigaretter: Spørsmål, anbefalinger og diskusjon


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for tips, jeg tar den siste Malboro light nå mens jeg venter på ladingen. Den kom bare med en USB lader

 

 

 

 

 

Edit: Så en video med et etui som kunne lade et batteri mens det andre var i bruk. Sikkert kjekt om man skal ta med på reise eller bruke ute hvor man ikke har noe USB.

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Positivt overrasket :) Tok noen trekk før jeg fikk bra mengde vape ut av den, men dette funker jo faktisk. Føler at jeg trekker ned som om det var en skikkelig sigarett. Jeg vaper RY4 14mg akkurat nå og kommer til å bestille Vermillion sortiment neste gang. Noen anbefalinger fra Vermillion som folk synes er godt? Ser de kommer i 10ml, mot 30 ml, til samme pris - så det blir vel sånne kose flasker.

Lenke til kommentar

Så denne tanken tar ca 0.5-0.7ml 14mg, som tilsvarer hvor mange sigaretter, hva kan man sammenligne med liksom ?

 

EDIT: rtfm(read the fucking manual). Tanken rommer ca 0.5 ml juice. Dette gir omkring 100 til 150 trekk, sammenlignbart til 10-15 sigaretter.

 

Holyshmoly - 1ml=20siggs x 30ml = 600 siggs for en pris av 15pund, som er ca 140kr.

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Vet du hva? Det er veeeldig individuelt, hvor mye man vaper, hvor ofte, osv.. På tide å tenke i ml :p

 

Jeg bruker sånn ca 2 ml +/- om dagen. Jeg røyket sånn ca 10 +/- røyk om dagen. Men når jeg vaper så vaper jeg mye merker jeg.. liker å sitte og ''kosevape'' masse, og sånn randomly bare ta noen trekk nå og da. Så er veldig vanskelig å si, spesielt nå som du godt kan vape inne uten at det gjør noe. Det blir på en måte ikke den der ''nå går jeg ut og tar meg min tredje røyk i dag''-tankegang.

 

Edit: Er det for MEG da! Kan godt hende andre her har mer oversikt sånn sett :)

 

Edit2: Det jeg faktisk er sikker på er at man sitter igjen med mye mer penger i måneden :p

 

Edit3: Og bedre pust, hvitere tenner, bedre generell helse, osv :p Okei, nå skal jeg gi meg!

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bruker vel mellom 3-5ml om dagen. Kommer an på hvor mye "kosevaping" det er mens jeg sitter hjemme. Noen ganger sitter jeg og smatter på smaken hele kvelden, andre ganger er det på røykepause-basis, bare ikke med sigg.

 

Den nye mod'en min kom til postkontoret i dag, men hadde ikke fått noen hentelapp da jeg kom hjem :(

Lenke til kommentar

Edit: Så en video med et etui som kunne lade et batteri mens det andre var i bruk. Sikkert kjekt om man skal ta med på reise eller bruke ute hvor man ikke har noe USB.

PCC :)

Den nye mod'en min kom til postkontoret i dag, men hadde ikke fått noen hentelapp da jeg kom hjem :(

Trenger ikke hentelapp, bare ta med seg mobil/lapp med sporingsnr på - jeg venter aldri på hentelappen, da må jeg hjemom, sporer bare og henter på vei hjem fra jobb :)

Lenke til kommentar

Kanskje dere har skrevet dette tidligere i tråden, men hvis jeg skal bestille Atomisers eller Cartomisers - hvordan vet jeg hva jeg skal velge. Ser det går mye i forskjellige spenninger og motstand osv ?

 

 

EIDT: Bestiller

 

3x Boge LR Cartomiser(2 ohms)- regner med at de kan bare brukes til 1 smak og de er billige(til Vermillion river)

1x iMist 510 Atomiser med motstand på 1.9-2.0 ohms

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Kanskje dere har skrevet dette tidligere i tråden, men hvis jeg skal bestille Atomisers eller Cartomisers - hvordan vet jeg hva jeg skal velge. Ser det går mye i forskjellige spenninger og motstand osv ?

 

 

EIDT: Bestiller

 

3x Boge LR Cartomiser(2 ohms)- regner med at de kan bare brukes til 1 smak og de er billige(til Vermillion river)

1x iMist 510 Atomiser med motstand på 1.9-2.0 ohms

 

Oversikt over batterier<>motstand(ohm)

http://www.madvapes.com/blog/?p=114

post-68079-0-37868200-1348834026_thumb.png

Lenke til kommentar

Alltid en eller annen ting som irriterer meg. Tidligere i dag var det Minecraft-serveren min, nå er det cartomizerne mine. Mer spesifikt de cartomizerne jeg bruker i tanker. De nekter pent å suge til seg juice fra tanken og alle trekk får med seg en svidd ettersmak. Har prøvd tre forskjellige nå, alle fra forskjellige nettsider. Still no luck. Vision clearomizerne drimot, de går strålende, så gleder meg til Vivi Nova-tanken kommer i posten :D

Lenke til kommentar

Alltid en eller annen ting som irriterer meg. Tidligere i dag var det Minecraft-serveren min, nå er det cartomizerne mine. Mer spesifikt de cartomizerne jeg bruker i tanker. De nekter pent å suge til seg juice fra tanken og alle trekk får med seg en svidd ettersmak. Har prøvd tre forskjellige nå, alle fra forskjellige nettsider. Still no luck. Vision clearomizerne drimot, de går strålende, så gleder meg til Vivi Nova-tanken kommer i posten :D

For tykk juice for de små hulla da vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...